Ga naar inhoud

Rond of anatomisch???


Aanbevolen berichten

lieve meiden,

dit forum is heerlijk maar ik zie ook allerlei enge dingen zoals draaiende prothesen, een gewaarschuwd mens telt voor twee en bij staan anatomische prothesen gepland maar nu twijfel ik toch aan rond. er is mij een medium profile geadviseerd en deze wordt dual plane geplaatst.

kan iemand mij vertellen als je rond dual plane laat plaatsen wat hier de voordelen en nadelen van zijn? een groot voordeel lijkt mij wanneer ze draaien je geen verschil ziet.

maar ik hoor ook dat ronde prothesen, de projectie zeg maar, onder je oksels kunnen verdwijnen.. pfff zoveel om over na te denken.

graag jullie advies want anatomisch heeft mijn voorkeur, maar aangezien ik een persoon ben waar alles mis kan gaan zie ik het al voor me datze bij mij na een jaar op de kop staan en richting noordpool wijzen...

graag hoor ik van jullie!

xxx een onzeker, onervaren tietenlovertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk voor anatomische gekozen. Ik twijfelde ook door alle verhalen hier, daarover, wou eigenlijk ronde.

Maar de chirurg verzekerde mij dat de anatomische net nog wat natuurlijker zullen lijken dan de ronde. In mijn geval dan he, ik heb niet zo veel vetjes om de protheses te verstoppen hahaha, dus vandaar.

Ik ben tot nu toe (drie weken PO) errrrg tevreden.

En de chirurg en ik hadden nog een discussie, want de anatomische protheses hobbelen natuurlijk niet zo lekker mee als ronde protheses, als je rent of beetje gaat radslagen maken etc. Maar laten we eerlijk zijn.. welke idioot op aarde gaat er nou ooit naakt radslagen maken.

Zolang ik dat nog niet doe int openbaar, zal niemand denk ik het verschil zien hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk voor anatomische gekozen. Ik twijfelde ook door alle verhalen hier, daarover, wou eigenlijk ronde.

Maar de chirurg verzekerde mij dat de anatomische net nog wat natuurlijker zullen lijken dan de ronde. In mijn geval dan he, ik heb niet zo veel vetjes om de protheses te verstoppen hahaha, dus vandaar.

Ik ben tot nu toe (drie weken PO) errrrg tevreden.

En de chirurg en ik hadden nog een discussie, want de anatomische protheses hobbelen natuurlijk niet zo lekker mee als ronde protheses, als je rent of beetje gaat radslagen maken etc. Maar laten we eerlijk zijn.. welke idioot op aarde gaat er nou ooit naakt radslagen maken.

Zolang ik dat nog niet doe int openbaar, zal niemand denk ik het verschil zien hahaha.

hahahhaa zo is het ook hahaha...

ik heb de kliniek nog even gebeld en het is gewoon een kwestie van smaak inderdaad. het enige waar ik heel erg bang voor zijn is dat ze gaan draaien, verder zal je bij mij toch wel zien dat het ''nep'' is want nu zit er bijna niks... ik ga denk ik toch voor anatomische, want ze staan nu best ver uitelkaar en dat wordt met rond echt geaccentueerd. thnx ladies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf de voorkeur voor natuurlijke borsten, had zelf een kleine aa met ski effect (vind ik persoonlijk mooi ;))

Tijdens het consult heb ik besloten om ronde protheses te nemen mede omdat deze als je staat ook al een druppel vallen plus achter de spier het ook als een anatomische is. Voordeel is dat ze niet kunnen draaien en zachter aan voelen ;)

Nu heb ik ''maar'' 325 cc en het is heel erg natuurlijk!!

Toch als je meer cc wil en een natuurlijke borst zou ik voor anatomische gaan!

Kortom met weinig cc en rondje kun je ook een mooie natuurlijke borst krijgen ;)

Maar wil je grote natuurlijke borsten en heb je niet veel cc zeker voor anatomische gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de meeste gevallen wordt ronde geadviseerd,maar meestal zegt een chirurg je precies wat t beste bij jou past en wat jou wensen zijn natuurlijk.

Aan mij werd eerst gevragd,wat denk je wat je zou willen ,die of die? ik zei gelijk ronde,en hij vond dat een hele goede keuze,dus dan heb je meteen zoiets van,OK,dan wil ik ze zeker!

Afijn,dan nog iets over het draaien,als dat met ronde zou gebeuren is dat niet zo dat t dan niet uitmaakt,want de bovenkant is ruw en is dus echt d ebovenkant,mocht dat dus draaien,krijg je daar vast en zeker ook last mee....

en onder je oksels verdwijnen ,nou zie ik nig niet gebeuren moet je wel hele rare sprongen maken.

Gewoon je herstel netjes laten verlopen,niet forrceren dan kan er niet veel engs gebeuren volgens mij hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.