Ga naar inhoud

BorstLift met prothese


Gast Miranda

Aanbevolen berichten

Hey Miranda!

ik lees net voor het eerst je verhaal!

Wat vreselijk voor je zeg.. kan je zien dat vertrouwen ook niet altijd naar het goede leidt...Wrsch had een ieder ander net zo goed voor deze pc kunnen kiezen toen er nog geen slechte verhalen waren.

neem jezelf niets kwalijk...

Ik hoop echt dat jullie het redden om deze man van zijn functie af te krijgen en dat hij een flinke sanctie krijgt. Het zal nooit overeenkomen met wat je hebt meegemaakt maar toch.

ik hoop dat er een rechtzaak komt en dat je je gelijk haalt en op zijn minst een heroperatie en schadevergoeding!

Ik vond het heel goed van je dat dat je dit hier beschrijft omdat er ook bv fout kunnen gaan en mensen moeten dat wel blijven inzien. Ook kunnen we hier elkaar goed inlichten over verschillende artsen en hun werk.

Nou meid.. ik hoop dat je je stappen en ervaringen verder met ons wil delen.

Zou ik de foto's mogen zien?

Sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Kleine update.

Ben nog niet veel verder gekomen. Natuurlijk nog steeds bezig met de zaak.

Ondertussen doen mijn borsten steeds meer pijn. Contact gehad met Dr. van Selms en

volgens hem is de enige manier om daar van af te komen een nieuwe operatie...

Dus hopelijk gaan we snel resultaat krijgen met de zaak!

Groetjes Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi miranda

weet je ook waarom je borsten steeds meer pijn doen? en hoe kom je bij van Selms terecht? is hij een goede corrigeerder?

ik neem aan dat je dan op redelijk korte termijn al een keer onder het mes zult moeten, ivm pijnen, of moet of wil je wachten op een definitieve uitspraak?

veel sterkte

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje,

Ik kwam via internet bij Dr. van Selms terecht. Ben gewoon op google gaan zoeken naar

plastische chirurgen die in dit soort gevallen, veel goede resultaten heeft bereikt. Dus idd

met corrigeren. Ook geeft hij advies op verschillende fora (oa op dit forum).

Voor de pijn en de misvorming zou ik zo snel mogelijk onder het mes moeten maar daar heb ik de

financiele middelen niet voor (wordt niet vergoed door verzekering).

Als ik de zaak kan winnen, hoop ik het betaalde geld, voor deze mislukte operatie, uit te kunnen

geven aan een nieuwe operatie, bij Dr. van Selms.

Groetjes Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi miranda

ik kom van Selms ook wel vaak tegen op de forums, op de een of andere manier krijg ik de indruk dat het een integer persoon is

heb je al zicht op een datum van een definitieve uitspraak of is het nog niet zover? zijn je kansen goed?

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dag Miranda,

dat ziet er inderdaad niet uit zoals het hoort :unsure: Het zal waarschijnlijk niet gemakkelijk geweest zijn om die foto's op het forum te plaatsen, maar ik vind het dapper dat je het toch gedaan hebt. Ik hoop echt dat jij en de andere gedupeerden iets positiefs bereiken via gerechtelijke weg. Het is al erg genoeg dat je dit resultaat kreeg en dat je onvermijdelijk opnieuw geopereerd moet worden. Zoiets meemaken is zowel emotioneel als lichamelijk een zware dobber. Ik wil je dan ook veel sterkte wensen en hoop echt dat het uiteindelijk allemaal goed zal komen.

Groetjes,

Mieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dag dames,

Tja ik kan helaas nog niet veel vertellen... We zijn nog steeds bezig. Binnenkort komt onze zaak voor...

Dus nog even geduld.

Ik kan gewoon niet veel vertellen hier, op een openbaar forum. De pc en/of zijn advocaat kunnen dit eventueel

ook lezen. Dus ik blijf op mn hoede. Zodra de zaak "klaar" is zal ik het hele verhaal nog eens vertellen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.