Ga naar inhoud

BorstLift met prothese


Gast Miranda

Aanbevolen berichten

Hey mensen,

Mijn verhaal in het kort:

Afgelopen februari ben in geopereerd in een privekliniek, België.

Helaas is de operatie niet goed gelukt. Ik had al zo'n vermoede, en uiteindelijk,

na 2 second opinions, is mijn gevoel bevestigd.

Ik heb natuurlijk al een paar keer contact gehad met mijn plastische chirurg.

Hij is het niet met mij eens (natuurlijk)...

Ondertussen komen we er niet uit. Ik ben nu bezig met een instantie in

België die mij hopelijk kunnen helpen.

Ik ben vorige week bij Dr. van Selms op gesprek geweest.

Ook hij vind dat de operatie is erg lelijk/slecht is gedaan...

Protheses te ver naar de buitenkant, tepels te ver naar buiten, protheses te groot

en ga zo maar door.

Om te huilen dus....

Heb een nieuwe operatie nodig. Volgens Dr. van Selms een heel gepuzzel om

het weer netjes te krijgen. Maar gelukkig niet onmogelijk. Ook is het een flinke operatie.

Ben nog druk bezig met mijn (ex)chirurg. Zodra er iets geregeld kan worden (financieel)

dan laat ik me opnieuw opereren, maar dan wel door Dr. van Selms...

Dit is tot nu toe mijn verhaal....

(B-Cupje, bedankt!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi miranda,

ja,het gaat niet altijd goed. heel spijtig dat jij dat aan den lijve moet ervaren. je bent nu verder van huis dan je ooit was, voor de operatie. kun je dmv een aantal second opinions evt. je gelijk krijgen om zo je hersteloperatie te bekostigen, of hoe gaat het in zijn werk?

wens jou veel sterkte en alle medewerking van de machtigen onder ons om je gelijk te krijgen! en om weer mooi te worden.

liefs, Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda,

Jeetje dat is ook wat!

Hopelijk gaat het toch nog helemaal goed komen want dit is wel een hele bittere pil die je te verduren hebt gekregen.

Ik ben vandaag een week geleden geopereerd, precies hetzelfde ondergaan als jij en ik heb het best heel zwaar gehad zo na de narcose. Ik moet er niet aandenken dit nog een keer mee te moeten maken, maar ik begrijp ook wanneer je er niet beter van bent geworden je er toch alles aan zal doen om het weer goed te krijgen.

Ik kan dus maar één ding tegen je zeggen en dat is STERKTE!

Hoe ging het voorbezoek met die pc er dan aan toe?

Bij mij is echt tot in de detail besproken wat ik kon verwachten en aan welke verwachtingen hij wel kon voldoen en aan welke niet. Zo ook de risico's.............

Welk soort prothese's heb jij gekregen en de maat?

Hopelijk kom je er financieel uit en kan alles zo spoedig mogelijk gereconstrueerd worden.

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve woorden!

Dat geeft me toch een heel fijn gevoel!

Het voorbezoek aan de chirurg en kliniek waren geweldig, op dat moment. De chirurg had de tijd voor me, zeker 2 uur daar binnen geweest.

Nu lijkt dat een uitzondering maar ik heb al begrepen dat hij die tijd voor iedere patient vrij maakt.

Zijn kliniek zag er heel mooi uit etc. Uiteindelijk waren er redelijk veel ( belangrijke) dingen die niet klopten. Ik wil daar nu nog even niet op ingaan omdat ik dus nog bezig ben met een instantie.

Na mijn zwangerschap was er niets meer over van mijn borsten. Ik had van mezelf, dus voor de zwangerschap, al redelijk grote borsten (cup D).

Ik wilde mijn eigen borsten weer terug. Ik wilde dit zelfs stiekem doen, zodat bijna niemand wat van mijn

operatie zou weten. Maar dit is dus mis gegaan...

Ik heb een borstlift en prothese gekregen. Ik vond mijn borsten erg groot maar er werd verteld dat dat kwam door de zwelling.

Echter, 3 maanden later waren ze nog steeds zo groot. Ik heb nu cupmaat F! Dit was dus totaal niet afgesproken!

Er is in iedere kant een prothese van 450cc geplaatst. Dit is veel te veel, aangezien ik nog redelijk wat vet van mijn eigen borsten had!

Uiteindelijk bleven mijn borsten er raar uitzien. Ze zitten zowat onder mijn oksels! Nee, het is gewoon echt heel erg lelijk!

Nouja, de rest hebben jullie kunnen lezen... Meerdere chirurgen zijn het erover eens dat het gewoon niet mooi is en dat

het zeker niet zo had mogen zijn.... Helaas ben ik nu degene die wederom met de pijn moet gaan zitten... Ook weer een andere operatie stemt mij zeker niet gelukkig! Ik ben er best depri onder... Het komt waarschijnlijk weer goed, maar dat neemt niet de pijn, onzekerheid, frustraties en verdriet weg......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda,

Ik kan me heel goed voorstellen dat het dagelijks je leven bepaald en dat je er depi onder gebukt gaat.

Maar toch is er een lichtpunt en dat is namelijk dat er in iedergeval wat aan gedaan kan worden en ook zal gebeuren............... Ondanks alle ellende nu probeer je daar aan vast te pinnen.

Misschien denk je jij hebt makkelijk praten, jij hoeft niet meer onder het mes. Dat is natuurlijk ook zo maar mijn woorden zijn goed bedoeld.

Ik blijf je topic volgen..........

Heb je misschien foto´s?

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda,

Ik kan me heel goed voorstellen dat het dagelijks je leven bepaald en dat je er depi onder gebukt gaat.

Maar toch is er een lichtpunt en dat is namelijk dat er in iedergeval wat aan gedaan kan worden en ook zal gebeuren............... Ondanks alle ellende nu probeer je daar aan vast te pinnen.

Misschien denk je jij hebt makkelijk praten, jij hoeft niet meer onder het mes. Dat is natuurlijk ook zo maar mijn woorden zijn goed bedoeld.

Ik blijf je topic volgen..........

Heb je misschien foto´s?

Liefs,

Sigesh

Hoi Sigesh,

Ik heb zeker foto's maar wil ze nog niet plaatsen....

Ik wil eerst even alles afwachten. Zodra er wat geregeld is, zal ik uitgebreid foto's laten zien. Misschien dat ik dan ook andere kan helpen die

denken dat bij hun de prothese of operatie niet goed is gelukt.... Hebben ze vergelijkingsmateriaal.

Ja, ik zie dat ook als lichtpunt. Dat alles toch weer redelijk in orde gebracht kan worden... Ik baal er wel enorm van. Weer die pijn en herstelperiode....

En ik heb hier al verschillende verhalen gelezen en mag blij zijn dat dit alles is... Dat ik geen infectie heb ofzo...... Maar het verzacht niet de pijn.

Wel raar.... Ik ben hier al een paar maanden maar durfde mijn verhaal niet neer te zetten. Dit ook, omdat na mijn operatie, al die verhalen kwamen van die Dr. Goerdin....

Ook schaam ik me er nog steeds voor... Dat ik, ondanks dat ik vooronderzoek had gedaan, toch een slecht resultaat heb bereikt....

Iedereen roept over de klinieken in België... Wat wel erg jammer is, omdat er ook echt goede klinieken zijn in België.

En laten we eerlijk zijn, de operatiekosten liggen daar ook veel lager. Waardoor het voor de "gewone" mens te betalen is....

Nogmaals dank voor al jullie lieve woorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda,

Het is vreselijk wat al die dames is overkomen door dr. Goerdin. Toen ik mij aan het orienteren was wilde ik ook naar zijn kliniek omdat de kosten daar aanzienlijk lager waren. Mijn geluk was dat ik zijn naam herkende. Hij is namelijk jaren geleden gynaecoloog op de afdeling geweest waar ik werkte. Ik vond het dus al vreemd dat hij ineens borsten dokter was geworden.

Uiteindelijk ben ik toch voor naamsbekendheid en kwaliteit gegaan en dan blijkt helaas dat de kosten toch een stuk hoger zijn.

Het Velthuiskliniek waar ik ben geweest staat op de derde plaats en het Velthuiskliniek in Eindhoven meen ik zelfs op een gedeelde eerste plaats.

Ik heb nu zelf ervaren dat het echt een top kliniek is. Betreft het resultaat weet ik het nog niet precies want ik ben nog maar 10 dagen geleden geopereerd. Maar zover ik nu kan beoordelen is het resultaat wel wat ik ervan verwachte.

Schaam je niet voor het feit dat jij destijds een beslissing hebt genomen die achteraf anders heeft uitgepakt. De betreffende pc moet zich schamen. Jij bent de leek hij de expert.

Jij hebt je ondertussen al door verschillende pc´s laten beoordelen dus mag je er wel vanuit gaan dat je dit keer goed zit. Min of meer is iedere vrouw overgeleverd als ze zo´n beslissing neemt!

Ik hoop voor je dat er snel een einde aan je onzekerheid komt.

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schaam je niet voor het feit dat jij destijds een beslissing hebt genomen die achteraf anders heeft uitgepakt. De betreffende pc moet zich schamen. Jij bent de leek hij de expert.

Jij hebt je ondertussen al door verschillende pc´s laten beoordelen dus mag je er wel vanuit gaan dat je dit keer goed zit. Min of meer is iedere vrouw overgeleverd als ze zo´n beslissing neemt!

Ik hoop voor je dat er snel een einde aan je onzekerheid komt.

Liefs,

Sigesh

Helaas blijft de schaamte toch een beetje bestaan... Misschien had ik beter moeten zoeken/kijken...

Uiteindelijk waren er veel dingen die niet klopten en toch was ik, door zijn interesse (althans dat dacht ik, omdat hij ruim 2 uur met ons in gesprek was) in mijn situatie, veel te enthousiast....

Het is afwachten nu...

Liefs Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Update!

Nu al 3 vrouwen (incl. mijzelf) die geopereerd zijn door dezelfde arts, waarbij de operatie niet goed is gegaan!!!

hoi Miranda,

tjee das gewoon erg k*t! :angry:

maar wil je dan niet vertellen welke arts of kliniek dat is? zijn misschien dames mee geholpen die erheen willen of als een afspraak hebben staan? ik zou nog wel een keertje nadenken,denk ik.... :blink:

en si het alleen met lift+prothese of ook bv's en bvk's?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het andere forum heb ik ook veel gelezen over Goerdin. Tja, hij is geen chirurg maar gyneacoloog o.i.d. Je hoeft geen pc te zijn om protheses te mogen plaatsen...

Als je hyves hebt kan je lid worden van een lotgenoten groepje: http://lotgenoten--goerdin.hyves.nl/?&...AGGCJE81RKS400G

Typ zijn naam maar eens in google in, de hits zijn niet te tellen dan en niks positiefs in ieder geval!

En bekijk deze ook even: http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/34889/...or_arts_goerdin

Groeten, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ik ben niet geopereerd door Dr. Goerdin.

Waar ik ben geopereerd is wel in België, maar bij een vrij nieuwe kliniek.

Toch staat deze arts wel als lastische chirurg ingeschreven maar blijkbaar is dat ook al niet voldoende

om een goede arts te zijn... :89:

Ik wil nog even geen naam noemen ivm bepaalde dingen waar ik momenteel (en de andere dames) mee

bezig ben...

Toch bedankt voor al jullie steun!

I'll keep you posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda,

Excuses, ik wilde geen verbanden leggen die er niet zijn en goed dat je dit corrigeert. Ik dacht ergens Goerdin gelezen te hebben in je topic maar ik heb het verkeerd begrepen.

Ik snap heel goed dat je e.e.a. nog even voor je wilt houden. Ik hoop dat je snel een goede afwikkeling kunt verwachten! Heb je een advocaat o.i.d.?

Veel sterkte en hopelijk snel een heroperatie door een geschikte chirurg!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi merel,

Maakt niet uit hoor! Blijft hoe dan ook een kl*te arts! :83:

Ik ben idd nu ook bezig met een advocaat (ook maar net hoor!). We zullen het allemaal wel zien. Het enige wat we nu kunnen

doen is even afwachten en veel informatie zoeken en vragen.

Liefs Miran

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Helaas, het heeft niet geholpen om het via die instantie op te lossen. Ook weigert hij mee te werken!

De chirurg blijft van mening dat hij niets verkeerd heeft gedaan. Ondanks dat ik van

verschillende andere plastische chirurgen te horen heb gekregen dat het niet goed is!

Wij hebben besloten om daarom een advocaat in te schakelen....

Ook deze advocaat is van mening (en hoe!) dat de chirurg absoluut geen goed resultaat heeft

geleverd...

Ik blijf jullie op de hoogte houden!

Enne, bedankt voor jullie steun!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miranda, echt ontzettend klote om dit te horen! Ik ben benieuwd wie het is (net als anderen), maar begrijp je keuze om nog niks te zeggen.. word nu zelf wel beetje wantrouwend om naar Belgie toe te gaan..

Heel veel sterkte!! :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjeee, hoi Miranda, had gek genoeg je topic nog helemaal niet gezien. Heb met je meegelezen en jeetje, wat kl*te! Hoop met je mee dat er een oplossing komt voor je. Uiteindelijk wil je niet zo blijven rondlopen. Patries en ik worden dus ook in Belgie geopereerd, tuurlijk gaat het niet om dezelfde kliniek denk ik nu, maar archhhh... voel wel met je mee!

Sterkte!

Liefs, Pat :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dag dames,

Ik heb eindelijk wat foto's van na mijn operatie op het forum gepost. Ik wil erbij vermelden dat de foto's een paar maanden

oud zijn en dat het resultaat nu nog erger is. Mochten er nog vragen zijn dan wil ik ze graag beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.