Ga naar inhoud

Noenoe078 : 8 januari 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

heeey!

Toevallig, altijd fijn als iemand even ver is. Kan je een beetje vergelijken!

Ja, elk steekje / pijntje schiet ik in de stress.

Ik moet zeggen dat de pijn nu wel aan het wegzakken is. Het is iedegeval niet meer zo

erg als gisteren avond!

Even m'n 'zenn' momentje nemen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Halloeeeee!

Vanaf dinsdag ben ik weer lekker aan het werk. Wat is het toch heerlijk om onder

de mensen te zijn en niet 24/7 bezig te zijn met me boobs haha!

Dinsdag avond was ik wel moe maar ik had amper pijn en me boobs zaten ook niet

vol met vocht! Enkelt een beetje spierpijn, maar als dat alles is.. Vandaag ging het ook goed

en geen spierpijn haha en ook niet zo erg moe.

Vandaag zei me collega nog : '' Sinds je, je borstvergroting heb gedaan straal je helemaal ''..

Whoee, dat werd een emo momentje. Gelukkig kan ik overal met hem over praten, dus dat is harstikke fijn.

Zaterdag heb ik een feestje in Zaandam, ik ben zoo benieuwd! En ik hoop dat ik het vol hou.

Geen idee wat ik aan moet doen met die charmante sportbh.. We vinden er wel wat op!

Liefs, het gelukkigste meisje van de hele wereld :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden!

Een volle werk week achter de rug die me super meegevallen is!

Had vandaag wel een beetje last en me boobs waren wat harder als voorheen.

Maar dat komt denk ik omdat ik gisterenavond perse naar de stad wilde haha.

Ik liep heel trots de hunkemuller in en zag echt een prachtige bh voor maar €10.-

Ik denk nou , dat kan ik niet laten liggen. Dus ik pak 75D, ik naar de pashokjes ..

En wat denk je? Te klein.. Oh lord.. Dus de verkoopster kwam eraan, ze zeg ooh

die is wel een beetje klein he! Ik zeg ja nogal met een wit weggetrokken gezicht..

Ze zegt ; 'u heeft wel erg mooie ronde stevige borsten! '. Ik zeg 'nou, bedankt.

Deze zijn van de plastische chirurg!' De verkoopster zegt ' Zo!, Dat is niet te zien,

Hoelang is het al geleden? Waarop ik antwoord 2,5 week. Nou ze vond ze prachtig!

Wat gaf me dat een goed gevoel! Ze heeft de bh uit me hoofd gepraat en gezegd dat ik

echt nog 2 weken moet wachten. Want als ik hem nu zou kopen zou ik de bh waarschijnlijk

niet meer passen.

Maargoed ik ga zaterdag uit * Yeahhh * en ik ga echt niet met de ' charmante ' sport bh lopen..

Dus even gezocht en ik heb het gevonden! Een medisch goedgekeurde sportbh met dunne bandjes. Helemaal leuk!

Kan nu toch dat ene shirtje aan! Ik zal er nog wel eventjes een foto van maken. Toch vind ik de sport bh iets minder stevig

zitten als m'n vertrouwde sportbh. Zou wel een kwestie van wennen zijn en het is maar voor 6 uurtjes.

Op naar zaterdag :D

Liefs !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo medeboobies!

Een tijdje drukdrukdruk geweest maar nu toch echt me verhaal.

Mijn weekend:

Oké, we gingen dus naar Zaandam. Het ging nog allemaal goed tot in de auto. Voelde

me toch een party ziek worden. Eenmaal in Zaandam was het wel super gezellig! Maar voelde

me toch een beetje douwn, zware hoofdpijn en me keel.. Ja laten we het daar maar niet over beginnen.

Rond een uur of 4 voelde ik me boobs wel, geen pijn maar meer gezeur net of ze wilde zeggen 'Het is genoeg geweest!'.

We gingen dan ook maar naar huis, het was immers 1,5 uur rijden. Maar ik had me goed vermaakt was alleen als de dood

dat iemand me aan zou stoten. Maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Zondag heb ik heel de dag op bed gelegen met 39 graden koorts. Ik dacht 'Maar natuurlijk, ik wil perse uitgaan en hier heb je het gedonder al!'. Dacht dat het maybe door me boobs zou komen, maar die voelde goed aan. Ben vroeg naar bed gegaan met 2 paracetamols. En maandag ochtend voelde me ik wel wat beter. De koorts was ook gelukkig weg! Ik ben dinsdag ook weer lekker gaan werken.

Ben vandaag al weer 3 weken en 3 dagen po! Wat gaat de tijd snel zeg! Kan alles nog als de dag van gisteren herinneren.

Maar.. ik voelde gister aan me litteken en het lijkt wel of er een hard stukje uitkomt, zou dit de hechting zijn? Heb er verder

ook niet aangezeten ofzo. Was bang dat ik dan heel de boel open zou ritsen. heb er wel een pleister op gedaan om te kijken

of er iets uit kwam ( vocht, pus etc. ) maar dat was niet het geval. * gelukkig! *

Het lijkt ook wel of me boobs met de dag groter worden .. Me sport bh gaat niet meer helemaal dicht, als ik dat wel doe

staan de naden erin gegraveerd. Dus heb nu de 2 bovenste haakjes open gelaten. Kzou straks wel is even meten wat de omtrek is

Vorige week was het 85..

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo medeboobies!

Een tijdje drukdrukdruk geweest maar nu toch echt me verhaal.

Mijn weekend:

Oké, we gingen dus naar Zaandam. Het ging nog allemaal goed tot in de auto. Voelde

me toch een party ziek worden. Eenmaal in Zaandam was het wel super gezellig! Maar voelde

me toch een beetje douwn, zware hoofdpijn en me keel.. Ja laten we het daar maar niet over beginnen.

Rond een uur of 4 voelde ik me boobs wel, geen pijn maar meer gezeur net of ze wilde zeggen 'Het is genoeg geweest!'.

We gingen dan ook maar naar huis, het was immers 1,5 uur rijden. Maar ik had me goed vermaakt was alleen als de dood

dat iemand me aan zou stoten. Maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Zondag heb ik heel de dag op bed gelegen met 39 graden koorts. Ik dacht 'Maar natuurlijk, ik wil perse uitgaan en hier heb je het gedonder al!'. Dacht dat het maybe door me boobs zou komen, maar die voelde goed aan. Ben vroeg naar bed gegaan met 2 paracetamols. En maandag ochtend voelde me ik wel wat beter. De koorts was ook gelukkig weg! Ik ben dinsdag ook weer lekker gaan werken.

Ben vandaag al weer 3 weken en 3 dagen po! Wat gaat de tijd snel zeg! Kan alles nog als de dag van gisteren herinneren.

Maar.. ik voelde gister aan me litteken en het lijkt wel of er een hard stukje uitkomt, zou dit de hechting zijn? Heb er verder

ook niet aangezeten ofzo. Was bang dat ik dan heel de boel open zou ritsen. heb er wel een pleister op gedaan om te kijken

of er iets uit kwam ( vocht, pus etc. ) maar dat was niet het geval. * gelukkig! *

Het lijkt ook wel of me boobs met de dag groter worden .. Me sport bh gaat niet meer helemaal dicht, als ik dat wel doe

staan de naden erin gegraveerd. Dus heb nu de 2 bovenste haakjes open gelaten. Kzou straks wel is even meten wat de omtrek is

Vorige week was het 85..

Liefs xxx

Leuk verhaal,en dat je je ook zo goed voelt verder! Je borsten kunnen na wat ik hier lees inderdaad groeien,zakken etc en veel veranderen nog.

Knap dat je na feestje durfde ik zou ook doodsbenauwd zijn ervoor. Er is altijd wel iemand die je aanstoot vaak..

Gelukkig s et goed gegaan ;)

Rustig aan verder

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden.

nou, morgen terug naar Diana. Voelde heel de tijd wat prikken

bij me litteken, het voelt een beetje plastic achtig. Heb vandaag toch maar

even gebeld en ze wilt er even naar kijken. Wat zouden ze doen als het een hechting is?

En kan dat wel na bijna 4 weken? Ze zijn namelijk oplosbaar... Het zit trouwens bij de uiteindes van de littekens.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Noenoe

Fijn dat je uitstapje zo leuk was!!

Sja... en het blijkt toch dat het misschien net wat veel van het goede was... maarja, je hebt het weer achter de rug ;)

Hebben ze nog wat draden bij je eruit getrokken? ;)

Soms komen die naar buiten, als het lichaam ze niet kan verteren. Komt vaker voor, niks om je zorgen over te maken ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helloww x,

Gisteren ben ik niet naar Diana geweest ivm autopech ..

Dus ik belde vandaag en ik mocht even tussen door komen

en Frans was er zelf. Dat vond ik wel beter.

Hij vond het er al heel mooi uitzien. En even gekeken naar de littekens.

Hij vond die er ook mooi uitzien en probeerde dat hechtdraad eruit te halen,

Maar het was zo klein dat het niet lukte. Mocht ik er nog last van krijgen moest

ik gelijk aan de bel trekken. En over 2 weken weer terug komen.

Diana vertelde mij 2 weken geleden dat ik mocht masseren, dat verbaasde me echt,

heb het ook niet gedaan. Ik vroeg dus aan Frans of ik mocht masseren, hij zei gewoon 'Waar

haal je die onzin vandaan?' Waarop ik zei dat, dat van Diana kwam. Hij zei dat ik echt niet mocht masseren,

ja eventueel met een creme gewoon insmeren voor de schilfertjes, maar meer ook echt niet. Moet het goed

laten rusten. En de littekens pas als de korstjes weg zijn.

Maar goed, stresskip is weer opgelucht. haha.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nou idd! Daarom was ik ook blij dat Frans effe tijd maakte.

Hij schrok wel trouwens, toen ik zei dat ik vorige week ziek was.

Het leek opeens wel een politie verhoor :130:

Owja, & die ene sport bh die ik had gekocht bij de hunkemoller, waarvan ze zeiden

dat die goed was gekeurd, was toch niet zo goed. Frans vond hem niet stevig genoeg en

moet echt nog even ( 2 hele weken ) die ander aan :102:.

Dus het wordt nog een beetje klooien met shirtjes & sjaaltjes om de banden te verbergen.

Happy me ! :15:

En Diana moet lekker bij de botox blijven en van de boobs afblijven :93:.

Toedeloee x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noenoe, ik ga me in september ook via Diana Laten opereren,

Weet jij of ik ook gewoon Frans Straten zijn nummer kan krijgen? Als ik jou zo,hoor kan je dus beter meteen je vragen aan hem stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noenoe, ik ga me in september ook via Diana Laten opereren,

Weet jij of ik ook gewoon Frans Straten zijn nummer kan krijgen? Als ik jou zo,hoor kan je dus beter meteen je vragen aan hem stellen.

Heey Luci,

Ben je al op consult geweest? Zo nee, dan zou je kunnen zeggen dat je je 1ste consult bij Frans wilt en zo vragen of je zijn nummer mag. Of je kan zijn eigen kliniek bellen. Als het goed is is dat kliniek Heyendeal.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallotjess,

Lang niks gepost, want het gaat ook super. :105:

Me boobies voelen goed, af en toe een steek maar ik neem aan dat ik dan gewoon een stapje terug moet doen. Het zakken schiet ook al aardig op, athans dat zeg me mams. Ik zie het niet meer, misschien toch wat minder kijken :44: .. En ik haat officieel hecht draadjes! Gosh, wat zijn die dingen irritant. Nu loopt er weer 1 te pesten. Maar het zier er rustig uit, niet rood of dik.

Vandaag ga ik ook officieel afscheid nemen van me oude bh(tjes), het is bijna tijd voor nieuwe! Yeahh. De tijd is voorbij gevlogen. En met de dag voel ik me zekerder en weet ik dat ik een goeie keuze heb gemaakt. Heb al een paar leuke bandeau bikini's besteld. Kan niet wachten tot ze binnenkomen. Ik post natuurlijk even een foto'tje als ik ze heb.

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Luci,

Ben je al op consult geweest? Zo nee, dan zou je kunnen zeggen dat je je 1ste consult bij Frans wilt en zo vragen of je zijn nummer mag. Of je kan zijn eigen kliniek bellen. Als het goed is is dat kliniek Heyendeal.

Liefs.

Ja ik ben al op consult geweest, maar ik ga waarschijnlijk 13maart nog bij Frans op consult. Misschien kan ik het dan vragen of ik voor het geval er na de operatie complicaties optreden ook zijn nummer mag.

En weet jij of je ook een contract met Frans tekent of alleen met Diana?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben al op consult geweest, maar ik ga waarschijnlijk 13maart nog bij Frans op consult. Misschien kan ik het dan vragen of ik voor het geval er na de operatie complicaties optreden ook zijn nummer mag. En weet jij of je ook een contract met Frans tekent of alleen met Diana?

Hmm, dus zoals ik het begrijp ben je enkel bij Diana op consult geweest? En heb je met Frans nog geen gesprek gehad?

Je moet wel weten dat Diana er wel wat verstand van heeft maar het is geen PC! Frans is uiteindelijk degene die jouw je boobies gaat geven. En het is wel belangrijk dat je hem enigszins vertrouwd.

(mocht ik het verkeerd hebben begrepen, mijn excuses.)

Maar ik heb een contract getekend met Frans, waar hij ook zijn handtekening onder moest zetten.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik vertrouw hem wel hoor!

Maar wilde weten of er dus wel een contract met hem werd gedaan aangezien je met een contract met alleen de handtekening van Diana niet ver komt wil het mis gaan..

Ik heb enkel de praktijk uitgekozen omdat k door Frans Straten geopereerd wil worden :)

Maar ik heb inderdaad nog geen gesprek met hem gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallotjes!

Gisteren heb ik heerlijk geshopt! En ik heb shirtjes gekocht die ik normaal zou laten hangen. Ben helemaal happy! Volgende week mag ik ook weer bh's aan. Dus ik stapte even de h&m binnen maar ik kwam niet met een uber vrolijk gezicht naar buiten. Alles was te klein :( . Of het zat gewoon weg niet lekker. 75D zat niet lekker. 85D wel, maar was iets te groot om me middel. Misschien is het ook wel wennen. Ze voelen nog niet natuurlijk en de hang zit er nog niet in. En ik ik loop al 5 weken met een sportbh. Toch denk ik niet als ik eenmaal 6 weken PO ben dat ik gelijk 24/7 bh's ga dragen. De sportbh voelt zo veilig en vertrouwd. Hoe hebben jullie dit gedaan?

Owja, ik heb het hechtdraadje er zelf uitgehaald. Heb een pincet gepakt, ( schoongemaakt met alcohol ) en hem eruit getrokken. Het zat zo irritant, en het stelde eigenlijk niks voor. Daarna een pleister er opgeplakt. Kwam een klein beetje vocht uit, maar zoals ik net keek was het dicht ( zover ik kon zien ), en zag er niet rood / gezwollen uit. Yeahh held op sokken is weer een stapje verder.

Fijn weekend.

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.