Jump to content

Goldie76 : 17 december 2012 : Dr. Van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

Hallo Dames,

Ik heb de knoop doorgehakt. Maandag 17 december krijg ik een borstvergroting.

De afgelopen maanden ben ik er zo mee bezig geweest, informatie opgevraagd, forums lezen, goede/slechte ervaring gelezen en ga zo maar verder.

Oh ja, zal me even kort voorstellen, ben 36 jaar heb maat 70A, weeg 55 kg en mijn lengte is 1.64cm.

Ik heb gekozen voor Dual plane 430cc, Heb aan de pc gevraagd om wel tijdens de operatie te kijken of het niet te groot is voor mijn lichaam. Zijn er dames die dezelfde bouw hebben en 430cc hebben gekregen?

Liefs

Michelle

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

hoi michelle
welkom hier!
eindelijk de knoop doorgehakt dat zal wel een fijn gevoel zijn ;)
ik ben even groot als jij en maar 2 kilo zwaarder(toen ik op consult ging woog ik ook 55kilo) maar niet zoveel cc gehad(275cc) dus kan je kan bij mij niet vergelijken.

groetjes

Hey! Ik mag 1 dag na jou onder het mes! Leuk, kunnen we samen aftellen ;)

Ik krijg ook wat minder dan jou dus ik kan je voor de rest niet helpen.
Maar als je hebt gevraagd om het niet 'too much' te laten doen lijken, zal hij daar echt wel rekening mee houden ;)

Xxx

Ik ben zo blij met deze forum. Ik kan alle antwoorden vinden op mijn vragen.

Moet wel zeggen dat het bij mij nog niet helemaal doordringt. Het lijkt ook zo onwerkelijk, je loopt al jaren met vullingen in je bh rond, heb veel jasjes aan en sjaals om me nek. Straks hoeft het niet meer.

@Ilse waar laat jij je bv doen?

Liefs

M

Als ze heel snel kunnen ik hahaha, nee ik heb pas de 10e een consult heb geen idee hoelang het duurt allemaal. Hoelang duurde het voordat jullie geopereerd konden worden?

Ik heb er nog geen idee van hoe ik het ga doen. Kom net uit m'n zwangerschapsverlof ;) ik werk maar 16u in de week maar heb nog niet genoeg uren voor 3week vakantie opgebouwd..

Maar nu is dr kleine meid nog maar 6kilo en zou ik haar evt zelf nog kunnen doen etc. E me man heeft nu ook kerstvakantie. Anders zal ik ook moeten wachten tot de zomer.... Ik wacht eerst de informatie de 10e af. Heb me hier al wel goed kunnen oriënteren. Ik weet nu wel ongeveer wat ik wil, als ik de resultaten zie enzo.

Maar qua soort prothese denk ik dat bij mij rond wel wil ipv anatomisch.

Ik hoef zeker geen Pamela's maar ze mogen wel flink gevuld ;)

En van een kleine B naar ....? Ben benieuwd wat ze adviseren :)

Ja dat dacht ik ook BB, maar ja soms ga je zo twijfelen. Vooral omdat ik over een week al geopereerd word. Het is bij mij ook zo snel gegaan. Het is fijn om te weten dat er zoveel vrouwen zijn die hetzelfde meemaken. Nog maar 8 nachtjes slapen, zooo spannend. Voor de dames die van de week geopereerd worden, heel veel succes :-)

Liefs,

Hej Goldie!

Wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt!! Ik kan je verzekeren dat het een goede keuze is, heb zelf ook lang getwijfeld maar ben er zo ontzettend blij mee:D:D

Ik heb Natrelle, 245 cc Style 410 soft touch, Dual plane.

Ben 1,75 en weeg 62 kg.

Maar dit zegt inderdaad niet veel, ik zou je willen aanraden als je twijfelt gewoon zo vaak als je wil de pas protheses te gaan passen.

Ik zelf was er al vrij snel uit omdat ik van een A75 naar een kleine C wilde. De pc heeft toen ook voorgesteld tijdens de operatie te kijken of het te veel/weinig zou zijn voor mijn postuur.

Heeeeel veel succes en sterkte maar vooral plezier straks met je nieuwe boobies!!!

Liefs,

Daf

Kliniek: Sanavisie, Dr. Bauland

Natrelle, 245 cc Style 410 soft touch

Dual plane

Lolaatje,

Weet je al hoelaat je aanwezig moet zijn maandag?

Heb vandaag een brief gehad en ik ben om 9 uur aan de beurt.

Dus dat wordt om 06.30 uur vertrekken richting Bocholt.

BB,

heb je nog tips voor me :D

Nandaatje,

Hoe gaat het met je :1boobs:

liefs,

Hey Goldie, wat spannend meid! Maandag al aan de beurt....ben je erg zenuwachtig? Het komt vast helemaal goed. De mensen in Bocholt zijn stuk voor stuk geweldig! Ik ben afgelopen maandag geweest en vond het een hele ervaring, maar wel bijzonder. Nu nog ff wachten op het uiteindelijke resultaat. Ik wens je heel sterkte met het wachten en de laatste loodjes...

Groetjes, Musje.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.