Ga naar inhoud

Noenoe078 : 8 januari 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben Sabrina en ben 22 jaar.

Ben altijd al klein van postuur geweest dus ook me borsten.

Maar na maten dat ik ouder word, wordt alles wel groter behalve me borsten, in het begin

dacht ik '' Nou dat komt wel '' maar nu ik 22 ben en ik nog steeds een kleine A heb voel ik me

echt onzeker. Ik vind mijn borsten gewoon iets vreselijks in vergelijking met mijn andere lichaamsdelen.

Ik durf niet meer te zwemmen of een diepe v-hals te dragen. Ik voel me gewoon totaal niet zelfverzekerd.

Gelukkig heb ik een goeie band met me ouders en kon ik hier gewoon over praten

Uiteindelijk na lange gesprekken wist ik dat ik een borstvergroting wilden en ze staan volledig achter mijn keus :126:

Maar.. nu nog een goed ziekenhuis vinden. Ik heb wel wat gehoord over het Albert Schweitzer ziekenhuis in Dordrecht.

Heeft iemand hier ervaring mee?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom Sabrina!

Ik heb geen ervaring met het betreffende ziekenhuis, maar ik begrijp je volkomen... Ik heb jaaaaren 75B gekocht en kwam eergisteren, na de officiele maten opgemeten te hebben, erachter dat ik 70/75 AA heb! Nou, ik blij dat de operatie gepland staat ;-)!!! Succes met je zoektocht naar de juiste kliniek/ziekenhuis. Ik ga naar ACCZ / Dr. Kruppa!

Liefs, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ja dat heb ik meestal als ik besloten heb iets te gaan doen, dan wil ik het het liefst gisteren ;-)!

Ik ga do 6 december onder het mes...Ik zag bij flowerrr dat zij kortingsbonnen heeft voor Accz... Moet je wel voor een bepaalde datum gaan geloof ik... Ik had een heel goed gevoel bij hun. Maar het blijft toch moeilijk hoor!

Succes met je keuze iig!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Noenoe,

Ik snap je helemaal! Fijn dat je er normaal met je ouders over kan praten! Mijn moeder probeert me nog steeds over te halen het niet te doen..

Ik word over 2,5 week geopereerd in het ASZ in Dordrecht :) Bij dezelfde chirurg als Snne: Dr. Stook. Hij schijnt erg goed te zijn, ik zou zeker om hem vragen als je een consult aanvraagt! :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sabrina,

Ik ben afgelopen dinsdag geholpen in het albert schweitzer en ben erg tevreden! Echter wel een borstverkleining.
Ik heb ook bewust voor een ziekenhuis gekozen ipv prive kliniek. Ik ben geopereerd door Ijsselstein hier op het forum heeft ook iemand een bvk gehad bij dr. holtzer?

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Noenoe,

Ik snap je helemaal! Fijn dat je er normaal met je ouders over kan praten! Mijn moeder probeert me nog steeds over te halen het niet te doen..

Ik word over 2,5 week geopereerd in het ASZ in Dordrecht :) Bij dezelfde chirurg als Snne: Dr. Stook. Hij schijnt erg goed te zijn, ik zou zeker om hem vragen als je een consult aanvraagt! :)

Xxx

Hee Lise,

Oww dat is iets minder, maar als jij je er beter door voelt waarom niet, toch ?!

Zo dat is snel! Super !

Hoe ging jou consult als ik vragen mag?

En ik ga zeker naar Dr. Stook vragen, hoor tot nu toe alleen nog maar positieve verhalen.

xxx

Hoi Sabrina,

Ik ben afgelopen dinsdag geholpen in het albert schweitzer en ben erg tevreden! Echter wel een borstverkleining.

Ik heb ook bewust voor een ziekenhuis gekozen ipv prive kliniek. Ik ben geopereerd door Ijsselstein hier op het forum heeft ook iemand een bvk gehad bij dr. holtzer?

succes!

Heey 91485Em,

De 1 wil een borstvergroting en de ander een borstverkleining..

Wat is moeder natuur soms toch oneerlijk.

Maar is het allemaal goed gegaan? En hoe was je ervaring?

Sterkte met je herstel!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn consult ging goed, was minder standaart dan normaal denk ik, omdat ik al 2 eerder consulten had gehad met een andere chirurg waar ik me niet bij me op m'n gemak voelde.

Maar bij hem had ik een beter gevoel :)

Weet je al hoe groot je ongeveer gaat willen? En wanneer?

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn consult ging goed, was minder standaart dan normaal denk ik, omdat ik al 2 eerder consulten had gehad met een andere chirurg waar ik me niet bij me op m'n gemak voelde.

Maar bij hem had ik een beter gevoel :)

Weet je al hoe groot je ongeveer gaat willen? En wanneer?

Xxx Lise

Ik heb nu een A en wil toch wel naar een C. Maar niet groter (denk ik) Ben vrij slank van mezelf

en persoonlijk lijkt mij BV een D niet mooi staan.

En wanneer.. haha het liefst vandaag nog!

Ik moet nog voor me eerste consult want heb nu ook pas de centjes bij elkaar. Eindelijk!

Maar ik ben van plan morgen even de dokter te bellen voor een doorverwijzing naar ASZ.

En als het me niet bevalt ga ik verder zoeken naar een ander ziekenhuis.

Ik kan nu al niet meer wachten op me boobies. Hier heb ik echt jaren na uitgekeken. :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Noenoe!

Ik heb geen ervaring met ASZ, überhaupt nog niet met borstvergrotingen, maar ik ga bij de ATS kliniek in Vlijmen, dit is een prive kliniek, maar wel onderdeel van het jeroen bosch ziekenhuis in Boxtel, daar word ik dan ook geopereerd :). Dus mocht je voorkeur hebben voor een ziekenhuis... Ik kom ook uit jouw regio en vond het goed aan te rijden!

Succes, ik was erg tevreden over het gesprek daar..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Noenoe!

Ik heb geen ervaring met ASZ, überhaupt nog niet met borstvergrotingen, maar ik ga bij de ATS kliniek in Vlijmen, dit is een prive kliniek, maar wel onderdeel van het jeroen bosch ziekenhuis in Boxtel, daar word ik dan ook geopereerd :). Dus mocht je voorkeur hebben voor een ziekenhuis... Ik kom ook uit jouw regio en vond het goed aan te rijden!

Succes, ik was erg tevreden over het gesprek daar..

Liefs!

Hey Valleri,

Bedankt voor de tip! Het is idd goed te rijden en heb gelijk even een brochure aangevraagd.

Wanneer krijg jij je bv? Zo spannend allemaal!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, ik vind het ook suuuuuper spannend!! Wilde eigenlijk wachten tot m'n 21e maar aangezien t al vanaf je 18e mag ga ik het nu toch maar doen hhaha, des te langer t plezier ervan! Ik word 18 februari geopereerd.. Crokus vakantie, want zit nog gewoon op school! Heb jij al enig idee wanneer je ongeveer wil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil het ook al heeeel lang. Maar elke keer twijfelde ik, Tot afgelopen zomer.

Ik was het ZO zat om als een gek op dat strand ./ zwembad te liggen en me mini boobies probeerde

te verbergen. Of dat ene leuke shirtje wat niet staat zonder boobies..

Dat heeft echt de knoop doorgehakt. Ik dacht ik ga eerst maar is proberen te sparen

(moeilijk! heb 1 heel groot gat in me hand) maar het is me gelukt! ( Proud!)

Ik denk ongeveer toch ook in februari of begin januari. Een leuk verjaardag cadeau.

Maar helaas heb ik het niet voor het zeggen, zolang het maar voor de zomer is hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb vandaag de dokter gebeld over hoe en wat voor een verwijskaart naar het ASZ.

Ik kan maandag gelijk even tussen door. Helemaal happy!

Nu zat ik nog even te googlen en ik kwam bij Diana Gabriels uit, het spreekt me

heel erg aan. Toenet even met moeders zitten kijken en ze is er positief over.

Ik denk dat ik daar ook een consult wil voor wat informatie.

Heeft iemand nog meer ervaring met Diana Gabriels?

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen ervaring met haar,maar had ook al even op der site zitten kijken.

Zit zelf te twijfelen tussen haar en het accz. want die heeft ook mooie resultaten..

Ik zit alleen met 1 probleem 2 kleine kids,die niet getild mogen worden en werk (verpleegkundige)

Hopelijk is er iemand die ons meer kan vertellen over diana gabriels :D

Mn man staat er in iede geval wel achter na veel praten.

Nu twijfel ik nog of we het mn ouders moeten vertellen,denk het wel aangezien ik wel hulp nodig zal hebben met de kids.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey SuperS,

Ja ik lees wel verhalen op google enzo wat best negatief is..

Maar dat heeft te maken met botox.

En zij is uiteindelijk niet degene die je boobies plaatst.

Ik heb wel aangegeven op haar site dat ik een consult wil, ik hoop

dat ik snel bericht terug krijg.

Gelukkig staan me ouders er helemaal achter, me mams gaat ook mee naar het consult.

Ik ben benieuwd!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Eindelijk bij de dokter geweest! Heb me verwijs briefje voor het ASZ. Yeahhh!

Nu nog een afspraak maken..

Ook heb ik contact gehad met Diana Gabriels en daar heb ik aanstaande donderdag om 19.00 uur
als een consult! Super spannend!

Hebben jullie misschien nog tips over wat ik kan vragen?

Liefs Noenoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Eindelijk op consult geweest bij Diana Gabriels. Wat een super mens!

Kwam daar aan en was op van de zenuwen. Wist totaal niet wat me te wachten stond.

Moest een formuliertje invullen en had een leuk gesprekje met de secretaresse.

Na 10 minuten mocht ik naar binnen en ze vroeg me waarvoor ik kwam, natuurlijk antwoordde ik dat ik voor een bv kwam.

Ze zei '' Hup doe je BH maar uit '', Moest wel even slikken. Maar goed ik me BH uit gedaan en na wat meten en kijken en vragen wat

ik wilde, kreeg ik een bh aan met 350CC en een tshirt. Nou de tranen schoten in me ogen en zei keihard '' Dit wil ik !! ''. Werd helemaal enthousiast. Wat foto's gemaakt om thuis nog een keer te bekijken. Nou om de 10 min zit ik wel naar die foto's te kijken. Kan het niet geloven.

Na een hele vragenlijst die ik had overgenomen van het forum zei ze dat 350 CC ronde smalle prothese, mentor heel mooi zou staan. En het zou dual plain worden.

Ik voelde me zo op me gemak dat ik dinsdag mijn 2de consult heb met dokter F. Straten. Om op te meten of het kan en voor eventuele vragen. En of ik me natuurlijk goed bij hem voelt.

Als dat allemaal zo is dat staat er een optie op 8 januari voor mijn BV. :136:

Mijn 2de consult is dinsdag al. Dus ben heeeel benieuwd.

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai noenoe078,

Wat leuk dat je ook bij Diana Gabriels ben geweest. Ik was daar ook geweest. Ik voelde me bij haar ook gelijk op me gemak. Ze deed het zelfde als bij jouw. Moest ook gelijk me bh uittrekken en passen. Echt een super mens.

Maar dr f. Straten die doet de bv, maar ook een super man. Ik ben zelf 12 nov geholpen. Maar ik ben heel erg te spreken over hem. Alles ging eigenlijk super.

Ik ben benieuwd hoe het volgende week is je afspraak met dr f. Straten. De tijd vlieg voorbij.

Gr. Marlissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie had helemaal niet gezien

Wat fijn dat het zo snel allemaal kon en dat ze meteen zo positief is.. Ben erg benieuwd na het resultaat van haar.

Ik heb ook de vragenlijst van hier uitgeprintideaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je consult goed is gegaan! Heerlijk zo een blijschap.

Goed vooruitzicht, new year new boobs..

Voor je het weet is het zover!

Hoihoi,

Ja ik ben helemaal hyper. En met alles wat ik doe denk ik, nou nog eventjes wachten en dan doe ik dit met me boobies. Zo stom haha.

Hoe goed kan je nieuwe jaar beginnen!

En de tijd zal zeker vliegen. Kerst komt eraan, dan alweer oud en nieuw. En dan is het al januari!

Liefs.

Hai noenoe078,

Wat leuk dat je ook bij Diana Gabriels ben geweest. Ik was daar ook geweest. Ik voelde me bij haar ook gelijk op me gemak. Ze deed het zelfde als bij jouw. Moest ook gelijk me bh uittrekken en passen. Echt een super mens.

Maar dr f. Straten die doet de bv, maar ook een super man. Ik ben zelf 12 nov geholpen. Maar ik ben heel erg te spreken over hem. Alles ging eigenlijk super.

Ik ben benieuwd hoe het volgende week is je afspraak met dr f. Straten. De tijd vlieg voorbij.

Gr. Marlissa

Hey Marlissa,

Ja echt een super wijf om het zo maar te zeggen!

Voelde je, je ook op je gemak mij F. Straten?

En waar kreeg je je BV?

Liefs.

Sorry voor de late reactie had helemaal niet gezien Wat fijn dat het zo snel allemaal kon en dat ze meteen zo positief is.. Ben erg benieuwd na het resultaat van haar. Ik heb ook de vragenlijst van hier uitgeprintideaal

Heey.

Maak niet uit!

Ja ik kon over 2 weken ook al terecht. Maar dat vond ik toch wel erg snel. Wil op me gemak even

alle spulletjes in huis halen. En me '' Zenn'' momentje pakken haha. Ik ga die week nog even naar de

kapper en me eigen lekker laten vertroetelen.

Die vragenlijst was echt ideaal! ik dacht eerst zal ik die vragenlijst meenemen of is dat echt lullig.

Maar was blij dat ik hem had meegenomen want door de zenuwen was ik alles vergeten!

ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Noenoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai noenoe078,

Ja ik voelde me gelijk ook op me gemak bij f straten. Echt een hele lieve man.

Hij leg ook alles netjes uit. Maar ik ben geopereerd in groesbeek. Dat is wel Eem stukje rijden. Waar kom je vandaan.

Gr.

Heey,

Ja, ik heb ook een paar voorbeelden uitgeprint misschien wel handig.

Ik kom zelf uit Dordrecht.

Ik wordt ook geopereerd in Groesbeek, Dus is denk ik een goed uur rijden.

Is wel te doen hoop ik :P

Heb je misschien nog tips wat ik kan vragen / meenemen dinsdag?

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.