Ga naar inhoud

Lisannep91 : 16 maart 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Als je nu al maximizers draagt zal niemand het merken :) Ik heb spijt dat zoveel mensen het weten.
(Thx to the boyfriend van sommige mensen :( )
Vooral mn schoonfamilie wou ik het niet vertellen maar ik dacht ook dat het ging opvallen dus had het maar gedaan.
Nu heb ik er spijt van, ik wou het gewoon liever voor mezelf houden en nu ik merk dat het eigl niet moest ...

Vertel het aan de mensen waar je steun en hulp van wil.
Tegen de rest kan je zwijgen, met die winter ertussen is er niemand die nog weet of je een spleetje hebt of niet :)
Ik ga wel mn Facebook leeghalen want wie weet gaat er toch iemand zoeken en vergelijken :)


Hahaha Boho :D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Als je nu al maximizers draagt zal niemand het merken :) Ik heb spijt dat zoveel mensen het weten.

(Thx to the boyfriend van sommige mensen :( )

Vooral mn schoonfamilie wou ik het niet vertellen maar ik dacht ook dat het ging opvallen dus had het maar gedaan.

Nu heb ik er spijt van, ik wou het gewoon liever voor mezelf houden en nu ik merk dat het eigl niet moest ...

Vertel het aan de mensen waar je steun en hulp van wil.

Tegen de rest kan je zwijgen, met die winter ertussen is er niemand die nog weet of je een spleetje hebt of niet :)

Ik ga wel mn Facebook leeghalen want wie weet gaat er toch iemand zoeken en vergelijken :)

Hahaha Boho :D :D :D

Dat klinkt ergens wel handig maar denk dat dat voor mij dan weer net te ver gaat.. Ik twijfel enorm over mijn vader, oma & oom+tante van die kant van de familie,

ik heb een enorm goede band met mn oma maar met mn vader daarintegen dus totaal niet meer.

Sinds mijn broertje er vanaf weet, weet ik niet of mijn broertje er wat van zou gaan zeggen, en ik ben dus bang dat als ik het niet zeg dat ze het enorm crappy vinden dat ik hun erbuiten heb gelaten alsware..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd dat was ook mijn vrees ...

Dus had ik het ook maar gezegd, maar eens ze het weten kan je niet meer terug ...

Hmm ja dat is waar, misschien moet ik even met mn broertje overleggen of hij het eventueel stil zou kunnen houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word geholpen over 9 weken dus is ook nog wel rond de winterperiode

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal mensen niet opvallen aangezien je al te grote maximizers draagt. En idd er zijn mensen die niets durven te vragen/zeggen. Vraagt iemand je iets dan verzin je maar wat...mn boobies zijn gegroeid doordat ik andere anticonceptiepil gebruik :) Het is geen verplichting om het te vertellen. Als jij liever het geheim wil houden en daarbij beter voelt dan achteraf spijt te hebben dat je eerlijk bent geweest?...dan vertel je niets behalve de persoon/personen aan wie jij je geheimen kan vertellen. Je zal na je operatie wel hulp nodig hebben in huis enzo. Sowieso eerste weken zitten die boobs zo ingepakt en strak in die sportbh dat men niets opvalt. Je zal last hebben van spierpijnen en moeilijk bewegen en dit kan wel opvallen...ook hiervoor een makkelijke smoes...rugpijn en last van je schouders. Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meis,

Je zou ook nog een 'kipfilet' in je maximizerbh kunnen leggen, dan worden ze nog wat groter ;)

Heb zelfs ook een maximizerbh gedragen van te voren met nog twee 'kipfilets' erin, had mezelf een mooie E cup gecreëerd.

Zelf heb ik het aan niemand vertelt, alleen m'n vriend weet het.

Heb m'n bv begin maart gehad, toen was het nog koud en heb gewoon 5 leuke sjaaltjes gekocht, welke ik gedragen heb tot het echt te warm werd.

Daarna in de eerste zomer wat hoger sluitende shirtjes en jurkjes gedragen.

Niemand heeft wat gemerkt, zelfs m'n moeder niet.! xD

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg altijd maximizers (zoals rest van het forum, haha) en ik heb 450cc. Ze moeten nog goed settlen maar het is nu een C en dus kleiner dan toen ik maximizers droeg! Ik heb het trouwens niet aan mijn ouders verteld en mijn moeder vroeg vorige week of ik was afgevallen op mijn borsten of dat ik normaal een push-up bh draag en nu alleen een dunne bh. :44:

Serieus niemand die het door heeft, alleen dat mijn tepels ineens door het shirtje prikken. Tja, vergat dat dat vroeger niet gebeurde met al het schuim... :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg altijd maximizers (zoals rest van het forum, haha) en ik heb 450cc. Ze moeten nog goed settlen maar het is nu een C en dus kleiner dan toen ik maximizers droeg! Ik heb het trouwens niet aan mijn ouders verteld en mijn moeder vroeg vorige week of ik was afgevallen op mijn borsten of dat ik normaal een push-up bh draag en nu alleen een dunne bh. :44:

Serieus niemand die het door heeft, alleen dat mijn tepels ineens door het shirtje prikken. Tja, vergat dat dat vroeger niet gebeurde met al het schuim... :75:

Herkenbaar die tepels zijn zichtbaar, knap dat je moeder het niets eens zien.

Ikzelf ben er makkelijk in, kan me mond zelf niets een dichthouden, me zusje zei van het weekend volgens mij ben je nu gelukkiger dan toen je ging trouwens, ergens klopt dat wel.

Zelfs mannelijke collega verteld, dus gaat als een lopend vuurtje daar, momenteel zit ik al 2 jaar thuis en misschien in mei beginnen tussen de mannen, de meeste zullen wel kijken, maar lekker potje schijt aan doe het immers voor mezelf.

Maar goed ik schokkeer graag mensen.

Nu is het niet dat de mensen op facebook kunnen lezen wat ik heb gedaan, de meeste vrienden, ouders weten ervan.

En als mensen teveel beneden kijken en denken hmzz vraag ik wat ze er van vinden, ik pronk nou eenmaal graag of het nou met opzet is of onbewust.

Ik ben nu zoveel gelukkiger en me lichaam klopt voor me gevoel behalve dat buikse hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar die tepels zijn zichtbaar, knap dat je moeder het niets eens zien.

Ikzelf ben er makkelijk in, kan me mond zelf niets een dichthouden, me zusje zei van het weekend volgens mij ben je nu gelukkiger dan toen je ging trouwens, ergens klopt dat wel.

Zelfs mannelijke collega verteld, dus gaat als een lopend vuurtje daar, momenteel zit ik al 2 jaar thuis en misschien in mei beginnen tussen de mannen, de meeste zullen wel kijken, maar lekker potje schijt aan doe het immers voor mezelf.

Maar goed ik schokkeer graag mensen.

Nu is het niet dat de mensen op facebook kunnen lezen wat ik heb gedaan, de meeste vrienden, ouders weten ervan.

En als mensen teveel beneden kijken en denken hmzz vraag ik wat ze er van vinden, ik pronk nou eenmaal graag of het nou met opzet is of onbewust.

Ik ben nu zoveel gelukkiger en me lichaam klopt voor me gevoel behalve dat buikse hihi

Fijn toch! Is ook wel heel leuk om je happiness te delen, krijgt iedereen er een beetje second-hand happiness bij. :)

Ja ik had een vaag verhaal gehouden in het begin dat ik operatie had aan mn arm want ik kon ten eerste de eerste week niets haha. En ik liep er echt bij als quasimodo, gaat nu al beter ook al krijg ik soms pijnscheuten maar toen bedacht ik me; het is echt volkomen okay als ik gewoon zeg dat het ze geen ene reet aangaat waarom ik pijn lijdt. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee! :D

Wat ik persoonlijk denk is dat wij allen van het borstenforum er zo op gefocust zijn en er altijd naar gluren dat we denken dat anderen dit ook doen. Maar ik denk serieus dat voor mensen die zich daar niet mee bezig houden dat ze dit heus niet gaan zien. Ik heb het wel aan mijn bazin verteld en verder niet aan andere collega's dat ik het aan me bazin heb verteld is wel heel fijn, want zij is heel begripvol en houdt er ook rekening bij als ik na de twee weken nog steeds niet kan beginnen of bepaalde dingen niet kan (dit ligt natuurlijk ook aan wat voor werk je doet?)

Maar nogmaals geen zorgen ik denk echt niet dat het op gaat vallen (op je priemende tepels na inderdaad haha)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi, ik heb het ook niet verteld op mijn werk! Ik had een kleine B en droeg ook altijd Maximasers ik heb 325 cc gekregen en naakt vind ik ze best wel groot ik heb zeker wel een D nu denk ik maar het is pas een week geleden. Als ik nu gwn mijn sport bh aan heb een bijv een los blousje of shirtje valt het helemaal niet op dus daar ben ik ook super blij mee! Met een normale bh ga je het zeker wel zien dus ik hou op mijn werk gwn lekker mijn sport bh aan denk ik:p moet even kijken hoe het er straks uit ziet met een normale bh.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,schaam mij er niet voor wil dit al zolang!

heb op mijn werk open kaart gespeeld

gespeeld ook ivm verlof en eventuele complicaties en dan moet je het alsnog zeggen.

Mijn ouders paar weken terug ook verteld maar die waren niet bijster enthousiast..

Bovendien dachten ze dat ik van A naar B cup wilde.

Daar doe ik het dus niet voor haha

Grote hints gegeven over dat ik voorlopig niet veel kan en mag doen maar kwartje wou niet vallen.

Ze hebben nadien ook niets meer over gezegd.

Het is niet anders, mijn man staat er achter en doet al erg veel in huishouden en neemt wat verlof op.

Komt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja dat is waar, misschien moet ik even met mn broertje overleggen of hij het eventueel stil zou kunnen houden

En is het gelukt? Mensen zijn niet zo goed in het bewaren van geheimen.

Onderzoek wijst uit dat een mens gemiddeld 40minuten een geheim kan bewaren.😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is het gelukt? Mensen zijn niet zo goed in het bewaren van geheimen.

Onderzoek wijst uit dat een mens gemiddeld 40minuten een geheim kan bewaren.

Hahah nja achteraf ben ik naar mijn oma geweest en heb ik het haar uitgelegd waarom en ze reageerde toch wel erg positief.. en mijn vader en oom+tante had ik een appje gedaan.. Mijn vader had er niet zo veel over te zeggen en mijn tante snapte het wel en was er heel lief over..

Dat van dat geheim bewaren was gebleken, mijn moeder had het tegen haar moeder verteld terwijl ik die kant van de familie juist totaaaaal niks wou vertellen. (sinds ik een vervelende tante heb en mijn oma mijn navelpiercing al lichaamsverminking vond) dus ik had even zoiets van pardon? omdat ik juist van mn moeder ook niet verwacht had dat ze het zou vertellen..

Maar zelfs die oma heeft best normaal gereageerd, en ergens is ze heel doof en had ze niet door dat het dus al zo snel zou gebeuren, en had ze niet door dat ik al zo lang er over nadacht en al bergen aan informatie had zodat het niet even 'zomaar' een keus zou zijn. Maar ze reageerde best positief, eerste wat ze zei was maar tessa heeft toch borsten? En nja na dat uitgelegd te hebben en te vertellen hoe ver ze zijn met de techniek snapte ze het wel :') heb zelfs nog in het begin van herstel geld gekregen om wat lekkers van te kopen zodat ik me snel beter zou voelen hahah!

En heb het uiteindelijk de vriendin die ik al jaren ken ook verteld, en die reageerde ook enorm lief ondanks dat ik dacht dat ze het niet zou snappen ivm dat ze ja op haar 19e al een baby kreeg en toch een heel ander leven lijdt dan ik momenteel..

Maar ja uiteindelijk is alles in mijn geval dus enorm goed uitgepakt haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij weet iedereen het al dacht het in vertrouwen te zeggen tegen 2 vriendinnen nou nu weet iedereen het en heb ik het niet eens zelf gezegd. Baal hier wel van had het liever beetje geheim gehouden. Ik heb het serieus alleen tegen hun gezegd me broer zus en een vriend meer niet. En dan zeg je nog dat je wil dat een bepaald persoon het niet weet en vervolgens toch er tegen zeggen grrr dan had ik het nog liever zelf gezegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,schaam mij er niet voor wil dit al zolang!

heb op mijn werk open kaart gespeeld

gespeeld ook ivm verlof en eventuele complicaties en dan moet je het alsnog zeggen.

Mijn ouders paar weken terug ook verteld maar die waren niet bijster enthousiast..

Bovendien dachten ze dat ik van A naar B cup wilde.

Daar doe ik het dus niet voor haha

Grote hints gegeven over dat ik voorlopig niet veel kan en mag doen maar kwartje wou niet vallen.

Ze hebben nadien ook niets meer over gezegd.

Het is niet anders, mijn man staat er achter en doet al erg veel in huishouden en neemt wat verlof op.

Komt goed.

Nja je zult altijd hebben denk ik dat ze het niet echt snappen, ik denk dat als mn vader me weer ziet nu met boobs dat hij nieteens zoveel zal opvallen, en achteraf zal zeggen oh is dat alles?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk altijd heel open en roep al vanaf mijn 18 e als ik het kan ga ik het doen!!

Toen vorig jaar de plannen echt echt werden zeg maar wist al1 mijn nichtje die ook bv heeft gehad en mijn man het!!

Toen het consult plannen begon ook mijn ouders en goede vriendin ingelicht ingelicht , en ook werkgever.

Toen mijn datum bekend was ook mijn collega,s verteld werk met 3 dames en 3 mannen de mannen op mijn chef na weten het niet maar zouden ze het vragen doe ik niet moeilijk denk ik haha!!

Mijn chef vond het wel wat ongemakkelijk die kwam terug van vakantie en had gelezen dat ik 6 weken verlof had vanaf 10 feb en kwam vragen waarom hahaha en zei de dag erna heb jij de rest ook ongelicht niet dat ik dat 10 feb moet doen als ze zien dat jij er niet bent .

Mijn baas zelf reageerde heel relaxt en had alle begrip.

Meeste onbegrip kwam uit mijn eigen familie en diegene heb ik al weken niet gezien last niks meer van zich horen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappige is.... dat mijn ouders altijd zeiden

2 erwtjes op een plankje.

Komt het nu door ons dat je bv wilt?

Van werk,arbo en huisarts juist wel veel begrip gekregen

Nja,in ieder geval zal het bij mij behoorlijk gaan opvallen

De buren zullen straks ook wel schrik hebben :45:

Want draag vaak strakke jurkjes met slechts 75a push up Bh

Dus je zag dat ik weinig heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hier ook hoor en ik droeg geen maximizers haha .

Plus de roddeltante uit de straat weet het ook al dus zal de rest van de wijk ook al op de hoogte zijn haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hier ook hoor en ik droeg geen maximizers haha .

Plus de roddeltante uit de straat weet het ook al dus zal de rest van de wijk ook al op de hoogte zijn haha..

Ohh ga in de buurt niks zeggen. Ze zien het vanzelf wel.

Wij hebben hier ook zo'n roddeltante

Die wist bijna nog eerder dan ik dat ik ging bevallen

en de hele buurt dus ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh ga in de buurt niks zeggen. Ze zien het vanzelf wel.

Wij hebben hier ook zo'n roddeltante

Die wist bijna nog eerder dan ik dat ik ging bevallen

en de hele buurt dus ook.

hahaha bij mij juist heb ik het idee dat amper mensen het doorhebben :')

mn vriendin die half jaar in japan had gezeten en dus terug kwam en dat ik toen ineens boobies had die zag het verschil wel behoorlijk maar verder zijn mn boobs nu denk ik iets groter dan ik met push up aan had..

al is het wel een enorm verschil hoor als ik ga zwemmen zal t zeker opvallen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh ga in de buurt niks zeggen. Ze zien het vanzelf wel.

Wij hebben hier ook zo'n roddeltante

Die wist bijna nog eerder dan ik dat ik ging bevallen

en de hele buurt dus ook.

Ik heb zelf ook niks gezegt ze zag me de dag van de operatie terugkomen had toen een fleecedeken om me heen toen kreeg ik gelijk al via facebook een bericht wat er was dus had gezegt niks enstigs ben geopereerd en paar dagen later is ze me man achterna gelopen met de hond uitlaten!!

Maar als je het niet weet zou het niet zo gauw zien denk ik hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.