Jump to content

Christel : 1 oktober 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek

Guest christel
 Share

Recommended Posts

Guest christel

Hallo,

Ik word op 1 oktober geopereerd door dr Visser. Na een snel consult is het dan eindelijk zo ver, allen twijfel ik nog steeds over de cc grootte. Ik ben 1,74 en weeg 55 kilo. Volgens Dr. Visser pastte er 240 cc in en ik zou graag tot 270 erin willn krijgen. Maar ik heb AA en te weinig vel of vet zoals zij het beschreef en ze was bang dat als ik 270 zou nemen het niet natuurlijk uit zou zien. Wie heeft hier nu ervaring mee, moet ik voor die 240 of 270 gaan. Ik zal volgens haar gewoon op een 75 A uitkomen, maar dan wel gevuld (nu is dus niks gevuld in mijn bh) Maar ik las op internet dat Visser heel behouden en voorzichtig was met het aantal cc. Wie heeft hier ervaring mee? Ik weet nu niet wat ik moet doen , haar advies opvolgen (tenslotte is zij de deskundige) of toch mijn eigen gevoel volgen. Ik denk namelijk dat het wel gaat passen, toen ik zwangers was had ik namelijk ook een B.

Graag jullie reactie want ik ben heel erg aan het twijfelen.

groetjes,

Hoi Cristel, ik zou bij twijfelen nog een x op consult gaan als ik jou was maar bij een ieder komt t aantal cc anders zoals ik het begrepen heb.

Je pc kan dat het beste inschatten. Ik heb 75a en zou met 280 cc op de spier uitkomen op een C cup, ben 31 jr en 1.65 cm lang en weeg 55 kg ongeveer dan

Gr. Passie

Ik zou toch nog naar een andere pc gaan zodat je kan zien wat die er over te zeggen heeft.

Maar ik zou niet zelf kiezen, een PC heeft de ervaring en weet wat ie doet. Ik denk niet dat je dat zelf beter weet als een plastisch chirurg, maar dat is mijn mening.

Groetjes!

Toen je zwanger was had je meer klier- en vetweefsel wat je nu niet zal hebben . Dat tekort wordt nu door een prothese opgevuld , er is nu minder om die te bedekken .

Dr Visser heeft je gezegt waarom ze die 240cc aanraad en méér afraad .

Als je 't niet erg vind dat het er dan wat minder natuurlijk zal uitzien (volgens mij denkt zij bij dat 'onnatuurlijk' eerder aan je lichamelijke verhoudingen en niet aan een 'lelijke vorm' vermoed ik) , je de randen bovenaan zou voelen en in 't ergste geval zien dan moet je meer nemen .

Het is niet zo dat het complicatie's zal opleveren dus aan jou om dit even te overdenken .

hoi cristel,

Ik ben zelf geholpen geweest door dr visser op 25 juni 2009 en heb 240 cc gekregen achterde spier bij mij ging er ook niet meer in omdat ik te weinig vet weefsel had en ben dus van een 70 AA naar een 70 D gegaan. ik ben zeer tevreden over het resultaat en geloof me deze vrouw weet wat ze doet het enige wat zij wil is het zo natuurlijk mogelijk te houden.

als je vragen hebt stel ze gerust.

groetjes dydy

Hoi Christel

Ik ben 3 sept geholpen. Ben 1.68 en weeg 54 kg.

Ik had ook een hele kleine a, eerder aa denk ik...

Ik had ook heel weinig bostweefsel en vet! Maar ik kreeg 410cc geadviseerd. Het klinkt heel groot, maar ik ben zoooo blij met het resulaat...het ziet er helemaal niet groot uit, ik denk dat ik uitkom op een mooie c, maar ik heb mijn speciale bh nog aan en natuurlijk nog een beetje zwelling dus ik moet wel afwachten nog.

Ik vind 240 cc ook wel heel weinig klinken hoor! maar goed de chirurg heeft er natuurlijk verstand van. Toch zo ik in jou geval voor de grootste kiezen, het is toch veel geld en je wilt toch wel wat verschil zien toch?

suc6 en laat ons weten wat het wordt! Oja; ga inderdaad op consult bij een andere kliniek!

Hey meid,

moest ik van jou zijn zou ik gewoon haar mening volgen.

Mijn pc zei met dat we ons niet mogen blindstaren op het aantal cc. Tenslotte is iedereen anders en zijn elk paar borsten anders. Waar de één 240cc nodig heeft, daar kan de andere 270cc nodig hebben om dezelfde maat te verkrijgen.

Een te grote prothese kan ervoor zorgen dat je ze langs de zijkanten, bovenkant en onderkant gaat zien. Met als gevolg dat ze begint te drukken op je naad en zo krijg je uiteraard problemen.

Mijn mening? Gewoon haar raad volgen. Zij kent haar vak wel hoor.

Veel succes!

Knuf,

Ceetje

Hoi Cristel,

Als je zelf twijfelt zou ik zeker nog even naar een andere PC gaan, het gaat tenslotte niet over zomaar iets...

Ik had zelf wel meteen een super goed gevoel bij mij PC en voelde dus ook geen behoefte om ergens anders voor een second opinion te gaan.

Zoals sommigen al hebben geschreven hangt niet alles af van het aantal cc's, het maakt ook nog verschil of het voor of achter de spier wordt geplaatst.

Maar het is natuurlijk ook zo dat de PC echt wel voldoende ervaring heeft en het beste kan aangeven wat er bij jouw lichaam mogelijk is!

In ieder geval veel succes met je keuze meid!!

Als je nog vragen hebt stel ze gerust...

Groetjes Karin.

Moeilijk hoor, over het algemeen zitten ze toch wel goed. Zo dacht ik dat het veel te groot zou worden en heb er echt over gedacht om een kleinere prothese te kiezen maar omdat hier iedereen zei dat als je twijfelt de grootste het beste is heb ik toch gedaan wat Dr Bauland zei en ik ben er erg blij mee. Had echt niet groter of kleiner moeten zijn. Met andere woorden, meestal hebben ze het wel bij het rechte eind hoor. Neemt niet weg dat een sec opinion natuurlijk nooit verkeerd is. Ik heb dat zelf niet gedaan omdat ik een twijfelaar ben en dan zou ik waarschijnlijk nog meer zijn gaan twijfelen.

Succes ermee!!

Groetjes Kelly

En , ben je'r al uit over het aantal cc ? Eens je begint te twijfelen ...

Moeilijk hé . Ik heb destijds gewoon gezegt 'natuurlijk' , 'in lichaamsverhouding' maar niet te klein . Heb dan één advies gehad en dat genomen .

Vond het te groot (enkele maanden geduurd) maar ben nu blij dat ze niet kleiner zijn .

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
 Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.