Ga naar inhoud

Heb je de maat borsten die je gewenst had voor je bv/bvk?


best_boobie

Heb je de maat borsten die je gewenst had voor je bv/bvk?  

109 leden hebben gestemd

  1. 1. Ben je tevreden over de maat van je borsten na je bv/bvk?

    • Ja, ik heb precies de borsten die ik me gewenst heb
      34
    • Ja, maar ik had het niet erg gevonden als ze nog ietsiepietsie groter geweest zouden zijn
      48
    • Nee, ik vind ze te groot
      3
    • Nee, ik vind ze te klein
      16
    • Ja, maar ik had het niet erg gevonden als ze nog ietsiepietsie kleiner geweest zouden zijn
      11


Aanbevolen berichten

Zoals meerdere meiden al aangaven 'ploviertjes' dus voor nu vind ik ze nog te groot

Maar ik denk dat ik met de tijd ja maar ietsje kleiner had ook gemogen ga stemmen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb optie 2 gestemd, ik heb gekregen wat ik wou en ben tevreden, al hadden ze nog wel ietsje groter gemogen :)

Met andere woorden, het bekende verhaal dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn prothese wissel was in 2004 toen woog ik 55 kg in die 11 jaar 5 kg aangekomen,en nu denk ik soms het had wel iets minder gekund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had niet echt over een cup maat nagedacht! Wilde alleen niet groter als e. Maar ben nog geen werk terug geopereerd dus niet het eindresultaat echt nog even afwachten! Mijn sport bh is een d cup. Vind ze wel groot hoop dat ze iets kleiner worden uiteindelijk als mijn borsten helemaal bijgekomen zijn ha ha ha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal tevreden! Vroeg d het werd 70e en oogt dus idd als een D

Precies de vorm en maat zoals ik ze gehoopt had dus niets te klagen en dolgelukkig met mijn boops! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk!

Ik ben eigenlijk heel erg tevree met mij nio's :D tis iets groter dan verwacht had gedacht dat het een flinke C of D zou zijn maar zoals het er nu voorstaat wordt het eerder een 80E 75F maar als ik het zo zie ben ik daar blij mee en had ik C waarss echt te klein gevonden.

Ik zit te twijfelen tussen:

  1. Ja, ik heb precies de borsten die ik me gewenst heb
  2. Ja, maar ik had het niet erg gevonden als ze nog ietsiepietsie kleiner geweest zouden zijn

De laatste enkel en alleen omdat ik alle leuke bikini's en bh's maar tot D zie gaan..

Zie trouwens dat je er twee kunt aanvinken, maar zo flauw ben ik niet ik kies voor precies wat ik wilde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.