Ga naar inhoud

info lezen over beslissing bv


char1

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben 48 jaar en loop al vanaf mijn jeugd met het probleem dat ik geen borsten heb, nog geen AA maat.

Toen ik 21 was, ben ik langs huisarts gegaan om te vragen of er niks aan gedaan kon worden, dat kon niet volgens hem dus mij er maar bij neergelegd.

Nu loop ik heel erg tegen psychische problemen aan, en dit met mijn huidige huisarts besproken, die had me doorgestuurd naar chirurg en ben daar vanmorgen geweest.

Helaas wordt het wettelijk niet meer vergoed, ook niet als het psychisch zo'n probleem is, je krijgt wel psycholoog vergoed, belachelijk vind ik het. maar goed, het komt erop neer dat ik nu alles even op een rijtje moet zetten en kijken of het financieel haalbaar is, want ik wil het toch wel door gaan zetten, ook al moet ik er een lening voor af sluiten.

Ik was aan het surfen op internet en kwam deze site tegen, en hoop dat ik hier de vragen en antwoorden kan krijgen die ik zoek, ik ga rustig alles doorlezen en heb gemerkt dat er veel opstaat, dus aan info zal het me niet ontbreken, wel aan de beslissing om de stap te zetten, want ik heb nog wel twijfels, omdat je toch ook slechte verhalen hoort over bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Char

Welkom op het forum!! En inderdaad, er is hier heel veel info te vinden!!

De beslissing zul je uiteindelijk zelf moeten maken, maar het is zonde dat je er zo ongelukkig door wordt! Ik denk dat je stiekem de beslissing al gemaakt hebt, alleen moet je even over de grootste angst heen om gewoon een consult te plannen en er voor te gaan :)

Aan alle operaties zitten natuurlijk risico's verbonden. Maar als dit is wat je wilt, dan neem je die risico's erbij toch?

Je hoort idd vanalles over borstvergrotingen, dat het niet goed voor je zou zijn, maar dat is slechts 1 kant van het verhaal. Er zijn heel veel mensen heel gelukkig met hun grotere borsten, zonder dat ze daar gezondheidsproblemen mee ondervinden.... Het is maar net of je lichaam ze accepteert, de implantaten, en meestal is dat ook het geval. Het is dikke pech hebben als je bij de ongelukkigen hoort, waarbij dit niet het geval is :) (zo zie ik het tenminste, daarom heb ik ook nu grotere borsten :) )

Als je maar goed kijkt naar welke implantaten je wilt.

Ik voelde me er zelf beter bij om implantaten te nemen die goedgekeurd zijn door de FDA (in Amerika) omdat ik ervan uitga, dat daar alles dubbel gecheckt wordt, ivm het risico op rechtszaken en zo, als iets mis gaat!

De implantaten van Mentor en Natrelle (vroeger heetten deze McGhan) zijn goedgekeurd door de FDA, en sinds kort is daar een merk bij gekomen, maar weet niet of die al in Nederland en Belgie gebruikt worden... Ben ook even de naam van deze dingen kwijt... :unsure:

Heel veel succes met het zoeken van info en als je vragen hebt, stel ze gerust in dit (je eigen) topic!

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo BB,

Dank je voor je reactie en verhaal, vind het inderdaad nog moeilijk om te beslissen, maar de wil is er zeker wel om mijn borsten te laten vergroten. ik was gister in het Elkerliek ziekenhuis te helmond en gesprek gehad met een chirurg, maar ging hoofdzakelijk over vergoeding. Ik kan altijd bellen voor afspraak om een consult, dus weet ook nog niet wat de mogelijkheden zijn. Ik weet niet of er ervaringen van mensen op deze site zijn van het ziekenhuis maar ga zeker zoeken, en kijk ook even rond voor het financiële plaatje, ben in ieder wel blij dat ik deze site gevonden heb. Het is even allemaal zoeken waar ik moet kijken voor mijn vragen maar komt wel goed.

xx Char1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi char,

Mijn chirurg werkt in het elkerliek (dr. Fresow) weet niet of je die toevallig hebt gesproken. Hij werkt ook in medisch centrum waalre en daar heb ik me laten opereren. Dr. Hawinkels werkt ook in t elkerliek volgens mij, iig ook in medisch centrum waalre.

Wilde in eerst instantie in het ziekenhuis geholpen worden maar uiteindelijk toch voor waalre gekozen. Het ging mij speciaal om dr fresow.

Mocht je misschien nog iets willen willen dan hoor ik het wel!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.