Ga naar inhoud

knijpen en duwen in je borsten door pc


vlindertje

Aanbevolen berichten

Ik ben gisteren bij mij pc geweest, en die heeft me toch in mijn borsten liggen knijpen en duwen..nou vraag ik me af , of dit geen gevolgen heeft op het verdere herstel van je boobies..oke dan ben ik nu 7 weken po..maar ik heb nu toch pijn aan mijn borst had ik eerder niet..stom dat ik dat gisteren niet zelf aan mijn pc gevraagt hebt..tjaaa blond he...en wel heel erg blond...moet er wel bij zeggen dat hij zei dat lk in beide borsten kapselvorming hebt...ik dacht...als ik het niet had...dan krijg ik het gegarandeerd nu wel..van al dat knijpen en duwen...en nu ben ik bang, dat hij door het knijpen me meer kapselvorming kan veroorzaken...of heb ik het mis.... ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

liggen knijpen nog wel :44: grapje hoor maar leest zo grappig.
neem aan dat hij wel weet wat hij doet toch?denk dat ze wel goed moeten voelen omdat je ook je eigen weefsel erover heen hebt zitten,maar goed ik heb er (nog) geen ervaring mee.
je krijgt toch altijd wel een beetje kapsel vorming?en voel je dat zelf ook?gewoon nieuwsgierigheid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die had de smaak te pakken denk ik? hihi.

Ik hoor dit wel vaker ,maar mijn pc heeft dat totaal niet gedaan,niet eens aangeraakt,hij was heel respectvol met alles,

voor de operatie op het consult moest hij kijken hoeveel ruimte ik had en bij elke handeling ze hij netjes wat hij ging doen .

Ik vond het zelfs vreemd dat hij niet even gevoeld heeft op mn laatste consult of alles wel oke was,maar nix.

Denk niet dat de pijn daarvan komt trouwens,denk eerder dat je misschien teveel gedaan hebt of dat je ongesteld moet worden,dan voelen ze ook anders he.

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Voorheen werd kapselfibrose nog wel eens verholpen door het kapsel met enige kracht te breken waardoor de druk op de prothese verdwijnt "

bron : cosmetischeingrepen.eu

Misschien heeft hij het geprobeerd te breken?! :17:

Niet fijn in ieder geval :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.