Ga naar inhoud

Goldie76 : 17 december 2012 : Dr. Van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Gelukkig! Is toch wel eventjes schrikken, lijkt me. Typisch he dat een lichaam het toch goed zelf kan aangeven en je soms wordt terug gefloten... Goed rusten en jezelf laten verwennen! Dit is toch een beetje een unieke periode, geniet ervan. Jij ook fijne feestdagen!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Goldie,

Heb je uiteindelijk nu 430cc gekregen?

Heb je de kerstdagen overleefd?

Zie je al verschil nu je bijna 2 weken geleden geopereerd bent?

Ga je ook fotos plaatsen van het resultaat?

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Piepke,

Het gaat goed met me, heb toch de 430 cc genomen. daar heb ik geen spijt van haha. Morgen mogen gelukkig de hechtingen eruit, ze jeuken zo. De afgelopen week was wel vermoeiend, maar Kerstmis heb ik overleefd en jij? Ik slaap nu ook al lekker plat op me rug en ik word steeds soepeler. Alleen in de ochtend ben ik stijf en kom ik niet zo makkelijk uit me bed, is dat normaal? Ik heb het meeste last van mijn linkerborstspier, die trekt nog erg. En niet te vergeten de strakke bh en band. Hopelijk daalt de rechter prothese nog, die zit nu een stukje hoger dan links. Morgen meteen navragen bij de controle. Ik word steeds blijer met mijn boobies, vind alleen de vorm nog niet zo mooi, maar geduld is een schone zaak hihi. Zal eens kijken hoe je foto's moet plaatsen, dan ben ik benieuwd naar jullie reacties.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

super te horen dat het goed gaat. ik ben benieuwd naar je foto's meid. de vorm zou nog toch wel enigzins moeten zijn bijgetrokken. de eerste dagen was ik ook niet echt blij maar iedere dag worden ze mooier. tegen mi is het ook steeds gezegd, dat akelige woord, geduld haha..

ik ben morgen 3 weken po en heb nog steeds last van mijn rechterborst. het wordt wel wat minder nu gelukkig.

ben benieuwd naar je foto's en succes morgen, is toch altijd ff fijn wanneer je ff terug kan hihi..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afgelopen week was wel vermoeiend, maar Kerstmis heb ik overleefd en jij?

Ik heb het ook overleefd, ik hoefde niet te herstellen :45:

Je zou nu niet meer zo stijf hoeven zijn smorgens..maar dat is erg afhankelijk van je eigen bewegingen natuurlijk ,maar het is niet abnormaal als het nog zo aanvoelt.

En dan morgen de hechtigen eruit, dat is mooi :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal eens kijken hoe je foto's moet plaatsen, dan ben ik benieuwd naar jullie reacties.

Hey Goldie

FIjn dat je de kerstdagen overleefd hebt haha!

Ik zag je opmerking staan over dat je ging kijken hoe je foto's moet plaatsen. Ik zal even de link van de handleiding van de galerij hier toevoegen, dan hoef je niet verder te zoeken ;)

Succes! Ben benieuwd hoe het geworden is bij je!

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Goldie,

Ben je blij met het resultaat? Dat stijve gevoel gaat vanzelf weg:) Als ik naar mezelf kijk waren mijn borsten pas na een half jaar de juiste vorm en zacht.:)

Ik had zelf ook iets te snel weer van alles gedaan haha, maar nu zul je vast weer goed hersteld zijn.

Veel plezier met je nieuwe boobs:D

Liefs

Kliniek: Sanavisie, Dr. Bauland

Natrelle, 245 cc Style 410 soft touch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.