Ga naar inhoud

welke cupmaat?? Heb nu 75 AA


leah

welke cupmaat??? Heb nu 75 AA  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Mc Ghan 510 (310 cc)

    • (75) A
      4
    • (75) B
      1
    • (75) C
      9
    • (75) D
      2
    • of andere optie (graag toelichten)
      0


Aanbevolen berichten

Jeetje, moeilijke vraag. Ik had 80 B, en met 240 en 255 cc ben ik naar een E gegaan, zien er zonder bh uit als C/D..

zo dat is best veel zeg een E. nou ik lees steeds van dames dat een bh maat D een volle C lijkt

en dat lijkt mij ook het mooist (zou ik het liefst willen hebben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leah jij krijgt, uit mijn hoofd, 5,5 cm projectie, Een B zit er niet in, een C ook niet, een D behoort tot de mogelijkheden en een E ook...

Dat aantal cc, dat zegt niks. Wat anderen halen met 310cc anatomisch zegt ook niks.... ;)

Het gaat om de preciese prothese, met precies dezelfde projectie en breedte. Als iemand diezelfde heeft met dezelfde voorsituatie, alleen dan kun je vergelijken ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo dat is best veel zeg een E. nou ik lees steeds van dames dat een bh maat D een volle C lijkt

en dat lijkt mij ook het mooist (zou ik het liefst willen hebben)

Ja dat is de cupmaat, maar als ik ze gewoon zonder BH ofzo zie, zou ik eerder C zeggen, of kleine D:) Maar ben hoe dan ook heeeeel erg blij hoor:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Leah ik ga zeker je verslag ook volgen, ben erg benieuwd!

Ik was ook erg benieuwd waar ik op uit zou komen hoor, kon niet wachten toen ik eenmaal de operatie achter de rug

had om naar de winkel te rennen en te passen haha! Toen dacht ik zelf een C, maar de vrouw van de winkel zei meteen nou dat word

wel een E, ik dacht dat ze niet helemaal goed snik was, maar ze had er dus wel verstand van :106: ...heel happy mee:)

xxx Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

leah wat zei de meyere tegen jou als je anatomisch nam?
bij mij zei hij namelijk dat als ik anatomisch zou nemen ik op een B uit zou komen en als ik voor rond ging op een C.
nou wilde ik zoiezo geen anatomisch dus mijn keuze voor rond was gauw gemaakt...
maar wat ik niet snap ik dat de meyere dat tegen mij zei alleen als ik de meiden hier hoor zou je juist groter moeten kunnen gaan met anatomisch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjikkie, ik denk dat dat komt doordat je een redelijk brede prothese nodig hebt, en de anatomische hebben dan of te weinig projectie of veel te veel! Met veel van die anatomische zou je op een B uitkomen, omdat er te weinig projectie is dan.. OF je zou op een E uitkomen, maar dat zou dan weer niet passen.....

Snap je wat ik bedoel, beetje lastig uit te leggen...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit lees word ik nog ongeduldiger... had ik dit forum maar eerder leren kennen (vooral BB's kennis) qua projectie e.d.

Nu ja, ik hoop op een C, we'll see maandag :76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

leah wat zei de meyere tegen jou als je anatomisch nam?

bij mij zei hij namelijk dat als ik anatomisch zou nemen ik op een B uit zou komen en als ik voor rond ging op een C.

nou wilde ik zoiezo geen anatomisch dus mijn keuze voor rond was gauw gemaakt...

maar wat ik niet snap ik dat de meyere dat tegen mij zei alleen als ik de meiden hier hoor zou je juist groter moeten kunnen gaan met anatomisch??

nou eerlijk gezegt heeft hij niet 1 keer een cupmaat genoemd.

omdat ik door zwangerschappen van een D naar niks ben gegaan en kwam er nog bij dat ik niet genoeg "borst" vetweefsel dus zou ik normaal moeten gaan voor rond achter spier of "nieuwe" prothese mc ghan 510 deze kon voor de spier omdat het een dunnere rand had. maar ik heb wel genoeg hoogte en breedte dat ik de maat cc310 uit kwam (aantal cc staat vast een hoogte en breedte maat) want vroeg ook ... kan er niet meer cc in.

antwoordt pc was jawel maar dan moet je voor ronde prothese achter de spier gaan werken.

daar ging zijn voorkeur niet naar uit en dat mijn borsten verder uitelkaar zouden gaan staan.

maar dat ik ook de reden dat ik deze poll had gestart omdat ik nog de keuze moest maken wat ik ga doen

en te bang was dat het "te"klein zou uitvallen.

maar BB is zeker ervan dat het sowieso C wordt en dan durf ik het wel aan om voor de mc ghan te kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB ik begrijp je.
leah ik twijfelde ook zo verschrikkelijk erg maar ben er uiteindelijk in gestapt met het idee de pc doet zijn best en kijkt wat mogelijk,is dat kleiner als wat ik wil dan is dat verschrikkelijk balen maar dan is het niet anders...(bij mij kon er absoluut niet meer is als 300cc bevestigd door 3 pc's)
als jij de keuze hebt in alleen 510 style dan heb je weinig keus toch?
meid het wordt echt mooi bij bruno!ben erg benieuwd hoe het gaat worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.