Ga naar inhoud

Wat met mijn omgeving???


Ssssst...

Aanbevolen berichten

Ik heb het alleen aan mijn vriend verteld (er moest me toch iemand voeren he :) ) en voor de rest weet NIEMAND het (behalve jullie natuurlijk).

Ik heb wel opmerkingen gekregen dat mijn borsten gegroeid waren, maar ik ben over mn hele lichaam een kilo of aangekomen, dus meestal leg ik daar de link. Voor de rest alleen nog complimenten dat ik een echte vrouw geworden ben. Ik denk niet dat iemand de link naar een BV legt, heel blij dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooohhhhhhhh dit is weer het bekende onderwerp: 'Wat zullen de mensen wel niet zeggen....'
Ik kan er een heel boek over schrijven, echt waar....


Maar zoveel wil ik er wel even over kwijt...:

Ik doe wat ik wil, wanneer ik het wil, hoe ik het wil, waar ik het wil en met wie ik het wil!
Het kan mij echt niet schelen wie het leuk vindt of niet. Het is gewoon zo simpel.


Want het is jouw leven, jouw lichaam, jouw keuze en jouw beslissing.

Als iets jouw gelukkig maakt, heb je het volste recht om ervoor te gaan.

De enige goedkeuring die je nodig hebt, is die van jezelf!

Er zullen altijd mensen zijn die jouw weg niet begrijpen...

Maar de mensen die echt om je geven zullen je altijd steunen,wat je ook doet.


En de rest?

"Het ware te wensen,

dat alle mensen,

met al hun gebreken

zichzelf eens bekeken.
Dan zouden ze het praten

over anderen wel laten."

Laat ze toch lekker praten, en denk eraan, mensen zijn net als schapen, ze volgen altijd de kudde, en doen zoals 'het hoort'.

Roddel onstaat puur uit jaloezie en afgunst!

En jaloezie drukt het verlangen uit, zich met de benijde te meten....en is dus als zodanig een compliment!


Dus....Denk voor jezelf en ga je eigen weg!

Verspil geen moment je af te vragen wat 'de rest ervan zou vinden', ongeacht of je beslist het te vertellen of niet.

Sta er boven en doe wat jezelf gelukkig maakt...!

Ga met opgeheven hoofd door het leven, en wees trots op je beslissingen.




ACCEPTANCE IS THE KEY TO LOVE, PEACE AND HAPPINESS.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Bella zo denk ik er ook over !

Ik heb het wel gedeelt met alle mensen die dichtbij me staan .

Ja een vriendin weg maar echt niet alleen om mn tieten , vind ik nu ook geen moeite meer waard om me daar ook maar een klein beetje druk over te maken ( heb ik natuurlijk wel gedaan)

Maar afgelopen zaterdag op een verjaardag was ik de lul hoor !

Ik heb me kapot gelachen m'n tieten als middelpunt !

Of ik ze kon doneren en of ze gingen oplossen in een kist haha doordenkers van skelet met zakjes erop .

Zulke dingen moeten kunnen lekker relativeren :)

Na meer dan 8 maanden vond ik het ook zeer vermakelijk haha

Tja ik heb er een beetje schijt aan wat andere vinden .

Ik ben er bizar blij mee !!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik kan me zo herkennen in de reactie van Moeke. Ik word 29 januari geopereerd, en heb het ook tegen een heel select gezelschap verteld omdat ik geen zin heb ik de negatieve reacties. Mijn beste vrienden weten het en steunen me, en dat is voor nu even voldoende. Hoewel het niet goed voelt niets tegen mijn familie te vertellen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.