Ga naar inhoud

11 dagen na BV: is dan optreden te doen??


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik heb op 10-12 mijn BV gepland staan. Nu zing ik in een praiseband en we hebben op 21-12 onze kerstuitvoering. Ik wil dolgraag meedoen. Heb al geregeld dat ik een microfoonstandaard krijg zodat ik niet de hele avond een microfoon hoef vast te houden.

Maar zou het verder te doen zijn? Dus op maandag de operatie en op vrijdag de week erna het optreden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Musje,

Dit ligt aan meerdere factoren. Allereerst, hoe krijg je ze geplaatst

En dan uiteraard, hoe verloopt je herstel? Krijg je een complicatie? Hoe hoog is je eigen pijngrens? Enzovoorts...

Het is dus niet te voorspellen of het goed zal gaan. Maar over het algemeen zal het wel moeten gaan, mits je je armen laag houd. Dus niet met je armen in de lucht gaan zwaaien. Je ellebogen mogen niet boven je schouder uitkomen. Dit ivm het inkapselen van de prothese.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

He Enibas, sorry, was helemaal vergeten terug te komen op dit topic. Nog bedankt voor je reactie!

Ik moet er eerlijk gezegd nu nog even niet aan denken om een hele avond gaan staan zingen. En het eerste lied begin ik nog wel met een solo.....!!!!!

Gelukkig is het woensdagavond nog repeteren, dan kan ik kijken of ik het zie zitten. Ik heb gewoon zo weinig ademsteun omdat m'n borstkas dicht wordt geknepen, zo voelt het. Ik moet m'n adem wel uit mijn buik halen natuurlijk, dat is sowieso goed, maar het blijft lastig. Bovendien sta ik daar dan lekker met een opbollende buik en dat wil ik eigenlijk voorkomen... Bij de boobies valt ook nog niet zo veel te zien met die martelband eroverheen..

Nog even afwachten dan maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.