Ga naar inhoud

Eerste - eigen - reactie na BV


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Je wordt wakker na je operatie (BV) en 't eerste wat je denkt is ...

Ik lees hier meestal van degenen die wakker worden 'joepie ik heb ze' of 'ze zijn zo mooi !' , 'ze zien er geweldig uit' enz. ... :13:

Ben ik abnormaal ? :blink:

Mijn eerste gedacht was

'Waar ben ik aan begonnen? Twee pijnlijke , harde , onbeweeglijke , lelijke kasseiën net onder me'n kin !' :107:

Dagen heb ik gewenst dat ik 't niet gedaan had :74:

En nu : zéér tevreden ! Zou het weer doen en als 't écht moet , met dezelfde 'miserie' :38:

Vraag me gewoon af of er nog wat 'teleurgesteld' (groot woord) zijn bij 't ontwaken ipv zo over-enthousiast .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, da's idd een goeie!

Toen ik wakker werd dacht ik, auw.... oke, ik moet me dus zo min mogelijk bewegen en ik wil me ogen dichtdoen. Ik heb dan ook een paar uur geslapen en toen kwam de verpleegster of ik pijn had. Zo ja, op een schaal van 1 tot 10? Ik heb 8 gezegd ;) Pijnstilling gehad en toen pas onder het laken gekeken, ik vond ze een beetje klein :blush: Toen ik me mocht aankleden en in de gaten kreeg hoe moeilijk dat ging heb ik ook wel gedacht van, pfff, waar ben ik in godsnaam aan begonnen..... :blink:

's Morgens dacht ik dat ook nog maar in de loop van de dag werd ik wat positiever. Ik heb wel een poos gehad dat ik ze aan de kleine kant vond omdat ik dacht dat een volle C, kleine D groter zou zijn. Nu ben ik wel blij met het formaat!!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben aant denken wat ik dacht...maar tis zoveel! O.A.:

-Wow ik heb tietjes!

-Auw pijn!

-Ik kan de klink van de deur niet omlaag krijgen

-Hoe zal dit staan in dat ene truitje (lees: alle truitjes die ik heb. Passen tegen dokters advies in)

-1 sigaretje mag wel

-Jeej ik heb tietjes!

dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had blijkbaar al heel boerhaave aan elkaar gekletst, maar mijn eerste heldere gedachtes waren:

- schat mn tongpiercing!! NU!!

- blegh ben brak... oh ja boerhaave/ bv/ deken omhoog:

- WHAAAH lijk madonna wel.. 2 feesthoedjes mét punt!!

- SHIT toch tape: wordt weer jeuk trici GRRR

- nee ben nie misselijk, wel honger!!

- WIL ROKEN!!........ en moet plassen hihi

- weer onder de deken gekeken: wauw!! puntig of niet.. heb STAANDERS haha!!

Al met al... eerste ogenblik is niet jé van hèt, maar op zich vooral blij, dat het NU EINDELIJK achter de rug was en ik ( hopelijk op dat moment nog) kon gaan genieten. De pijn, ongemak enz had ik er wel allemaal direct voor over.. of dat over-enthousiasme is...?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha wat grappig het eerste wat ik dacht en zei ( zover ik me kan herinneren )

- ik wil stoppen met klappertanden ( heeft bijna een uur geduurt )

- honger \ dorst

- ik heb geen pijn... hmmm ze zijn mijn lipo vergeten ( ff gevoelt heb wel z'n broek aan ^_^ )

- hoe zien ze eruit.. stomme bh

- ik wil een peuk!

- en ben blijven herhalen dat ik geen pijn had..

Zou het dus zo morgen weer doen...hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.