Ga naar inhoud

Hoe krijg je ze zo natuurlijk mogelijk, welke prothesen moet je dan kiezen?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nog in de orienterende fase!

Wel weet ik dat ik heel graag zo rond een C a D cup wil uitkomen (zit nu tussen A en B vaak in)

Mijn eigen vorm ben ik al tevreden mee, en ik ben bang voor het '' ballen '' effect, ik wil mijn eigen vorm behouden.

Is dat mogelijk en kan ik dan bv het beste voor anatomische kiezen?

Ik zie ACCZ veel voorbij komen, met positieve resultaten. Ik heb wel gehoord dat dr van onselen iemand heeft behandeld die is overleden.

Ik weet niet of ik dan wel voor die kliniek zou kiezen. of ios dat dikke onzin?

De velthuis kliniek lijkt mij ook wel wat!

Hopelijk hoor ik wat van jullie!

groetjes K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

als je bang bent voor het ronde effect en je je eigen vorm wilt behouden is anatomische een hele goede keus! Als je al wat van je zelf hebt kan ronnlde ook heel mooi zijn

Ik had zelf een kleine a en heb ronde 325 cc ze zijn heel natuurlijk maar ze zijn iets ronder en minder ski effect (heb nu een druppel maar hiervoor echt skischans hihi)

Van onselen is echt een hele goede arts

Ik zou niet te veel blijven kijken naar dat het een keer is fout gegaan er zijn obdertussen een hoop meiden geweest en allemaal super resultaat!

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De artsen zullen nooit protheses zo plaatsen zodat je een ballen effect krijgt of je moet het nadrukkelijk zeggen dat te willen.

dus die kans zit er al niet in,een arts zal met jou bespreken wat de beste plaatsing zal zijn,voor de spier of achter of tussen.....

Verder is Velthuis ook zkr een goede kliniek,ben daar zelf ook geholpen.

Als er iemand overleden is,zal dat wel een heel apart geval geweest zijn,zoiets gebeurd ook niet zomaar spontaan door fouten van artsen neem ik aan.

Maar goed,er zijn zoveel klinieken,die ene kan je dan natuurlijk gewoon overslaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Een balleneffect krijg je normaal gesproken niet goed, tenzij je van jezelf een hele dunne huid hebt en je prothesen dan toch voor de spier geplaatst worden :) Dan zou dit wel mogelijk zijn. Anders niet...

En met een anatomische prothese, zul je nooit een 'bal-effect' krijgen.

Het klopt, dat verhaal over van Onselen. Via google is daar meer over te vinden. Hij is ook berispt, echter dat is al een paar jaar geleden......

Kijk eens rond hier op het forum, en misschien zijn er meer klinieken waar je op consult wilt gaan? Zodat je meer info krijgt en dus misschien een meer weloverwogen keuze kunt maken?

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Marisjuh, Ik zie bij jouw bericht andere namen staan als van Onselen.

Is dat wel de ACCZ kliniek geweest nadat er kapselvorming bij je is ontstaan?

Of ben je eerst ergens anders geholpen?

Ik zie inderdaad ook heel veel goede verhalen verder over hem, toch ga ik het nog wel even googlen. Ook wel uit nieuwsgierigheid. Het lijkt mij ook vreemd dat je zomaar uit het niks kan overlijden bij een borstvergroting. Ze worden immers aan de lopende band uitgevoerd!

Ik zat ook te denken om dus bij de Velthuis en de Bergman op consult te gaan. Goed om te lezen dat ook jouw ervaring bij de Velthuis kliniek positief is. Ik vind hun informatie, site en folder erg duidelijk en netjes. Het lijkt mij inderdaad wel heel erg belangrijk om een goede en weloverwogen keuze te maken. Het is natuurlijk toch je lichaam!

Ik weet dat de Bergman kliniek heel goed bekend staat ik vind ze wel alleen erg duur, die prijzen liggen er echt ver boven in vergelijking met andere klinieken.

Marisjuh, ik zie dat als ik je een prive bericht stuur ik eventueel foto s zou mogen zien?

Goed om te weten dat je niet zomaar een ballen effect krijgt, volgens mij is mijn huid ook niet extreem dun ofzo!

Ik ga lekker verder lezen en mij verder orienteren en ook even wat foto''s bekijken!

Nogmaals bedankt voor jullie reacties, ik vind het echt top dat iedereen hier zo de tijd neemt daarvoor!

Groetjes K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.