Ga naar inhoud

Lisannep91 : 16 maart 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik denk inderdaad dat wij er zo mee bezig zijn dat je er op gaat letten! Ik heb het 2 vriendinnen op het werk verteld maar die vertrouw ik.

Daarnaast weten me vriendinnen het wel & mn ouders ook, die staat 100% achter me.

Ik heb op t werk 2 weken vakantie opgenomen, had eerst gezegd dat ik op vakantie ging maarja daar lul ik me niet zo uit. Krijg je straks vragen hoe t was, waar k ben geweest en vooral .. Waarom ben je niet bruin?

Dus ik heb gezegd dat k vanalles thuis nog moest doen.

Ik mag nog 11 daagjes aftellen yeeeehhh! Tussen mijn twijfels door kyk ik er naar uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Gadverdamme wat achterbaks, bah.!

Ja echt he , zo sneu!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello meiden!

Volgende week maandag is het zo ver 16 maart!

Alleen nu heb ik toch wel wat twijfels ..

Ik ben echt 'n enorme buikslaper, ik heb nergens last van want heb amper een cup A.

Maar nu is er gekozen voor ong 390 cc achter de spier, dan zou ik uitkomen rond de D.

Mijn twjfels liggen bij t slapen, want kan ik dan nog wel normaal op mn buik slapen?

Ik snap dat het de 1e paar weken niet kan. Maar na een maand of 3. Is dat dan wel weer mogelijk?

& voelen ze ongeveer tzelfde als je eigen tieten of gewoon veel harder?

Na loop van tijd dan ..

Kan iemand mij hiermee geruststellen? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisanne,

Ik had ook een kleine A-cup en heb maandag 400CC gekregen.

Ik was ook altijd een buikslaper en was hier dus ook bang voor.

Voorlopig heb ik goed kunnen slapen op mijn rug, maar dat is toch niet hetzelfde...

Ik vraag me dus ook af of ik ooit nog op een even comfortabele manier op m'n buik zal kunnen slapen.

Zullen we dan niet meer last van onze rug krijgen?

Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een E voor mn kinderen, daarna een b over gehouden. Ik heb nu 440 anatomisch dual plane. Ik kan nu na 3 weken echt niet op mijn zij en op je buik mag nog niet eens. Ik ben ook echt een buikslaper en heb daarom nu ook last van mijn nek en schouders. Maar goed sommige slapen na een week al op de zij. Maar op je buik mag nog niet. Ze voelen harder dat kan ook niet anders met vulling In het begin zijn ze altijd nog extra hard door het vocht wat er bij zit ook. Je moet er wat voor over hebben. Een tijdje doorbijten, maar dan krijg je er wel wat voor terug!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet op mn rug in slaap vallen, voor mij is t wel een belangrijk punt dat ik wel weer op mn buik slapen kan zodra ik een paar weken po ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey girls...ik zal die twijfels eens voor goed weg toveren se...ik ben nu 4 maand PO en slaap al een tijdje weer op men buik...en zoals jullie weten heb ik er 1050 cc inzitten dus als het mij lukt,dan gaat het bij jullie ook geen probleem zijn he...ik heb wel een extra kussen nodig voor men hoofd om wat op gelijke hoogte te liggen zeg maar hahaha...maar lukt perfect!!!

Liefs Barb xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barb wire, op welke maat zit je nu dan als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisanne,

Ik had voor mijn borstvergroting een A-cup. Ik heb 345cc in beide borsten. Voorheen sliep ik ook altijd heerlijk op mijn buik. Sinds ik de operatie heb gehad moest ik noodgedwongen op mijn rug slapen. Ben er heel snel aan gewend en slaap nu eigenlijk altijd op mijn rug of zij. Ben inmiddels 8 maanden verder en vind slapen op mijn buik niet comfortabel :( mis het wel, maar het voelt niet fijn. Het verschilt denk ik per persoon hoe dit verder verloopt na je operatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook eeeechte buikslaper ben aankomde dinsdag 4 weken po Eerste week was slapen echt klote maar na anderhalve week sliep ik op 2 kussen wat ik normaal ook doe plat op mijn rug en goed door haha nooit verwacht maar echt ik slaap!!

Vroeger kon ik nooit op mijn rug slapen !!

Op mijn zij ligt nog niet echt prettig maar vanmorgen er toch op gedraaid en geslapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hai dames!

K ben vandaag 12 dagen po!

Nu merk ik ineens een hele erge stekende pijn in mijn rechterborst schuin onderaan.

Als k er niks mee doe voelt het enorm als een schaafwond, maar zodra ik ga wandelen dan is het een hele erge steek.

Heb er aan gevoeld maar er zit niks in de weg, en het voelt ook niet hard(kapsel ofzo). Maar het doet zo onwijs pijn!

Iemand een idee wat het zou kan zijn?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Ik zou niet weten wat het is maar ik begreep dat steken normaal is... als je twijeld kan je toch bellen?

12 dagen is iig nog niks... er staat 6 weken voor het genezen dus zou me niet te druk maken als ik jou was!

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit het achter de spier. Ik had het ook vooral als ik teveel had gedaan. Ff koelen en het ging wel weer weg en natuurlijk rustiger aan doen.

Het is mn rechterborst & ben wel rechts. Maar heb niet heel veel gedaan vandaag eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde de eerste anderhalve week. Heel naar gevoel is het.

Je kan er helaas vrij weinig aan doen. Het trekt vanzelf weg. Maar als je er ongerust over bent kan je wel beter even je pc bellen.

De pc zal wel gek worden van me haha, bel of mail om de kleinste vraagjes haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.