Ga naar inhoud

laser stralingen slecht?


leah

Aanbevolen berichten

ik krijg 11 januari mijn bv.

en heb vandaag mijn eerste laserbehandeling gekregen voor van mijn haren om de tepels af te komen

maar waarschijnlijk ben ik nog niet helemaal klaar met de behandeling als ik mijn bv krijg

dus mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee?

kan/mag het uberhaup nog als ik de prothese heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uuuuuuhm echt geen flauw idee!!!

Goeie vraag!

Ik kan me voorstellen dat die laser zo afgesteld is, dat ie maximaal tot aan je haarzakje komt en dus niet door alle lagen van je huid gaan tot in je borstweefsel.... Maar dan nog zit je prothese achter dat weefsel....

Voor alle zekerheid zou ik even bellen naar Demeyere... Die zal het wel weten, hoop ik..... :unsure:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet toevallig van zo'n laserontharings bedrijf dat de haren voor de bv weggelaserd moeten zijn. Ze kennen de gevolgen niet en zouden het ook niet aandurven. Of alle bedrijven hetzelfde zeggen weet ik niet. Ik zou het persoonlijk iig niet aandurven om prothese borsten te laten laseren. Die laser gaat diep en wie weet in hoeverre dat de prothese kan beschadigen. Ik moet er niet aan denken..

BB die laser gaat dieper dan tot aan het haarzakje denk ik en voorzover ik weet kan de diepte ook niet worden ingesteld. Ik heb haartjes in m'n gezicht laten weglaseren en bij elke puls ging ik door de grond van de pijn in m'n vullingen..

Maar niet getreurd leah, want wellicht als je haartjes niet te dik zijn verdwijnen ze na je bv als sneeuw voor de zon. Vraag me niet hoe het kan, maar het kan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

bedankt dames!!

het leek mij ookal niet goed als ik mijn bv heb dat ik dan nog laat laseren

maar ik ga nu elke week heen en normaal doen ze het 1 x in de 3 weken

dus heb dan 6 behandelingen gehad en zou het ernstige haren weg zijn

en kan wel gek zijn als ik het dan er nog opwaag

terwijl ik jaren aan het sparen ben om mijn bv te krijgen omdat op het spel te zetten voor paar haartje dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.