Ga naar inhoud

Goldie76 : 17 december 2012 : Dr. Van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Dames,

Nog 1 nachtje slapen en dan heb ik eindelijk boobies.

Mijn vriend heeft momenteel meer zenuwen dan ik. Bij mij komen de zenuwen pas als ik moet wachten in de wachtkamer. Hebben jullie trouwens ook internetproblemem, ik heb de hele avond geprobeerd om on-line te komen, het is nu pas gelukt. Dames die morgen geopereerd worden, heel veel succes en misschien tot morgen Lolaatje.

Trusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Goldie, ik weet niet of je dit nog leest, (misschien morgenochtend vroeg nog even) maar ik wil je heel veel succes toewensen voor morgen! Fijn dat je al vroeg aan de beurt bent, dat scheelt. Ik vond het spannendste moment ook het wachten in de wachtkamer. Maar eenmaal onder de mensen zorgen ze er echt wel voor dat je bent afgeleid en dat alles normaal verloopt. Ik had op een gegeven moment niet eens meer het idee dat ik echt geopereerd ging worden.

Zet 'm op he!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo dames,

Ik ben weer in de lucht. Wat is me dit tegengevallen pffff.

Maandagochtend waren wij lekker op tijd in Bocholt. In de wachtkamer hadden ze de dvd van de Toppers opgezet, we werden meteen wakker. En daar kwam zuster Conny, ze bracht ons naar een kamertje waar ik me operatiehemd aan mocht trekken. Dr. Van Onselen kwam eraan maakte nog even foto's en een mooie tekening op me lichaam. Hele aardige man, ik was vrij rustig de hele tijd. Toen kwam de man van de anesthesie, hij legde duidelijk uit wat hij ging doen en vervolgens werd ik naar de operatiekamer gebracht. Daar werd ik meteen aangesloten en onder narcose gebracht. Uurtje later werd ik wakker en voelde me prima. Werd naar een kamer gebracht, waar ik een kopje thee, glas water een een broodje kreeg. Ondertussen was mijn vriend gehaald en ik had meteen praatjes tegen hem. Ik voelde me prima weinig pijn en wilde graag naar huis. Rond een uur of 12 kwam een Nederlandse zuster met informatie voor de komende tijd, recepten, richtlijnen, oefeningen etc, om 1 uur kwam Van Onselen voor de laatste check en we mochten gaan. Nog even naar de wc en aankleden, helaas tijdens het plassen werd ik duizelig, misselijk en voelde me zwak. Ik werd terug op bed gelegd, ik dacht dat me suikergehalte te laag zou zijn dus kreeg water met suikerklontjes. Dat hielp niet echt, de pijn werd ook erger. Ik werd goed in de gaten gehouden, kreeg extra pijnstillers. De pijn werd minder maar ik voelde me zelf wegzakken, mijn bloeddruk werd weer opgemeten, hij was te laag. Er werd opnieuw geprikt in me arm om een infuus aan te leggen, ik heb niet kunnen onthouden wat het nou precies was. Het werkte wel, een uur later kreeg ik weer kleur en voelde me al beter. Uiteindelijk zijn we rond half 5 vertrokken uit Bocholt, wat een autorit, pijn, overgeven, je zit niet lekker, je kan niks pfff. Om 7 uur waren we thuis, ik was kapot en heb me meerdere malen afgevraagd waarom ik dit zo graag wilde. De eerste nacht weinig geslapen. 2 weken voor de bv had ik de griep gekregen en had nu nog last van slijm in me keel, ik merk dat me lichaam het zwaar heeft. Ben zo blij met mijn vriend, hij verzorgt mij zo goed, ik waardeer hem zo. En ik heb diepe respect voor alle vrouwen die een bv hebben ondergaan.

Tot zover,

Ik heb geschreven hoe ik het heb meegemaakt, sorry ik kan het niet positiever maken. Ik ga proberen om nog even te slapen. Ik zal later nog even schrijven over de afgelopen dagen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Goldy

Gefeliciteerd met je boobs!

Het is goed om op te schrijven hoe het gegaan is, je hoeft hier geen rooskleurig verhaal te schrijven terwijl jij het anders ervaren hebt! Ik denk dat de meesten wel eerlijk zijn hoor, en dan is het een tegenvaller voor jezelf als je zoveel last hebt!

Een goed herstel verder!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Goldie,

Nu voel je je even kut maar komt helemaal goed!:)

Ik herken veel van je ervaringen.. Misschien dat het aan de narcose heeft gelegen, veel mensen worden hier misselijk van.

Ikzelf heb in de kliniek overnacht aangezien ik hardstikke bleek werd als ik uit mijn bed wilde komen, de pijn was onverdragelijk op dat moment. En dus kon ik niet naar het toilet terwijl dat wel moet na een operatie, anders mag je nog niet naar huis.

Heeeel veel sterkte, maar neem maar van mij aan; na een week ben je het alweer vergeten;)

Liefs Daf,

Kliniek: Sanavisie, Dr. Bauland

Natrelle, 245 cc Style 410 soft touch

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afgelopen dagen waren geen pretje, maar sinds gisteravond voel ik me weer een stukje beter. Ik heb nu ook beter geslapen en ik kan nu zonder hulp naar de wc haha dat is heel fijn. Gisteren ook voor het eerst mijn Boobs vastgehouden. Zoooo wat zijn e groot en gevoelig, ik heb ze yahoee. Hihi

BB, heb wel een paar vraagjes voor je, aangezien jij heel veel kennis in huis hebt ;-). Ik vind de prothese nogal hoog zitten, vanaf wanneer gaan ze dalen? Moet ik de band 24 uur lang strak dragen en waar draag je het ongeveer, boven je prothese op je prothese? En ik wil eigenlijk minder pijnstillers gaan slikken, moet ik dat afbouwen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afgelopen dagen waren geen pretje, maar sinds gisteravond voel ik me weer een stukje beter. Ik heb nu ook beter geslapen en ik kan nu zonder hulp naar de wc haha dat is heel fijn. Gisteren ook voor het eerst mijn Boobs vastgehouden. Zoooo wat zijn e groot en gevoelig, ik heb ze yahoee. Hihi BB, heb wel een paar vraagjes voor je, aangezien jij heel veel kennis in huis hebt ;-). Ik vind de prothese nogal hoog zitten, vanaf wanneer gaan ze dalen? Moet ik de band 24 uur lang strak dragen en waar draag je het ongeveer, boven je prothese op je prothese? En ik wil eigenlijk minder pijnstillers gaan slikken, moet ik dat afbouwen? Groetjes

ik heb ze nu 11 dagen en de band 24 uur per dag om, ik zie het echt als een stuen en af en toe snijdt ie iets maar dan kan je een sok er overheen doen. bij mij zijn ze behoorlijk gezakt nu al. je draagt de band net boven je prothese, dus deze band gaat steeds lekkerder zitten. succes, mediciatie afbouwen zou ik beginnen met celebrex weglaten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afgelopen dagen waren geen pretje, maar sinds gisteravond voel ik me weer een stukje beter. Ik heb nu ook beter geslapen en ik kan nu zonder hulp naar de wc haha dat is heel fijn. Gisteren ook voor het eerst mijn Boobs vastgehouden. Zoooo wat zijn e groot en gevoelig, ik heb ze yahoee. Hihi BB, heb wel een paar vraagjes voor je, aangezien jij heel veel kennis in huis hebt ;-). Ik vind de prothese nogal hoog zitten, vanaf wanneer gaan ze dalen? Moet ik de band 24 uur lang strak dragen en waar draag je het ongeveer, boven je prothese op je prothese? En ik wil eigenlijk minder pijnstillers gaan slikken, moet ik dat afbouwen? Groetjes

Thanks justme, voor enkele antwoorden al :)

Idd, eerst de celebrex weg gaan laten en dan pas de paracetamol afbouwen, van 1 keer per 6 uur, naar 1 x per 8 uur. Als je dan geen pijn meer hebt, alleen nog zo nodig.

Het dalen is bij iedereen anders.. Bij de een dalen ze na een paar dagen al en bij een ander pas na 6 weken....

Hoe je de band het best kunt dragen, is al verteld door justme hierboven, maar in het volgende topic, kun je het nog eens goed bekijken. Dit is gemaakt door iemand die zelf de band moest dragen en het precies nagevraagd heeft:

http://www.borstenforum.com/index.php/topic/6014-dragen-van-de-band-drukband/?hl=tietenpietje

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me vandaag goed, dus dacht ik, ga nog even mee naar de stad om cadeautjes te kopen. Lig ik nu met koorts op de bank. Ik vind dit best eng, heb namelijk 2 weken geleden een flinke griep gehad. Had om half 2 de laatste paracetamols ingenomen en net om half 10 celebrex omdat ik koorts kreeg. Is dit normaal? Voor de rest gaat het goed, slaap beter, minder pijn, maar heb een hekel aan de sport-bh en band. Beetje bij beetje geniet ik van me jongens haha. Bedankt voor jullie berichtjes :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is de koorts nu weg, denk dat ik gisteren teveel heb gedaan. Vandaag moet ik verplicht thuis blijven van de baas ;-). Ik wil natuurlijk wel Kerstmis vieren met de familie. Net even mijn boobies gekeken en ze zien er mooi uit. Mijn linkerborst is al mooi gedaald, de rechter nog niet. Ik kan ook weer lekker plat op mijn rug slapen, mag denk ik niet klagen. Hele fijne kerstdagen meiden.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.