Ga naar inhoud

Hoe plaats ik een operatie verslag topic ?


Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames,

Misschien is het handig als we allemaal ongeveer dezelfde titel gaan gebruiken.

Dit om zoekacties te vergemakkelijken.

Ik zou voorstellen om het onderstaande te gebruiken

gebruikersnaam : datum : naam dokter : naam kliniek : plaats

In je topic omschrijving kan je ook de methode zetten die bij jou gebruikt gaat worden(Anker, sleutelgat, of iets anders) en als je het nog niet weet kan dat altijd later door mij of andere mods worden toevoegd (Yanet)

Andere voorstellen zijn welkom hoor :-)

Groetjes

aangepast door yc_angel
goede suggestie van maya om methode erbij te zetten bij je topic
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

ummm kan iemand mij info geven ?

ik had een verhaal getypt voor en nieuwe topic voor operatie verslag voor BVK ...

maar zo onhandig als ik ben lukt het me niet om hem te plaatsen.......

wat ik had gedaan :

op start een nieuw topic

titel ingevoerd

verhaal geschreven

toen kon ik niet vinden hoe ik hem kon plaatsen en toen oeps me verhaal weg ..

dus hoe lukt het me om het te plaatsen ???

alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow en als je alles hebt getikt en hij in een keer weg is gewoon in je browser ff een pagina terug gaan..hij onthoudt het...* tenminste bij mij onthoud de forum wat ik heb getikt*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het even in hele stappen beschrijven en als het dan nog niet lukt kan ik het altijd nog voor jou posten :7:

Stap 1: Ga naar operatie verslagen Borstverkleining

Stap 2: op de rechterkant van de pagina klik start nieuwe topic

Stap 3: Je krijgt en hele formulier te zien die je moet invullen. titel topic, topic omschrijving , topic ( waar je alles intikt)

Stap 4: Als je alles hebt getikt scroll je helemaal naar beneden en dan zie je eerst bijlagen, dan opties en dan helemaal aan de onderkant post nieuwe topic en voorbeeldpost Ze staan in vakjes onderaan dus kan je ze niet missen. en dan klik je op Post nieuw topic

Hier heb je de link alvast voor een nieuwe topic in borstverkleining operatie verslagen

KLIK MIJ KLIK MIJ KLIK MIJ om een nieuwe topic te posten:D!!

En als dat nog niet lukt stuur je mij even een prive bericht met je tekst en titel en alles en dan doe ik het voor je. ;)

Liefs,

yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

heheh het is gelukt hoor ! :5:

ik ben er ook achter wat het probleem was ... miss ook handig om te weten mijn standaard browser is Opera en daar lukte het schijnbaar niet in (ik zag het kopje van optie onderaan de pagina wel als ik de pagins herlade, maar erna kon ik hem niet meer zien) heb het nu in internet explorer gedaan en toen deed hij het wel !!!!!

hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel ! :)

liefs en bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.