Ga naar inhoud

moray : 16 november 2012 : Dr. Wu : Parkkliniek : Rotterdam


Aanbevolen berichten

hallo even hier snel een update,ben vanochtend geopereerd en de operatie is goed gedaan!pip prothese waren wel kapot jammer genoeg alles is schoongemaakt en heb gelukkig nu andere protheses 335 voor de spier. met zeggen dat het me tot nu toe mee valt heb enkel wat last van de wonden en de drains gelukkig worden die straks verwijderd nou even tot zo ver hopelijk van de week een uitgebreid verslag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames hier volgt mijn verslag van mijn prothesewissel die ik gisteren heb ondergaan

gelukkig heb ik de nacht voor de operatie goed geslapen dus kwam uitgerust mijn bed uit.

om kwart voor negen zaten we in de auto op weg naar de kliniek.

ik moest daar om half tien zijn en we waren ruim op tijd.

bij binnenkomst ben ik mij gaan melden bij de balie en volgens plaats nemen in de wachtruimte.

na ongeveer een kwartier kwamen twee meiden van de verpleging mij ophalen en gingen wij een verdieping hoger en mocht ik plaatsnemen in kamer 9 daar lagen al wat kleren voor mij klaar.

de verpleegster nam nog wat vragen met mij door en een controle

ik.moest ook nog even ijzer prikken en die was prima

toen hup omkleden afscheid nemen van mijn vriend en hup naar de volgende etage waar alle.andere voorbereidingen gedaan zouden worden.

infuus werd aangelegd dokter wu kwam nog langs om de laatste dingen door te nemen en ik was klaar voor de narcose tot zo ver alles heel voorspoedig.

na ongeveer een uur en een kwartier later werd ik wakker en het was gebeurt!!wat was ik blij zeg en het eerste wat me opviel was dat ik veel minder hij had dan de eerste keer.

eenmaal goed uit de narcose kreeg ik die fijne vest aan en mocht ik weer terug naar boven waar ik mijn vriend mocht bellen inmiddels was het half 1.

ongeveer een uur na de operatie kwam dokter wu langs om.te kijken hoe het ging.gelijk kwam hij met de.vervelende mededeling dat mij pip protheses kapot waren links was er behoorlijk slecht aan toe.

moest toen even slikken wat ben ik blij dat die rot dingen eruit zijn.

verder was alles echt goed gegaan en hij vond het er keurig uit zien.

om half 4 kwamen er twee verpleegsters de drains verwijderen en daar zag ik zo tegen op maar gelukkig viel.dit zo mee vergeleken bij de eerste keer echt een wereld van verschil.

uiteindelijk na een hele.lange dag mocht ik om 5 uur naar huis jippie!!!!

moet zeggen toen nu toe is het mij allemaal reuze meevallen en het is een groot verschil.met de eerste keer.

hopelijk loopt het herstel voorspoedig verder en kan ik de eerst komende jaren genieten van mijn nieuwe goeie boobies

alle lof ook trouwens voor parkkliniek wat een lieve mensen daar echt super

nou geloof dat ik het hele verhaal zo wel een beetje geschreven hebt ik hou jullie iig op de hoogte van mijn herstel.

groetjes moray

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ja hier gaat alles goed herstel loopt tot nu toe voorspoedig! gisteren op controle geweest en alles zag er prima uit volgens pc mag lekker nu een sport bh gaan dragen dat is wel een verlichting zeg want wat zat dat vest strak zeg Pff. littekens zien er ook mooi uit de ben op zich blij met het resultaat zie alleen iets verschil qua borst maar heb altijd al een licht verschil gehad maar omdat ze nu groter zijn valt het iets meer op maar he mag niet zeuren ben zo blij dat die pip protheses eruit zijn!! vraag me alleen af wat mijn cup maat zal gaan worden hiervoor had ik 225 cc de kwam uit op kleine c heb nu 350 cc iemand een idee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.