Ga naar inhoud

mips : 14 december 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi

ik ben 28 jaar en heb 3 kindjes van 5 jaar , 3 jaar en 9 maanden en binnen 13 dagen op 14 december laat ik een bvg doen bij Be Clinic.

Ik heb nu een zeer kleine A cup ( die maar voor de helft gevuld geraakt na 3 keer borstvoeding te hebben gegeven) en ga voor zeker een D cup,

Dr Plovier sprak van ongeveer 500cc om te bereiken wat ik wil...

Dus mijn droom komt nu wel heel dichtbij, ben al stilletjes zenuwachtig aan het worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh wat fijn en snel al.. Mooi kerstkadeau ;)

Hier hetzelfde probleem ik word maandag gebelt voor afspraak.

Hoe ga jij het oplossen met de kids?wbt tillen etc.

Ik heb zoon van 2 & dochter van 5mnd.

Alvast succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mips

Gefeliciteerd met je datum en welkom op het forum!!

Spannend!!! Nog twee weekjes en het is al zover!

Ik zal je topic verplaatsen naar de operatieverslagen, aangezien je al een datum hebt. Dan kun je meteen je operatieverslag hier schrijven (en alles wat je wilt :) ) voor en na de operatie :)

Je titel wordt dan ook meteen aangepast.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u!

Ik ben 3,5 week thuis om te herstellen en mijn ventje heeft dan ook verlof, dus hij zal alles een beetje moeten opvangen...

Ik weet eigenlijk niet hoelang ik de kleinste niet zal mogen oppakken?

Voor de 2 oudsten is dat geen probleem meer. Toen ik een keizersnede heb gehad is dat ook gelukt. De kleinste weegt nu ongeveer 8 kg, is dus niet zo zwaar...

We zien wel hoe het verloopt, dat weet je toch nooit op voorhand hé, hoe je je gaat voelen en hoe je gaat herstellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe mag je 6 weken niet tillen! Dus niets dat gelijk is of zwaarder dan ongeveer 8 kilo.

Dit in verband met het genezingsproces :)

Hoe streng dit te hanteren, weet ik niet, maar het is wel een vraag die je nog zou kunnen stellen aan Plovier :)

Succes met aftellen!

xx BB

Dat is ook meteen antwoord op mijn vraag.. Heb dochter van 6kilo zou heel veel schelen als ik haar wel gewoon mocht tillen ;) al is het alleen maar voor fles geven en in bed leggen meer doet ze toch niet dan slapen en eten nog hahaha

Succes met aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Misschien kom ik je daar wel tegen. Ik moet ook 14 december bij dokter Plovier. Aangezien ik met een tijdsdruk zit in verband met een nieuwe baan had ik geen tijd meer gehad om bij hem op consult te gaan. Dus 14 december krijg ik om 10.30 uur een consult en daarna gaan we gelijk de OK op...... Doodeng en super spannend, maar ik heb alleen maar goede berichten over Plovier gelezen, dus ik heb er alle vertrouwen in!

Ik krijg trouwens een prothese wissel. Ik heb nu 320 cc MC Ghan maar wil graag wat groter. Ik heb nog geen idee hoeveel CC en welke prothese. Ik weet met welke 3 soorten hij werkt en ik heb hier geen enge dingen over gelezen, dus ook dat zal wel goedkomen.

Nou heel veels succes de 14e.... en ik hoop op een goed herstel!

Tot daar dan :-)

X Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

super tof, dan kunnen we samen aftellen...

Zou leuk zijn om elkaar tegen te komen, maar in welke toestand ik dan zal zijn is nog de vraag hé, ik moet er om 7u zijn, dus veronderstel dat ik tegen 9u ofzo geopereerd word.

Mij gaf hij een heel professionele indruk, hij stelde mij echt op mijn gemak...

jij ook veel succes!

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 2 keer slapen... de zenuwen gieren door mijn lijf!

morgen nog heel de dag werken, dan de kindjes naar mijn mama brengen, nog eens in bad gaan, haartjes wassen en dan vlug gaan slapen zodat het snel vrijdag is, om 5 uur opstaan en ten laatste om 6uur vertrekken richting Overijse.

Joepie heb bijna big boobies!!! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een nachtje slapen...... Ben je er klaar voor? Ikke wel.... Mijn huis is aan kant, ramen gezeemd, al de was is gedaan, bedden verschoond, want aankomende 6 weken zal het allemaal moeilijk gaan. Duuussss ik heb gisteren en vandaag flink gepoetst in huis, zodat mijn man het alleen een beetje bij hoeft te houden.

Mijn kleding voor morgen en mijn voorbeeld foto's liggen klaar. Oppas is ook allemaal geregeld en mijn man is inmiddels ook weer helemaal fit gelukkig!

Nou vanavond ga ik nog even lekker scrubben, scheren, maskertje en relaxen.

Heel veel succes morgen en ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht!

Groetjes Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, bedankt voor de gelukwensen...

Hier even mijn verslag van vrijdag.

Donderdagnacht niet meer kunnen slapen en uiteindelijk al om 4u opgestaan, dan nog maar een wasje gedraaid en wat gestreken...

Om kwart voor 6 vertrokken richting de kliniek en om 6u35 daar, eens aangekomen werden we ontvangen door dr Plovier zelf, hij begeleidde ons naar mijn kamertje.

Ik had me nog maar net omgekleed in de badjas en hij was al terug om op te meten en foto's te maken.

Hij vroeg me of ik wel zeker een d cup wou omdat hij toch wel vond dat mijn tepels vrij laag zaten en dat het met een d cup zou kunnen nodig zijn dat ik achteraf een tepellift zou nodig hebben... ja ik was zeker, die tepellift kon er dan ook evt nog wel bij. Ik wil echt een D.

Na 10 minuten kwam de anestisiste al binnen en stelde wat vraagjes en ik mocht al mee naar de operatiezaal (wat snel!!!!)

Ik mocht gaan liggen op de heerlijk verwarmde stoel en ze ging mijn infuus al steken, ik zei dat het in de gang heerlijk naar broodjes rook, ja zei ze, hier is een geweldige bakker aan de voorzijde, zeker de moeite om iets mee te nemen straks... De andere verpleegster zei nog tegen de anestesiste, willen we straks een taartje gaan halen en in 2 delen? mmmmm dacht ik en ik was vertrokken naar dromeland...

Om kwart na 9 werd ik terug op de kamer gebracht. Toen viel de pijn nog reuze mee, maar na een kwartiertje was ik echt slecht, misselijk, en pijn! niet te doen, nog iets in het infuus gekregen, maar ook dat hielp niet, na een paar uurtjes rusten nog steeds geen verbetering, De dokter zei me dat het heel mooi zou worden en dat ik die tepellift niet zou nodig hebben? joepie. En het is een flinke d cup, met 615cc per borst.

We zijn dan met een rolstoel naar de auto vertrokken, want ik wilde echt naar mijn eigen bed, ziek of niet, de rit naar huis was echt een marteling en eens thuis ben ik direct in mijn bed gekropen, Ventje kwam me nog medicatie geven en heb van 15u tot 18u geslapen, toen voelde ik me al iets beter, hij had dan ook al die verschillende medicatie tegelijk gegeven, die brief van de dr had hij niet gelezen, maar bon ik heb er geniet van gehad... hahahaha

Nu valt de pijn mee als ik niet teveel beweeg en mijn pijnstillers om de 4 uur neem, ik ben ook wel echt benieuwd om ze te zien....

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Lees nu pas jouw verslag. Wat vreselijk dat je zo ziek was zeg! Daar had ik gelukkig geen last van. En de pijn was daar ook nog goed te doen, dat begon bij mij pas toen ik nog onderweg naar huis was (moest twee uur rijden en kreeg ook nog file) dus de medicatie was aardig uitgewerkt toen in thuis kwam.

Ik merk nog steeds precies aan de pijn dat de tijd voorbij is en ik medicijnen in moet gaan nemen. Pppffff kan me niet herinneren dat het bij mijn eerste vergroting ook zo vreselijk pijnlijk was.

Sterkte en rustig aan he....!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je borsten!hoe gaat het nu?wat vervelend dat je zo ziek was geworden. Er is veel ingegaan bij jou, mooi! Ik ben 13dec geopereerd . Lekker herstellen nu. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds pijn hoor, vooral als ik bijna terug een pijnstiller moet gaan nemen...

Ik ben ook supermoe! En met 3 kids in huis is de rust soms ver te zoeken...

Morgen gaan ze naar school en naar de creche, daar kijk ik echt enorm naar uit! (erg hé!?)

Ik moet ook nog voor de eerste keer kijken hoe ze eruit zien, straks als ze allemaal in bed liggen ga ik ze metr het ventje "uitpakken en bewonderen"

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, met mij gaat het in de dag alweer wat beter, de nachten zijn echt een hel, dat vervelende rugslapen...ik word er stapelgek van!!!!

Mijn rug doet echt verschrikkelijk zeer!

Gisteren lekker gedoucht en dat was zalig, even zonder de bh.

Ik vind m'n borsten echt wel geslaagd, ben heel blij.

In de kliniekbh staat maat 95D, maar ik vraag me af of die dan juist is, want ik heb nl een omtrek van 80, heb het nu ook even nagemeten en kom op 83cm onder mijn borst...ik ga sebiet ook even om een sportbeha, zal het daar dan ook eens laten nameten.

ps: Ik kijk er nu al naar uit om mooie lingerie te gaan kopen!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.