Ga naar inhoud

Bella22 : 22 februari 2013 : Dr. Tan : Contour Kliniek : Bussum!


Aanbevolen berichten

Oh ja, woopsie, was al een week verder! :67:

Heb net gekeken naar je foto's en het ziet er mooi uit hoor! De ergste spanning is er zo te zien wel vanaf denk ik? Leuk om per week te zien!

Je hebt hele goede redenen om blij te zijn! Ik zou ook heel blij en trots zijn als ik er zo bij mag lopen! ;) Nog even aftellen voor mij!

P.S. Heb jij trouwens foto's van andere operaties van dr. Tan? Ik begreep van iemand anders hier op het forum dat de foto's van bortvergrotingen op de website niet van dr. Tan zijn maar van een arts die inmiddels niet meer bij de Contour Kliniek werkt.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Had trouwens nog navraag gedaan bij de kliniek over welke prothese ze precies bij mij willen plaatsen en gelijk een mailtje terug ontvangen dat ze er 3 bestellen:

320cc = ST-MM 125-320

360cc = ST-MM 130-360

400cc = ST-MM 135-400

(Zoals eerder aangegeven zullen ze voor het maximale gaan, tenzij dit niet past).

Nu wilde ik nahv gaan kijken wat de hoogte en breedte is en wat de projectie is van de prothese. Dit wil ik doen via deze link: http://explantinfo.com/implant-info/allergan-natrelle/

Maar eigenlijk kom ik er nog steeds niet helemaal uit... :S

Kopt het dat het deze is (voor 400cc)? Weet iemand dit?

Natrelle™ Style 410MM – Moderate Height/Moderate Projection

Catalog # Volume Width Height Projection MM-410400 400gms 13.5cm 12.5cm 5.0cm

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Heb vandaag de kliniek gemaild voor een verklaring zodat ik mijn sportabonnement tijdelijk (een paar weken) stil kan zetten. Ze sturen 'm van de week op. Scheelt toch weer 40 euro in de maand!

Misschien een tip voor andere meiden!

Kun je bijvoorbeeld weer een mooie nieuwe bh voor kopen! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bella.

Hoe is je operatie verlopen? En hoeveel is het uiteindelijk geworden? :D

Ik mag aanstaande vrijdag 25 januari, ook bij dr Tan. Ik heb nu een 75 A/B en hij gaat een anatomisch implantaat bovenop de spier plaatsen. Ik wil graag een mooie C. Ik ben wel blij met de reacties hier... Ik ben zo ontzettend bang dat het te groot wordt, dat wil ik absoluut niet. Maar dr Tan gaat 280/320 cc aanmeten. Na bovenstaande opmerkingen ben ik helemaal niet meer bang dat het te groot wordt. :D Ben namelijk 181 m...



Hallo!

Heb vandaag de kliniek gemaild voor een verklaring zodat ik mijn sportabonnement tijdelijk (een paar weken) stil kan zetten. Ze sturen 'm van de week op. Scheelt toch weer 40 euro in de maand!

Misschien een tip voor andere meiden!

Kun je bijvoorbeeld weer een mooie nieuwe bh voor kopen! :38:

Hey, goede tip ja! tnx ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He SIssy!

Wat leuk dat je ook bij dr.Tan gaat. Ik ben nog aan het aftellen richting 22 februari! ;) Helaas dus nog 4 weken en 5 dagen wachten, haha!

Maar voor jou is het al heel snel! Spannend zeg! Ben erg benieuwd naar je ervaring en resultaat natuurlijk!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

Ik heb toch even een vraagje hoor..

Ik ga naar dr nio 7 febr voor een BV, ook ik krijg de natrelle maar dan 385cc anatomisch dual plane..

Ik weeg 55 kilo en ben 1.66 ongeveer..

Ik zou het mooi vinden om op een D te komen..

Nu lees ik toch andere cc's van Natrelle.. Bestaat er uberhaupt wel een 385 cc high profile?

Denken jullie dat dit te groot word voor mijn postuur?

Met passen vond ik het erg mooi, kwam eigenlijk helemaal niet zo groot over..

@Bella.

Ook al aan het aftellen?! Hihihi gaat echt sneller dan je denkt hoor! Ik mag al bijna :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Hoi! :)

Ik ben 21dec geopereerd door dr Tan.. 360g voor de spier.. had 75aa/a en nu iig grote c... Afwachten of dit zo blijft of nog veranderd.. ik werk in het onderwijs en had dus twee weken vrij.. na die twee weken kon ik zonder veel moeite weer aan het werk..

genezingsproces duurt alleen ook hierna nog lang voort dus ook ik heb goede en minder goede dagen.. qua pijntjes/moeheid maar ook qua emoties.. verwacht niet direct dat je borsten zijn zoals ze moeten worden en dat de genezing gelijk is.. daar had ik iets te makkelijk over gedacht..

Verder is contour kliniek idd een fijne kliniek met hele aardige/goede mensen.. erg fijn is dat je alle dagen vd week dagen nacht mag bellen met vragen! En ook extra langskomen bij twijfels mag altijd..

Aftelse meis!

Liefs, Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie! Had even niet goed op mijn eigen topic gelet.. ;)

Leuk Roombroodje, dat jij ook bij Contour door dr. Tan bent geholpen! En goed te horen dat het naar tevredenheid is gegaan.

@Nienes: Via deze link kom je bij een lijst met alle soorten en maten Natrelle implantaten.

http://explantinfo.com/implant-info/allergan-natrelle/ Ik zie de 385cc anatomisch ook even zo snel niet terug. Gewoon even navragen, dan weet je het zeker.

Of hetgeen je gekozen hebt mooi bij jouw figuur past, durf ik zo echt niet te zeggen.. Maar als je nog een beetje twijfelt, ga je toch gewoon nog 's terug?

Ik ben inderdaad aan het aftellen! Nog 3 weken en 4 dagen! :)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bella..

Ja ik ben er inmiddels achter dat het wel bestaat.. :)

En die twijfel.. Ja heb ik ook hoor!! Gewoon jammer dat je niet heel even in de toekomst kan kijken zodat je kan zien hoe het daadwerkelijk gaat worden.. hahaha.

Dan weet je zeker voor welke aantal cc je moet gaan..

Ik twijfel ook nog een klein beetje hoor.. Krijg nu 385 maar kan ook voor de 420 gaan..

Ik vroeg aan dr Nio wat hij het mooiste bij mn lichaam zou passen en hij verzekerde mij de 385..

Blijft lastig he ;)

Wat is jouw postuur? Misschien heb ik erover heen gelezen alvast sorry hihihi

Ik weeg 54 kilo en ben 1.67 ongeveer. Ben erg slank en heb nu een 75B.. WIl gewoon mooie volle grote borsten maar moet zeker bij mn lichaam passen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Bailey!

Wat leuk dat jij ook de 22e wordt geholpen! Misschien zien we elkaar wel! Met mij gaat het goed verder! Zenuwen nog goed onder bedwang, maar dat zal volgende week wel anders zijn. Ik heb afgelopen maandag de sportbh's gekocht: een 75D en een 80D. Heel raar om zo'n grote maat te kopen! Sinds vorige week vrijdag ben ik begonnen met de arnicadruppels.

En hoe gaat het met jou?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bella,

Ja nu aftellen nog 3 dagen !!:D hoelaat word jij geholpen.. Ik moet er 11.00 zijn er word half 12 geopereerd.

Ja zeker gek zo een grote maat dat dacht ik ook toen ik de sport bh's kocht. Nog 2 dagen werken en dan is het zo ver... Het enige wat ik wel eng vind aan de medicatie is dat jejezelf moet injecteren in je buik.. Maar heb er alles voor over! Heel veel suc6 als ik je niet meer spreek!! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh meiden, nog 2 dagen!

Super spannend of niet. Dat zelf prikken valt mee. Nja, ik heb het ook door mijn moeder laten doen, maar het naaldje is zo piepklein, je voelt er bijna niks van.

Ik weet nog zo goed hoe ik me voelde 2 dagen voor de operatie.. En het is gewoon alweer 2 maanden geleden! Ik kan me bijna niet meer herinneren hoe ik er voor de operatie uit zag, dan moet ik echt naar de foto's kijken om me te herinneren hoe 'erg' het was.

Heel veel sterkte met de operatie Bella en Bailey

En doe echt rustig aan daarna!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Hierbij een kort verslagje! Gister was de grote dag en alles is goed gegaan. Super aardige mensen en goed geholpen. Er is uiteindelijk 360cc in gegaan, want 400cc was niet mooi bij mijn lichaam. Ze zijn natuurlijk nog gezwollen, maar ik ben erg blij! :-) Ik heb nu sportbh 80D aan. Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

De pijn is liggend heel goed te doen, lopend iets meer pijn, maar de meeste pijn heb ik als de bh uit gaat. Auw!! Maar alles voor het goede doel! ;)

Snel een uitgebreider verslag!

Doei en liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.