Ga naar inhoud

Veel ruimte tussen borsten


Aanbevolen berichten

(Oh oh, ik lees iets over tags, maar ik weet niet hoe dat werkt, excuus ik ga het nu even uitzoeken.

En ik hoop ook dat ik dit bij het goede onderwerp heb geplaatst)

Hallo iedereen,

ik heb me hier net aangemeld omdat ik me helemaal gek aan het piekeren ben.

Ik lees veel handige info, maar ik stel hier toch even wat vragen, dan voelt het wat persoonlijker en dan voel ik me wat meer gerust gesteld.

Aangezien het bij iedereen anders is geloof ik.

Bijna 3 weken geleden heb ik een borstvergroting gehad bij EMC kliniek in Bosch en duin.

Ik ging van helemaal niets naar een mooie gevulde borst. Ik ben erg jong, dus mijn huid is heel strak.

Daarbij is het onder de borstspier geplaatst. Dat maakt dat er niet heeel erg veel in paste. (Maar goed dat de dokter dat gewoon zei en dat niet gedaan heeft, het is nu heel mooi en natuurlijk) maar dat maakt ook dat het de eerste weken helemaal strak stond.

Was zo vreemd, ik was gewend de beginnende boobies van een 11jarig meisje te hebben, nu zat er opeens iets.

Vandaag heb ik een paar mooie BH's gekocht bij Livera, ik ben daar heel fijn geholpen en mijn cupmaat is 70D (Dat is raar want D klinkt veel groter dan het is, maar dat komt natuurlijk door de smalle omvang)

Ziet er allemaal hartstikke mooi uit blablabla, maar zodra ik een shirtje aan doe ben ik dus NIET meer blij.

Ik was gewend om met een plak bh alles helemaal bij elkaar te knijpen, vast te klikken en daarover heen een maximizer van de H&M. Zo maakte ik van niets toch wel wat leuks voor de buitenwereld. Deed pijn en het koste veel tijd en moeite maar accepteren dat ik helemaal plat was, nooit.

Past ook totaal niet bij mijn figuur.

Maar ik was dus gewend om echt een decolleté te hebben. En nu heb ik het gevoel dat er zo veel ruimte tussen zit!

Help, ik wil decolleté! Het is nu 3 weken geleden, komt dat nog?? Nu kan ik ze iets naar elkaar toe doen maar niet veel.

Gaat het met een goede stevige BH nog zo worden dat ik een mooi 'streepje' krijg, in plaats van zoveel ruimte ertussen...

Sorry voor het lange verhaal, heb moeite met kort en bondig schrijven.. Ik hoop echt dat iemand mij een beetje kan geruststellen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi JeHo

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!!!

Over je 'spleetje' ofwel decolleté... Niet iedereen krijgt een decolleté, dat de borsten tegen elkaar aan zitten... Dat heeft ermee te maken dat de aanhechting van de spier, goed genoeg vast moet blijven zitten aan je borstbeen, nadat de prothese erachter geplaatst is. Hoeveel ruimte er dan ontstaat tussen je borsten, is dus afhankelijk van je eigen bouw, van hoe jouw spier aan je borstbeen gehecht zit..

Er zijn wel artsen die hier aan manipuleren, maar daar zit een flink risico aan.. Als de spier te ver los gemaakt wordt en dus niet bij jouw bouw past, dan kan deze spier losscheuren en komen je protheses in het midden bij elkaar, Dan heb je dus niet twee borsten, maar een grote.... Dat ziet er niet mooi uit en is ook niet de bedoeling...

Een decolleté als met een push-up of maximizer, is ook niet haalbaar, tenzij je borsten (je bouw) sowieso al dicht bij elkaar staan, voor de operatie (hm hoe schrijf ik dit goed op... )

Misschien kun je eens een foto plaatsen, zodat we kunnen zien hoeveel ruimte er tussen je borsten zit nu.

Wat wel zo is, is dat als de prothesen zachter worden (en dat kan bij de een wat langer duren dan bij de ander, en het heeft sowieso een tijd nodig, ik ben bv nu bijna 6 maanden po en merk nog dat ze steeds zachter worden) ze beter te 'modelleren' zijn.

Het eerste half jaar, of jaar, dat verschilt per pc, zou je het beste geen push up bh dragen na je bv... Dit om de 'uniboob' (ofwel symnastia) te voorkomen! Na een jaar is alles goed genezen en kan een push up, voor wat extra decolleté geen kwaad meer.

Het is dus ook een beetje een kwestie van geduld :)

Zou je foto's willen plaatsen, dan kan dat. Je kunt ze ook alleen zichtbaar hebben voor 'vriendinnen' hier op het forum :)

De handleiding om dit te doen, zal ik hier even toevoegen:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Pff ik hoop echt dat ik het later een beetje bij elkaar kan krijgen met een goede push up..

11v6xlk.jpg

Zijkant, als ik dat zie ben ik blij!

1znuz2w.jpg

Voorkant...


Ik vind dit ook al mooi, maar als ik een shirtje aan doe niet meer.

Dan zie je alleen aan de zijkanten bolling, maar in het midden een hele ruimte, en dit is al een lichte push up BH!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

T ziet er wel heel mooi uit, vind ik.

Alleen als je borsten sowieso al dicht bij elkaar staan, of als je grote natuurlijke borsten hebt, krijg je normaal je borsten bij elkaar zonder push-up ;)

Wij hebben daar gewoon zo een beeld van, dat dat moet kunnen hihi... Je moet er maar eens op letten. De meesten dragen een push up als ze zo tegen mekaar aan zitten! En de rest heeft grote natuurlijke borsten of gewoon het geluk gehad dat de borsten al dicht bij elkaar stonden...

Die van jou staan echter niet erg ver uit elkaar. Ik vind het heel mooi!! Maar ik snap wel wat je bedoelt! Maar het is meer het beeld in je hoofd dat je dwars zit :) En dat is moeilijk eruit te krijgen he ;)

Probeer je eigen borsten te accepteren. Ze zijn nu mooi van formaat, het staat je heel goed en nu ook ZIEN dat ze groter zijn :) In kleding zal het tegenvallen en zeker in die flatteuze sportbh haha, maar dat komt doordat je je push-up gewend bent!!

Pas nu wel op met push up he.... Tis niet goed, zo snel na je bv, zeggen de meeste pc's!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :42:

Ja ik heb maar eentje gekocht hoor, de rest is normaal!

Gewoon stevig. Wist niet dat push up niet goed is vlak na de operatie, waarom is dat dan?

Groter zijn ze zeker, ik hoop alleen dat mensen die me kennen niet denken waar zijn haar tieten gebleven. (Omdat ik eerst alles hélemaal tegenelkaar aan plakte, en dat wil ik nu écht niet meer doen, dat gekloot)

En het is 3 weken... Het wordt natuurlijk nog zachter en zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste half jaar, of jaar, dat verschilt per pc, zou je het beste geen push up bh dragen na je bv... Dit om de 'uniboob' (ofwel symnastia) te voorkomen! Na een jaar is alles goed genezen en kan een push up, voor wat extra decolleté geen kwaad meer.

Het antwoord daarop had ik hierboven al geschreven ;)

Dit betekent dat de aanhechtingen van je borstspieren los 'scheuren' van je borstbeen. Daardoor kunnen je prothesen tegen elkaar aan komen en zit er dus geen tussenruimte meer tussen je borsten. Dit kan gebeuren door de druk die een push-up bh op die aanhechtingen veroorzaakt.

Je zou het eens kunnen googelen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ikzelf ben donderdag 29 geopereerd geweest. Mijn borsten staan ook redelijk uiteen. En zoals BB al zei heeft dit te maken met je originele stand van je borsten en met de spieren. Vergeet niet dat je borsten nog wat soepelder moeten worden en dat het dan mss beter zou gaan met een push up. Maar ik zou nu zeker nog geen push op dragen hoor. Moet je normaal niet nog je sportbh dragen?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke BB, ik was even benieuwd. Ik heb nu geen push up bhs hoor, maar was wel nieuwsgierig of dat ook bij voor de spier geldt.

Eigenlijk ook wel logisch dat het niet zo is:) bij mij heeft het natuurlijk ook niets met de spier te maken.

Ik vind het er trouwens erg mooi uit zien Jeho, ik snap wel wat je bedoeld qua 'spleetje' maar ik vind het wel erg mooi staan hoe het nu is.

Ik heb dat nu ook nog wel eens hoor, dat ik iets aan heb waarvan ik denk nou, helemaal geen spleetje:( Maar het ziet er anders uit als je zelf van boven af kijkt zeg maar, en hoe iemand anders er tegenaan kijkt, kijk maar eens van bovenaf naar je borsten, en dan in de spiegel, ik vind dat vaak al een wereld van verschil.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

je gaf al aan dat je een hoop middelen gebruikte om een spleetje te krijgen :)

Nu je borst vergroot is heb je niet ineens een spleetje

net wat bb zegt dit is gewoon je eigen stand van je borst :)

Wel als alles straks. gedaald is kan je met een push upje veel bereiken

maar geef het even tijd tot alles goedgedaald is

ze zijn prachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind ze ook mooi hoor!
ik moet ook eerlijk bekennen ik vind een spleetje mooi zo in kleding maar ik kan er niet aan wennen wanneer blote borsten (die niet heel groot zijn) zo dicht tegen elkaar aan staan maar dat is ook puur persoonlijk denk ik.
ik vind mijn borsten bloot ook niet dicht bij elkaar staan maar als ik nu de kliniek bh aan heb heb ik toch een spleetje waar ik tevreden mee ben.
ik denk dat we teveel een ideaal beeld hebben door de push ups en hopen dat na de BV onze borsten ook zo zullen staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeel erg bedankt voor de reacties.

Oh BB je had het al gezegt, sorry! Information overload.

Ik moest de sportbh 3 weken dag en nacht, en 3 weken dan nog alleen snachts. Met mijn afspraak na 2 weken zei de dokter dat ik wel eerder een stevige BH mocht kopen, dat heb ik echter na 2,5 week pas gedaan. Dus maar een half weekje eerder. Ik draag hem wel braaf tot 6 weken snachts hoor!

Ik vind het ook mooi, als ik zo die fotos ook zie, maar dan een shirt erover en dan denk ik pffff!

Ik kan er niet aan wennen, heb nu steeds hogere shirtjes en sjaals om. En heel erg aan het hopen dat het iiiiets beter wordt als het soepeler is.

Het is pas 3 weken who knows.. Het hoeft inderdaad niet helemaal tegen elkaar. Dat ideaalbeeld heb ik in deze weken al wel laten vallen.
Wist ik veel wat normaal was, ik had zelf niks en ik ben niet op straat gaan vragen of ik even mocht kijken en voelen hihi.

Maar iets normaler.. Want nu valt er echt een enorm gat tussen.

Ik zit nu echt naar iedereen zijn tieten te kijken, op tv, overal, het is echt vreselijk haha.

Dan denk ik heb ik dat ook ongeveer, is het groter, kleiner, mooier enz. Eerlijk gezegt weet ik niet wat ik moet als het zo blijft...

Maar wel bedankt voor de complimentjes, daar ben ik heel blij mee! In ieder geval geen onzekerheid meer over in bh/bikini lopen!

Heb nu al zin om naar de sauna en het zwembad te gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jeho

Haha, dat ken ik! Vergelijken met iiiieeeederen die je ziet haha...ik ken dat heel goed!

Na verloop van tijd word het minder hoor haha, dus vrees niet.

Ik denk dat het idd ook een kwestie van wennen is, wat andere meiden ook al zeggen. Je bent natuurlijk heel erg gewend om in een push up bh te lopen en dan ziet het er gewoon ook heel anders uit, nu is het even wennen, maar ik denk eerlijk gezegd dat het heel erg mooi word, want het ziet er nu al heel goed uit.

Nog even volhouden, het duurt lang voordat je je uiteindelijke vorm/maar behoudt. Het kan nog erg gaan veranderen meid.

x veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

heel vaak komt het voor dat na een bv de boobs niet echt dicht tegen elkaar staan,ik heb zelfs een bv overwogen omdat ik JUIST een decolete wilde.

maar helaas,door de dual plane plaatsing zijn ze juist naar de zijkant gedrukt ,dus had voor mn bv een giga spleet met een push up bh en nu totaal niet meer,en ja nix aan de doen,t geld is al uitgegeven ...

had ik vd spier gekozen dan had ik dat decolete dus wel! maar ik vind dat de arts dat had moeten zeggen,omdat het juist mn grote wens was,dus mn verwachting was erg hoog...

afijn,ze zijn mooi en groot dus ben niet helemaal ontevreden gelukkig :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi bedankt voor je reactie. Dat is balen. Ik zie er niks van op je plaatje?

Ik had ook een spleet maar dat was zo fake, dat zou een man nog gedaan kunnen hebben met flink wat tape, bewijzen van spreken. (Leuk dat ik daar zo makkelijk over praat nu ik mooie boobies heb)

Heb je misschien ook een antwoord op de vraag van hierboven? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfs met een push op geen spleetje hoor. Ook met super push up niet (aangepast niet gekocht) ze lijken wel huge dan maar kunnen gewoon niet helemaal tegen elkaar.

Misschien wordt dat nog beter.

Maarja ik loop nu liever in mijn bh over straat dan met shirt, grappig.

Met vraag erboven bedoelde ik trouwens mijn vraag over littekens die nog erg zichtbaar zijn. Of er een creme voor is of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

intussen is het 6 weken geleden...

Alleen het litteken is nog zo groot en rood en duidelijk! Zijn daar truukjes voor? En bepaalde creme of iets?

Nu is het echt van bh uit; holy sh*t.. Dat moet ik niet hebben later..

Er is wel litteken crème, weet alleen niet hoe het heet moet je even bij een drogist kijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.