Ga naar inhoud

Quiquit : 14 januari 2012 : Dr. Bosselaers : Beaucare


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik ben een vrouw 28 jaar en zal 14 januari geopereerd worden bij Beaucare door dr. Stefanie bosselears.

Via de borstenforum hoop ik meer informatie te krijgen over borstvergroting, omdat het toch iets wat je niet dagelijks zal doen (lijkt mij). Ook ben ik enorm geinterreseerd in verhalen van mensen die bij Beaucare, met name dr. stefanie bosselears, onder behandeling zijn geweest!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Quiquit

Welkom op dit forum!!

En gefeliciteerd met je datum!! :D Ik zal je titel even aanpassen en je alvast verhuizen naar de operatieverslagen. Daar komt namelijk iedereen terecht die een datum heeft :)

Rechtsboven in het scherm is een zoekvenstertje, daar kun je op kliniek, pc, en andere trefwoorden zoeken, en zo kun je ervaringen van anderen lezen. Dus als jij rechtsboven: Bosselaers intikt, dan krijg je de zoekresultaten te zien :)

Let er wel op, dat het grijze vakje, voor het loepje, op: forums, staat!

Bij algemene info borstvergrotingen (als je linksboven op forums klikt en dan een stukje naar beneden scrollt) kun je verdere info vinden.

Mocht je dan nog vragen hebben, dan kun je ze best in dit topic (je eigen topic) stellen!

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! Weekje later dan ik. Ben je ook al zo nerveus?

Thanks! Jij ook gefelicteerd! Nu het steeds dichterbij komt, dan ga ik steeds meer twijfelen over dingen! Weet ik zeker dat ik geen vragen heb, zijn er misschien dingen die ik over het hoofd heb gezien..etc. dus zit constant hier op de forum te lezen..gek word ik ervan..van mij kan het niet snel genoeg beginnen eigenlijk..hahaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum :)

Ik ga zelf ook nog op consult bij beaucare in januari dus ben benieuwd naar je resultaat!

De dagen kan je alvast gaan aftellen, spannend !!

Liefs

Thanks newbie!

Erg spannend...weet je ook met wie je een consult hebt? Ikzelf had met dr Vrambout een consult..erg vage man is dat..dus hoop voor je dat t iemand anders wordt...zelf wordt ik geholpen door dr bosselears en daar ben ik erg blij om..een van de vrouwen hier op de forum wordt morgen door haar geopereerd en nog 2 andere dames hebben het ergens begin dit jaar bij haar gedaan en zijn daar ook erg tevreden over. Wellicht wel handig bij het maken van je keuze van je pc?!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk weet ik dat nog niet maar ik verwacht wel met dezelfde persoon, jij bent ook in Utrecht geweest neem ik aan voor je consult?
Als ik zo alles over haar lees denk ik als het consult bevalt zeker voor haar zal gaan, hele goede indruk dat zeker!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou afgelopen maandag was het zover! ‘S ochtends vroeg op tijd vertrokken richting Machelen, dus we (Mijn vriend en ik) op tijd!

Ik had om 08:00uur een afspraak met Dokter Bosselears, maar omdat er voor mij nog een vrouw moest worden geopereerd, was ik pas om 08:45 uur aan de beurt. Ik vond het geen ramp, maar als je een beetje gespannen bent, was dat niet zon heel fijn gevoel.

Heb uiteindelijk een goed gesprek gehad met Dok. Bosselears en uiteindelijk hadden we besloten om de prothese (Merk: Sebbin) boven de spier te doen, omdat het bij mij niet nodig was om het onder de spier te doen. En in combinatie met een borstvergroting, meteen ook maar een soort van een borstlift.

Niet lang daarna kwam de anesthesist om het een ander door te spreken en mocht meteen met hem mee. Ik ging liggen, kreeg een spuit en was meteen weg.

Ik schrok wakker door een piepje en door de belachelijke kou in de hal. Had totaal geen clue wat er was gebeurd. Heb dus (gelukkig) niks meegekregen. Het eerste wat ik deed, was voelen of ik tieten had gekregen!

Niet lang daarna ben ik naar de recovery ruimte gebracht en stond mijn vriend daar te wachten op me. Voelde me erg goed, wel suffig natuurlijk. Dok. Bosselears kwam nog even langs, om te zeggen dat de operatie goed is verlopen en dat ze er heel mooi uit gaan zien! Ik baalde dat ik niks te eten en drinken( had vanaf 06:00uur niks gegeten en gedronken) kreeg en dat ik moest wachten totdat ik thuis was…Jaja, zei ik…NOT! Bij de eerste beste Macdonalds zijn we meteen gestopt en heb ik me verwend aan Quarter Pounder menu! Ik begrijp best dat ze me niet wilde laten eten, want ze waren natuurlijk bang dat ik daar zou overgeven.

Thuis aangekomen voelde ik me nog steeds suffig en heb de rest van de dag lekker op de bank gezeten. De pijn viel gelukkig nog wel mee. Eerlijk gezegd viel het wel reuze mee. Ik was meer nerveus voor de dag daarna.

Dag 2 na PO. Tot mijn verbazing heb ik redelijk goed kunnen slapen. Wel een paar keer wakker geworden natuurlijk ,maar ik vond het wel een goed idee om met mijn zwangerschapskussen te slapen, dus vandaar, denk ik. Op die dag viel de pijn ook wel reuze mee, maar omdat ik nog steeds ibruprofen aan het slikken was. Heb ik besloten om er morgen mee te stoppen, want door mijn opgezette maag werd ik niet heel vrolijk. Wat ik wel raar vond, is dat mijn gehele ribbenkast (vanaf mijn keel tot aan onder) erg zeer deed en dat ik nog steeds gevoel in mijn borsten had.

Dag 2 na PO. Vroeg wakker geworden, omdat de pijn op m’n ribbenkast erger was geworden en natuurlijk m’n rug, maar ik had meer last van m’n ribben dan mijn rug en borsten. Raar genoeg is de spierpijn wel minder geworden. Vandaag voor het eerst in bad geweest en het was heel raar om jezelf met huge boobs te zien! Zodra de steun bh afging, kon ik meteen weer even ademen…pfff. Maar zodra ik hem weer omhad, kreeg ik het idee alsof het me ribben en mijn longen afgekneld werden. Dus ga hem zo dadelijk wat losjes zetten.. Want dit voelt niet heel aangenaam.

Nou ben benieuwd hoe het morgen gaat worden!!

En een tip voor diegene die naar Beaucare gaan: neem een dikke trui of jas mee..want het is overal hartstikke koud daar!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een prik? was dat de narcose?? is dat niet met een kapje??? kreeg je ook een infuus met antibiotica?? ik word 4 maart geopereerd bij Beaucare door Bosselaers.. die kou is minder, brrr, hoop dat t bij mij niet zo is.. 2 jaar geleden toen ik daar was was het niet zo..

wel vreemd dat je erna niks te eten kreeg? ik lees veel op dit forum dat ze erna moeten eten en drinken etc.. nou dan neem ik het zelf wel mee.. hoe voel je je verder? bij mij worden ze wel achter de spier geplaats, kreeg je 1 of 2 kliniek bhs??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dana88,

Ik kreeg een prik en werd onder zo onder narcose gebracht. Ik kreeg daarna een infuus en wat dat nou precies was, dat heb ik eigenlijk niet gevraagd en kreeg een flesje paracetamol 1 gram.

En inderdaad.. ik kreeg niks te eten.. ik kreeg met moeite een klein slokje water...heel weird! Ik ben benieuwd of je stiekem kan eten en drinken in die recovery ruimte..je wordt de hele tijd in de gaten gehouden! :121:

Voor de rest voel ik me prima.. heb net even die bh wat losser gezet.. want dat deed echt zeer!! Overigens kreeg ik maar 1 BH mee!

Enne voor mij is het in bad makkelijker om te douchen, omdat mijn vriend er beter bij kan..Als ik net onder douche zou staan, dan wordt het 1 natte boel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!

Uhm in bad????

Zou ik niet doen hoor..... Je wonden mogen niet verweken!!

Een goed herstel gewenst!

xx BB

Nee Nee BB!

Voor mij is het in bad makkelijker douchen, mijn vriend kan er dan beter bij! we hebben niet zoveel ruimte onder de douche en dan zou de badkamer helemaal nat worden!

Dus gewoon bescheiden met de sproeier...de wonden zijn droog gebleven!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooooooooooooh :14: gelukkig :D

Was al bezorgd :) vandaar

x

:3: ...hahaa...gelukkig gewoon goed geïnformeerd! :3:

Een prik? was dat de narcose?? is dat niet met een kapje??? kreeg je ook een infuus met antibiotica?? ik word 4 maart geopereerd bij Beaucare door Bosselaers.. die kou is minder, brrr, hoop dat t bij mij niet zo is.. 2 jaar geleden toen ik daar was was het niet zo..

wel vreemd dat je erna niks te eten kreeg? ik lees veel op dit forum dat ze erna moeten eten en drinken etc.. nou dan neem ik het zelf wel mee.. hoe voel je je verder? bij mij worden ze wel achter de spier geplaats, kreeg je 1 of 2 kliniek bhs??

Hey Dana88,

Ik kreeg een prik en werd onder zo onder narcose gebracht. Ik kreeg daarna een infuus en wat dat nou precies was, dat heb ik eigenlijk niet gevraagd en kreeg een flesje paracetamol 1 gram.

En inderdaad.. ik kreeg niks te eten.. ik kreeg met moeite een klein slokje water...heel weird! Ik ben benieuwd of je stiekem kan eten en drinken in die recovery ruimte..je wordt de hele tijd in de gaten gehouden! :121:

Voor de rest voel ik me prima.. heb net even die bh wat losser gezet.. want dat deed echt zeer!! Overigens kreeg ik maar 1 BH mee!

Enne voor mij is het in bad makkelijker om te douchen, omdat mijn vriend er beter bij kan..Als ik net onder douche zou staan, dan wordt het 1 natte boel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ging die paracetamol door het infuus? of moest je dat drinken? ja ik wil graag alles weten zodat ik precies weet hoe t bij mij zal gaan, ben als de dood voor prikken, waar kreeg je die prik? haha, zat t infuus er nog in toen je wakker werd? en kreeg je nog recepten mee voor pijnstilling?? tramadal of celebrex ofzo?? lees die namen hier veel op t forum... veel sterkte pff ik ben nu al zenuwachtig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ging die paracetamol door het infuus? of moest je dat drinken? ja ik wil graag alles weten zodat ik precies weet hoe t bij mij zal gaan, ben als de dood voor prikken, waar kreeg je die prik? haha, zat t infuus er nog in toen je wakker werd? en kreeg je nog recepten mee voor pijnstilling?? tramadal of celebrex ofzo?? lees die namen hier veel op t forum... veel sterkte pff ik ben nu al zenuwachtig...

ging die paracetamol door het infuus? of moest je dat drinken? ja ik wil graag alles weten zodat ik precies weet hoe t bij mij zal gaan, ben als de dood voor prikken, waar kreeg je die prik? haha, zat t infuus er nog in toen je wakker werd? en kreeg je nog recepten mee voor pijnstilling?? tramadal of celebrex ofzo?? lees die namen hier veel op t forum... veel sterkte pff ik ben nu al zenuwachtig...

ging die paracetamol door het infuus? of moest je dat drinken? ja ik wil graag alles weten zodat ik precies weet hoe t bij mij zal gaan, ben als de dood voor prikken, waar kreeg je die prik? haha, zat t infuus er nog in toen je wakker werd? en kreeg je nog recepten mee voor pijnstilling?? tramadal of celebrex ofzo?? lees die namen hier veel op t forum... veel sterkte pff ik ben nu al zenuwachtig...

ging die paracetamol door het infuus? of moest je dat drinken? ja ik wil graag alles weten zodat ik precies weet hoe t bij mij zal gaan, ben als de dood voor prikken, waar kreeg je die prik? haha, zat t infuus er nog in toen je wakker werd? en kreeg je nog recepten mee voor pijnstilling?? tramadal of celebrex ofzo?? lees die namen hier veel op t forum... veel sterkte pff ik ben nu al zenuwachtig...

Hmm...dat wordt een beetje lastig dan...Paracetamol ging door het infuus en ja de infuus zit er nog aan als je weer bijkomt..

Ik kreeg inderdaad Ibruprofen mee naar huis en tremadol, maar dat laatste heb ik niet gebruikt. Tramadol was alleen voor als je de pijn echt niet kan weerstaan. Hier zit namelijk morfine in.

Niet zenuwachtig worden! ....het is allemaal voor een goed doel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, wel fijn dat je ook daar geweest ben haha dan weet ik precies wat me te wachtten staat.. vind t wel eng... maar wil big boobs.. (L) hoe gaat t nu met je pijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, wel fijn dat je ook daar geweest ben haha dan weet ik precies wat me te wachtten staat.. vind t wel eng... maar wil big boobs.. (L) hoe gaat t nu met je pijn??

Sorry voor de late reactie!

Maar met de pijn gaat t prima! Tot nu nog steeds meegevallen..geen last van spierpijn, alleen begint alles een beetje te jeuken...maar dat is alleen maar goed. De druk van de elastiek op de wond heb ik inmiddels ook verholpen met oude pushup kussentjes van mn oude bh's...dus ben weer helemaal happy!! Kan niet wachten totdat ik die bh mag uittrekken..pfff die zit echt strak! Maar tis voor een goed doel, zullen we maar zeggen...

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Proficiat met je boobs! .. was uit men geheugen geglipt :)

je hebt ook wss een kliniekbh met band ??

En ben je tot nu toe tevreden van je boobs en bosselaers ?

Ja.. eerst was die kliniekbh een marteling!! Spant en niet goed zittend..

Alleen na 6weken zit hij wel goed en mis ik hem een beetje als ik gewoon bh aan heb..

Het veilig gevoel is dan weg :) Nog een heel goed herstel en geniet van je boobs! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Proficiat met je boobs! .. was uit men geheugen geglipt :)

je hebt ook wss een kliniekbh met band ??

En ben je tot nu toe tevreden van je boobs en bosselaers ?

Ja.. eerst was die kliniekbh een marteling!! Spant en niet goed zittend..

Alleen na 6weken zit hij wel goed en mis ik hem een beetje als ik gewoon bh aan heb..

Het veilig gevoel is dan weg :) Nog een heel goed herstel en geniet van je boobs! xx

Hey ikketje!

Ik ben er super tevreden over alles! Maar ik baal van die kliniekbh! Grrrr...kan nie wachten totdat ie af mag...nog 5wkn..haha

Had jij bij de eerste paar dagen ook geen gevoel in je borsten? Ik voel de helft van mijn borsten niet echt en mn tepels zijn ook nog steeds gevoelloos...ik laat donderdag de hechtingen eruit halen..hoop dat t mooi geheeld is..

Can't wait!!!!!!!

XQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dove gevoel kan een hele tijd duren :)

Niks om je zorgen over te maken. Bij de een komt het na een paar weken terug, bij de ander duurt het maanden!!!

Mijn rechterborst begon weer wat leven te vertonen na 5 maanden, mijn linker houdt zich nog van de domme :wacko: haha Het is niet te zeggen of het gevoel altijd helemaal terug komt, het komt namelijk wel eens voor dat het niet gebeurt, maar eigenlijk is dat niets waar je je nu al zorgen over moet maken.

Het 'enge' gaat wel van dat dove af, na verloop van tijd :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.