Ga naar inhoud

Heb je de maat borsten die je gewenst had voor je bv/bvk?


best_boobie

Heb je de maat borsten die je gewenst had voor je bv/bvk?  

109 leden hebben gestemd

  1. 1. Ben je tevreden over de maat van je borsten na je bv/bvk?

    • Ja, ik heb precies de borsten die ik me gewenst heb
      34
    • Ja, maar ik had het niet erg gevonden als ze nog ietsiepietsie groter geweest zouden zijn
      48
    • Nee, ik vind ze te groot
      3
    • Nee, ik vind ze te klein
      16
    • Ja, maar ik had het niet erg gevonden als ze nog ietsiepietsie kleiner geweest zouden zijn
      11


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had gevraagd om een C cup en dat is wel precies wat ik heb gekregen. Alleen had ik een verkeerd beeld bij een C cup, ik had namelijk gedacht dat een C cup veel groter zou zijn. Maar waarvan ik dacht dat het een C cup was, is er best een kans dat het al een D cup is. Ik zou dus de volgende keer vragen om een E cup als ik het vergelijk met mij C cup van nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha BB, wat een leuke poll :-)

Ik ben nu 4 maanden PO en ben supermegafantastisch tevreden! Ik startte met een 70B en had een grote C gevraagd...net na het verwijderen van het verband vond ik ze ietsie pietsie te klein...maar na verloop van tijd daalden ze mooi in en nu vind ik ze perfect...ik draag nu ook een 70E, dus da's niet mis é :-)

Hopelijk zijn er nog heel veel tevreden meiden, net als ik!

Lieve groetjes,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ben ook echt 100 procent tevreden! Echt niet te groot, niet te klein, gewoon perfect van maat vind ik zelf. Zou ze ook niet groter willen hebben want nu is het soms al moeilijk met bh's, maar nog net goed te doen. Meestal heb ik maat 80E, maar ze zien er helemaal niet als een E uit.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een 75E en als ze voorheen zouden zeggen dat ik op een E-cup zou uitkomen, had ik het waarschijnlijk voor m'n bv veel te groot gevonden.

Maar nu vind ik ze niet meer groot, dus ik kan niet kiezen tussen :

  • Ja, ik heb precies de borsten die ik me gewenst heb
  • Ja, maar ik had het niet erg gevonden als ze nog ietsiepietsie groter geweest zouden zijn

Wil ze wel allebei aanvinken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm..wilde meteen nog een keer stemmen maar er staat alleen "verwijder mijn stem" en aangezien ik heeeeel graag praat....pffff....bah wat flauw...

Een man?!?! Ooohhhh....jaaaaa...had ik dat nog niet verteld???

Ooohhh menn.....nu houd ik op hoor met m'n flauw gezever...

(meteen ff m'n mannelijkheid aanpassen ;-))

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm..wilde meteen nog een keer stemmen maar er staat alleen "verwijder mijn stem" en aangezien ik heeeeel graag praat....pffff....bah wat flauw...

Een man?!?! Ooohhhh....jaaaaa...had ik dat nog niet verteld???

Ooohhh menn.....nu houd ik op hoor met m'n flauw gezever...

(meteen ff m'n mannelijkheid aanpassen ;-))

X

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.