Ga naar inhoud

Noenoe078 : 8 januari 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hallotjeess

YEAHH, Mijn datum staat vast! Ben zoo gelukkig!

Nooit gedacht dat deze droom uit zou komen en dat ik het zou durven..

8 Januari krijg ik me boobies. Schiet al aardig op en de tijd zal wel vliegen met

kerst en oud & nieuw.

Ik krijg 375 CC Mentor prothese (ruw) rond, Dual plane, high profile.

Hoop dat ik het een beetje goed neer zet..

Maar .. ja er is nu al een maar :21:

Toen ik ging passen en meten met de pc had ik links 400 CC en rechts 350 CC (als ik het goed heb onthouden)

400cc vond ik iets te groot maar 350 vond ik weer te klein, Dus zo zijn we uitgekomen op 375cc.

Maar ik lees zoveel verhalen dat als de protheses eenmaal geplaatst zijn dat ze toch iets kleiner vallen.

Ik wil nog een keer terug gaan om te passen..

Heeft er iemand misschien nog tips over wat ik allemaal in huis kan halen?

Heb tot nu toe al een heerlijk huispak, droogshampoo, de 3 series van vijftig tinten grijs :76:

Extra kussen aangeschaft, paracetamol..

Liefs, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Joehoee,

Ik heb ze! En wat ben ik blij!

Gisteren gingen we al rond 7 uur van huis, ik was totaal niet zenuwachtig en had ook heerlijk geslapen.

Eenmaal daar aangekomen had ik echt een lieve zuster, kreeg de laatste controles en voor ik het wist

lag ik al op de OK. Frans tekende het nog even af en ik zei '' 375cc hé, en zorg aub dat het mooi wordt! * puppy eyes *.

Toen ik wakker werd greep ik als eerst naar me boobies, en toen trok ik de deken omhoog en ik zei keihard ' ik heb boobies! ''.

Ik lag met nog een aardig meisje op de uitslaapkamer, we bleven maar praten haha.

Rond 6 uur kwam dokter Frans Straten pas, dat was wel een lange zit. Toen werd ik opeens heel emotioneel en kon geen woord

meer uitbrengen. Gelukkig is dat nu over. Eenmaal thuisgekomen zijn we lekker wezen eten en heb ik nog gtst gekeken.

Ik zag best erg tegen de nacht op maar het is me echt meegevallen. Ben om 10 uur naar bed gegaan en werd om 5 uur wakker.

Heb ik wat gedronken en pijnstillers ingenomen en ik heb geslapen tot half 10. De pijn valt ook echt mee. Had het veeeeel erger verwacht. Ik heb wel pijn in me oksel en op de wond. Ook is de olifant een beetje afwezig, zo nu en dan kom die even op bezoek!

Ik zou zo even me foto's uploaden. Maar wat ben ik blij, ik had dit 3 jaar eerder moeten doen. En wat zijn ze mooi!! Ben helemaal verliefd.

Liefs Noenoe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoiii,

Hier gaat alles z'n gangetje, ik mag echt niet klagen.

Ik ben nog steeds super tevreden en met de pijn kan ik goed omgaan.

Ik word wel elke nacht stipt half 6 wakker. Maar dan neem ik 2 paracetamols en

dan slaap ik weer door tot een uur of 11.

Verder heb ik wel last van me linker borst. Het litteken trekt echt heel erg. Een soort

golf van steken. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Heb er een foto van gemaakt

maak ik kan niks geks ontdekken.

Vandaag heeft me mams me haren gewassen, wat is dat toch heerlijk zeg..

Wel ben ik heel erg snel moe, weet niet of dat dat nou door de narcose komt

of omdat me lichaam aan het herstellen is.. Of door de tramadol, heftig spul is dat zeg.

Voel me af en toe echt high in the sky.

Maar ik heb weer genoeg gepraat, ik ga maar is een uurtje op bed liggen!

Liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii,

Even een update.

Het gaat vandaag weer beter dan gister! Heb voor het eerst doorgeslapen tot half 9.

En heb sinds gisteren middag geen tramadol meer geslikt. Word er zo loom en afwezig van,

voel me soms gewoon eng. Ik slik enkel nog paracetamol om de 6uur en dat is goed te doen.

Gisteren avond kreeg ik een hele erge ruzie met me ex, ik was helemaal over me toeren. Maar me boobies ook.

Ze werden echt dik en kreeg rode plekken op me linker borst. Ik ben maar gewoon gaan slapen en het is gelukkig

weggetrokken. ( exvriendjes, alleen maar migraine! ).

En me buik, WAUW.. Het lijkt wel of ik zwanger ben. Zit volgens mij vol met vocht en voel me ook echt een bollie haha!

Voor me bv woog ik 58 en nu 62 :22:. Heb nu wel het gewicht wat ik altijd al wilde. :36:

Dat was het weer voor vandaag.

Liefs , xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey wat super dat je zo goed herstelt!

E die vervelende ex vriendjes ook,lekker even niks van aantrekken de komende weken.

Owh god je buik echt zo dik?

Dat vind ik wel een min punt,ben blij als ik alles er straks af heb hahaha..

Geniet er van!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey wat super dat je zo goed herstelt!

E die vervelende ex vriendjes ook,lekker even niks van aantrekken de komende weken.

Owh god je buik echt zo dik?

Dat vind ik wel een min punt,ben blij als ik alles er straks af heb hahaha en zit er weer een bolle buik :S

Geniet ervan verder..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey wat super dat je zo goed herstelt! E die vervelende ex vriendjes ook,lekker even niks van aantrekken de komende weken. Owh god je buik echt zo dik? Dat vind ik wel een min punt,ben blij als ik alles er straks af heb hahaha en zit er weer een bolle buik :S Geniet ervan verder.. Liefs

Hoi hoi ,

Ja ex-vriendjes .. hou maar op haha! Ja me buik was echt opgezet, gelukkig is dat nu wel wat minder!

Liefs.

Fijn he, dat je zo weinig pijn hebt... Sja, en ex-vriendjes..... Lekker laten gaan....

Zeker jaloers, nu je dikke tieten hebt ;)

xxx BB

Heey BB ! ,

Wat jaloezie kan doen he!

Dat ik zo weinig pijn heb neem ik maar terug!

Ik wilde gisteren een stukje gaan lopen maar dat viel me echt erg tegen.

Aan het eind van de straat heb ik me vader maar gebeld of die me op kon halen, de

pijn was niet uit te houden. Had enorme steken, alsof er met een mes vanuit binnenuit wordt geprikt.

Ik heb gelijk gekeken of me litteken misschien open was gesprongen maar dat was het niet.

En de pijn zat precies boven het litteken. Misschien door de bloeduitstorting die er zit. ??

Ik heb de kliniek opgebeld en ze zei dat het waarschijnlijk kwam door me zenuwstelsel, omdat die

een aardige opdonder heb gehad en dat, dat nu aan het herstellen is. Als ik het niet vertrouwde moest ik

gelijk komen. Ik heb maar een tramadol ingenomen en ben me bed ingegaan en heb tot de volgende ochtend

geslapen. Moet zeggen dat de steken nu veel minder zijn en dat het nu rechts begin.

Is het trouwens normaal dat me boobies aanvoelen als plastic? Athans aan de onderkant alleen..

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi... Soms zegt je lichaam: hey! JIJ DAAR!! Terug komen! :45:

Nou, en dan doe je dat ;)

Dat gevoel alsof het plastic is, komt door de spanning die erop staat en omdat je huid waarschijnlijk nog doof aanvoelt. Als je geen gevoel hebt aan je borsten, op bepaalde plekken, dan voelt dat eng aan he. Bij mij is het rechts nu pas aan het bijtrekken, en links heb ik nog geen gevoel, al meen ik dat het langzaam, heel langzaam toch een beetje begint op sommige plekjes :)


Doe het maar rustig aan! Het is toch een operatie geweest he!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey!

Gisteren ben ik bij Diana geweest om de pleisters eraf te halen.

Ik vond dat zooo eng! Nu heb ik elke keer het idee dat de wond open springt ,

maar het ziet er mooi uit.

Nou , ik werd wakker op me zij vanochtend, ik wist niet hoe snel ik op me rug moest draaien ..

Ook heb ik heerlijk gedoucht vandaag, wat had ik dat gemist zeg! En de steken aan me linker borst

zijn ook wat minder ( afkloppen ). Vandaag ook nog eventjes me werk gebeld dat ik het morgen gaat proberen

en als me collega's vragen waarom ik krom of moeilijk loop zeggen we gewoon dat ik van de trap ben gevallen haha,

je moet toch wat.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nou mijn 1e werkdag verliep toch niet zoals ik had gedacht, helaas.

Rond 12:00u kwamen de eerste pijntjes en ben toen gelijk maar achter de pc

gekropen zodat ik het niet teveel zou belasten. Maar rond 15:00u werd het alleen maar erger.

Wat was ik blij dat het 16:30 was.

Thuis aangekomen was ik gelijk op de bank inslaap gevallen maar werd met nog meer pijn wakker. Nog maar

2 paracetamols ingenomen en een lekkere warme douche genomen. Tot mijn verbazing zag ik dat mijn

linker borst echt opgezwollen was en dat elke beweging pijn deed. Ooh menn , van alles schoot door me hoofd,

ben ook echt een paniek zaaier. Maar BB stelde me gerust.

Heb besloten om deze week toch nog maar niet te gaan werken. Gelukkig is me collega nog al makkelijk! En die vind het

niet erg. Hij vindt mijn herstel belangrijker dan me werk. ( wat ook zo is :D )

Ik ga nu maar lekker me bedje in en kom er voorlopig niet meer uit.

Liefs Noenoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Heb een redelijke nacht gehad en de spanning is er wel iets af, niet

veel maar een beetje. Ik werd ook wakker met me linker arm omhoog.

De pijn is wel iets afgenomen maar nog niet zoals bij rechts.

Het lijkt net of me huid uit elkaar wordt getrokken.. Weet niet hoe ik het kan omschrijven.

Heb ook even een foto geüpload van vandaag.

Heb het echt helemaal gehad, kan alleen maar huilen en vraag me af

waar ik aan ben begonnen.

Zo maar lekker terug me bedje in en kijk ik er dadelijk weer anders tegen aan.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even je hoofd onder de dekens en wachten tot deze dag voorbij is. Zwelg in zelfmedelijden, zorg dat er zakdoeken vol gesnoten zijn aan het einde van de dag en kijk de hele dag jankfilms. De beste remedie tegen dit soort emo-dagjes ;)

Morgen is weer een andere dag :D

En het lijkt net stuwing he?

Zolang je geen koorts of ergere pijn hebt, zal het meevallen.
Verschil tussen links en rechts heeft bijna iedereen. Houdt het wel even in de gaten he. Als je je minder lekker gaat voelen, dan even kliniek bellen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallootjees deze goede morgen !!

Ik ben weer helemaal uitgehuild en gesnotterd al vraag ik me nu af waarom? hahaha.

Voel me echt top vandaag! Heb heerlijk geslapen tot 10 uur en dat half op me zij!

Me borsten zijn weer normaal, denk ik.. Links blijft gevoelig en iets groter. Maar ik moet zeggen
links is m'n vervelende borst. Was altijd wat gevoeliger en groter voor de bv. Het hoort erbij.

Ik ging op ontdekking waar die rot pijn / steken nou vandaan komen en inspector gadget heeft het gevonden!

Als ik op de buitenkant van mijn borst druk beetje ter hoogte van de tepel maar dan iets lager ( snappen jullie het nog? )

dan krijg ik steken onder aan de borst iets boven het litteken. Daarom doet het dus pijn als ik mijn sportbh uit doe.

Want die druk echt op de zijkant. Ik dacht eerst dat het het litteken was maar die ziet er super mooi uit! Of het komt

omdat ik een GIGA bloeduitstorting had onder aan me borst, en dat me zenuwstelsel opgang komt. Want onder aan me rechter borst voel ik niks of heel dof en links voel ik iets meer.. Of ik moet maar is stoppen met dat voelen en kijken. haha.

Ik moet zaterdag toch weer langs Diana en dan ga ik het gelijk is vragen. En anders haal ik gewoon nog een sportbh bij de hema of hunkemuller.

Liefs! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even je hoofd onder de dekens en wachten tot deze dag voorbij is. Zwelg in zelfmedelijden, zorg dat er zakdoeken vol gesnoten zijn aan het einde van de dag en kijk de hele dag jankfilms. De beste remedie tegen dit soort emo-dagjes ;)

Morgen is weer een andere dag :D

En het lijkt net stuwing he?

Zolang je geen koorts of ergere pijn hebt, zal het meevallen.

Verschil tussen links en rechts heeft bijna iedereen. Houdt het wel even in de gaten he. Als je je minder lekker gaat voelen, dan even kliniek bellen!

xxx BB

Gelukkig is de rot dag voorbij!!

Ja ik heb geeen idee waar het op lijkt. Ook als ik loop lijkt het wel of me prothese eruit komt zetten.

Ik ga het maar iets minder in de gaten houden want me mams zei 'jij kijk het vocht er nog is in' hhah!

I love my booobies!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden!

Gisteren een extra controle gehad voor me boobs. Het zag er keurig uit !

En dat me boobie zo groot was na het werken kwam idd omdat ik het overbelast had.

Elke dag gaat het een stukje beter. Die vervelende steken waarvan ik dacht ' gaat dit ooit wel weg?! '

zijn weg! Af en toe voel ik het wel en dan doe ik maar een paar stapjes terug.

Gisteren ben ik ook bij een vriendin geweest, heerlijk zeg, even uit huis! Ook past ik gisteren een bh van me moeder. Die zelfde bh paste ik een week geleden en toen verzoop ik erin, wat een teleurstelling. Maar gisteren zat die perfect, heb even wat traantje weg moeten vegen. :103: Haha ! Was zo blij en trots en mams begon gezellig mee te huilen. Je had ons moeten zien staan, Jut en Jul! De bh maat was 75C. :126:

Ik wilde voor mijn bv shirtjes weg gooien omdat ze gewoon niet stonden met m'n surfplank, maar nu WAUW. Ik was gewoon

speechless, en dat gebeurd me niet vaak. Heb nu al zin in de zomer! Eindelijk in een bikini over het strand lopen zonder dan ik me schaam of ongemakkelijk voel. Er gaat een wereld voor me open :125:

Dinsdag ga ik weer proberen te werken, ik hoop dat het nu wel lukt!

Liefs :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe,

Stresskip hier! Even een vraagje..

Normaal gesproken als ik mijn menstruatie had en mijn 2 erwten op een plank waren me mini boobs

erg gevoelig en kreeg ik ook altijd een schijf. Nu is het weer feest met mijn menstruatie maar nu doet

me boob ook echt zeer! Heb een tramadol ingenomen en 2 paracetamol. Ik voel ook een schijf aan

de zijkant van me linker boob. Zou dit nou echt komen door de menstruatie of maak ik me terecht zorgen?

Het gloeit niet en ik heb ook geen koorts of rare plekken.

Liefs Stresskippie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi.. We zijn even ver PO en ook dezelfde hoeveelheid er in, en typisch genoeg, ik moet ook ongesteld worden en heb precies jouw klachten! Erg gevoelige borsten en herken die schijf ook echt wat je zegt. Ik denk dat het er bij hoort zolang je idd verder niets geks ziet of voelt. Probeer je niet teveel zorgen te maken. (hoor wie het zegt haha)..succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.