Ga naar inhoud

Voorstellen nieuw lid


KIRST86

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum zoals jullie wellicht al gezien hadden!

Ik ben een jonge vrouw van 25 jaar oud en kom uit Nederland. Ik woon in de provincie Noord-Holland.

Sinds lange tijd twijfel ik al over een borstvergroting. Misschien komt het jullie bekend voor, die wens is steeds grotere vormen gaan aan nemen en inmiddels

durf ik ook wel te stellen dat ik niet meer twijfel en het echt heel graag wil.

Ik ben iemand met het type figuur van Jennifer Lopez (al heeft die iets meer borsten wellicht, zij is van onderen ook voller als van boven)

Ik ben slank (maat 36 van onder en t shirt maat XS), maar ben niet helemaal in verhouding.

Mijn borsten zijn gewoon nooit verder gegroeid en ik zit tussen een cup A en een cup B in.

Ik draag echt altijd van die maximizer bh''s maar in bikini''s zie je dan die ruimte ertussen... echt drama.

Ik schaam me er gewoon voor!

Ik ben mij nog erg aan het orienteren het is erg duur. Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen!!!

Wat ik verder nog over mij zelf kan vertellen, ik ben samenwonend, ik hou van winkelen en van mode. Ik hou van paardrijden, skien, muziek, dansen en

hou van lezen.

groetjes, K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kirst

Welkom op het forum!!

Er is hier een hoop informatie te vinden :)

Zelf ben ik bij dr. Demeyere in Gent geweest. Ik had eerst mijn twijfels over Belgie, maar ik ben blij dat ik het toch gedaan heb. Ben eerst bij een pc bij ons in de buurt geweest, maar helaas ging daar iets niet helemaal goed. Mijn hersteloperatie is dus bij dr. Demeyere geweest en ik ben vol lof over deze pc. Niet om reclame te maken hoor, maar hij heeft gewoon heel goed werk geleverd en dat mag gezegd worden :)

Kijk hier eens rond en lees wat operatieverslagen.

Op die manier kun je voor jezelf uitmaken, bij welke artsen je eens een consult wilt plannen en welke vragen je mee neemt naar je consult! Bereid je goed voor, en veel is hier al te vinden, waar je dan misschien op het consult weer op door kan borduren :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,
welkom hier en na een hoop lezen hier ben je zoveel wijzer!
het orienteren wordt er in het begin alleen niet makkelijker door haha zoooveel info hier ;)
ben zelf ook net als BB naar belgie gegaan had daar t beste gevoel over na 3 pc's te hebben bezocht en heb er zeker geen spijt van!
succes met zoeken.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.