Ga naar inhoud

Lisannep91 : 16 maart 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Mijn naam is Lisanne en ben 21 jaar!

Na veel nadenken heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt en ben rond gaan kijken naar verschillende klinieken. viavia ben ik op deze site uitgekomen en na de site grondig doorgelezen te hebben ben ik heel positief over dr Plovier geworden!

ik heb een 1e consult gemaakt op maandag 7 januari! het duurt nog wel even maar doordat ik bijna geen vrij kan krijgen staat het consult wat later.. Ook ben ik nu druk met sparen en denk het geld rond Mei op mijn rekening te hebben. natuurlijk heb ik wat extra gespaard voor eventuele kosten die erbij zouden komen.

nu ben ik ook druk aan het kijken waar ik straks op uit wil komen. omdat ik best mager ben en heel lang (1.78 en 55 kg) wil ik niet dat het er straks fake uitziet en dat het niet bij mijn lichaam past. nu zit ik namelijk op een 75A en ik wil het namelijk ook zo natuurlijk mogelijk hebben. nu draag ik extra pushup bh's zodat het lijkt alsof ik meer heb en dat ik zoweinig mensen hoef te vertellen wat er gaat gebeuren. ik had gelezen dat bij dr Plovier je altijd uit moet gaan van een grotere maat? hiermee twijfel ik nog wel. straks is het veelste groot voor mijn lichaam en staat het me helemaal niet.

heeft iemand ervaring met mijn bovengenoemde vraag? dat het groter uitgevallen is als dat je eigenlijk tijdens het consult afgesproken hebt. ook vraag ik me af hoelang je ongeveer vrij zou moeten nemen van je werk. omdat ik dus moeilijk vrij kan krijgen en het op mijn werk niet aan de grote klok hangen wil. ik werk namelijk fulltime in een kledingwinkel.

ik kijk wel heel erg uit naar mijn 1e consult!

groetjes, Lisanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Lisanne

Welkom op het forum!!

Bij Plovier vallen de borsten idd meestal wat groter uit dan gepland, máár, als je een foto mee neemt van wat je graag zou willen hebben, en dus niet in cupmaten praat, dan maakt hij het plaatje meestal goed na!

Over het werken in een kledingwinkel. De eerste vier weken mag je niet hoog met je armen, in ieder geval niet hoger met je ellebogen dan je schouders... Ik kan me voorstellen dat dit in een kledingwinkel moeilijk wordt? Tillen mag ook niet en met meerdere kledinghaakjes met kleren slepen, zit dus ook even niet in de mogelijkheden.

Ik zou sowieso proberen 2 weken voorzichtig te zijn, vooral omdat dit de belangrijkste periode is van het inkapselingsproces. Als er in die periode iets fout gaat, dan kun je later veel sneller problemen krijgen (lees: kapselcontractie)

Succes met sparen en nog veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

hallo dames!

ik had een vraagje!

ik heb in maart mijn bv staan ..

Nu draag ik altijd al maximizers want zonder kan ik momenteel niet, alleen ..

Na mijn bv heb ik natuurlijk grotere borsten als de maximizers, ik wil het echter niet op het werk vertellen dus heb 2 weken verlof opgenomen.

Is er iemand die ervaring heeft met het verdoezelen ervan zodat als ik na mijn bv weer aan het werk ben niet iedereen me raar aankijkt.

Ik denk bijvoorbeeld om langzaam een steeds grotere bh aan te doen en dan net zo groot als waar ik ongeveer naar de bv op uit wil komen.

Het is misschien raar, maar bij ons op het werk roddelen ze nog wel eens en wil gewoon niet hiermee in de spotlight staan. ik doe het immers voor mezelf en niet om mn dames vol te showen

Iemand ideeen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik nog niet precies, in iedergeval wou ik absoluut niet groter dan een D.

de uiteindelijke hoeveelheid CC word de passesie voor de operatie bepaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

best boobie, heb jij niks anders gedaan dan? grotere bh's fso?

Nouja ik heb AA en dan over naar een D. kan niet anders dat je dat ziet. Plus dat k natuurlijk wat moeilijker dingen kan doen als ik na 2 weken weer op het werk aankom.

Ik wil liever t zekere voor t onzekere nemen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben Love_boobies niet best_boobie :)

En nee, ik heb niets anders gedaan. Zal ook niet weten waarom, het interesseert mij niet wat anderen denken.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. :) Dus ik zeg, draag grotere bh's met opvulling als je je daar beter bij voelt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

ik zou me er ook niet zo druk om maken hoor, snap dat je het vervelend vind dat ze wel roddelen, mAar ook als je niets zou doen, zouden ze ook roddelen. zie het als teken van jaloezie??

jij hebt deze stap voor jezelf genomen, en niet voor anderen. ik vind het juist heel stoer van alle meiden hier dat zé de stap durven te nemen! is niet niets hoor!!!

daar moet je juist trots op zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai haai!

Ik heb het zelf verteld aan iedereen waaraan ik het wilde vertellen. Dus ook een deel van mijn collega's en een deel niet, mijn leidinggevende bijvoorbeeld heb ik het niet gezegd. Ik heb gewoon twee keer twee weken vakantie opgenomen ( moest helaas een her) in mijn vrije dagen bepaal ik lekker zelf wat ik doe!;)

Voel met sommige mensen gewoon totaal niet de behoefte om het er over te hebben!;)

Ik heb zelf niets gedaan om het te verbergen. Sommige sullen het best zien, andere zullen twijfelen, maar bij mij is het in ieder geval nooit geweest dat mensen er vragen over gesteld hebben die ik het niet verteld.

Is denk net zoals met mensen die je ziet aankomen, je vraagt ook niet meteen of ze zwanger zijn!;) het is toch een beetje vreemd om ineens te vragen aan een collega of haar borsten gegroeid zijn!

Heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 3 maanden verder. Ik ben van AA naar D/E gegaan. Een enkeling weet het. Vooraf aan de BV maakte ik mij daar ook zorgen over. En nu..... niet meer! Het lijkt alsof ze al jaren bij mij zijn.

Ik zorgde er wel voor dat mijn borstband niet boven mijn kleding uit kwam, maar meer om vragen te voorkomen. Droeg daarom hoger gesloten bloesjes en truitjes. Das weer een voordeel als je in de winter wordt geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Ik ga denk ik voor 390 cc. Hopelijk kom ik dan uit op een D. Misschien koop ik bij de primark nog ff een iets grotere maximizer en dan valt t bijna niet meer op met straks.

Bezig met aftellen .. Nog 9 weken en 4 dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 0 schaamtegevoel dat ik dit laat doen. Dus de mensen op mijn werk weten het eigenlijk allemaal.

Dan kunnen ze er in ieder geval een beetje rekening mee houden als ik na 2 weken weer aan het werk moet en nog niet alles kan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou en wil ook nog steeds dat niemand het weet..

Had voordien een klein B'tje en droeg ook alrijd maximizers

Nu heb ik een D-cup maar ziet in kleding idd niet veel anders uit mss net wat voller van boven maar denk niet dat het iemand opvalt

Ofja toch nog niet gevraagd haha

De eerste weken wel vaak een sjaal aangehad (handig in de winter) omdat ik zelf eerst even moest wennen..

In bikini in de zomer zal Wat anders worden haha maar dat zien we dan wel weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik ben benieuwd of het zo enorm veel zal opvallen, dat met die BH lijkt me eigenlijk wel een goed idee..

Ik zelf wil liever niet dat een kant van mijn familie er vanaf weet, alleen die zie ik dus niet zo heel vaak dus valt dat met die bh niet zo te doen hahah :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet groter gaat dan D, geen kat die het gaat merken.
Draag nu maximers, als ze iets zeggen kan je nog zeggen dat het waarschijnlijk aan de Bh ligt ofzo.
Maar niemand die iets zal vragen volgens mij.

En probeer het nog in de wintermaanden te plannen, zo zien ze geen directe verandering :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het sowieso redelijk binnenkort laten doen (zo snel mogelijk het liefst hahah)

en nja ik draag nu sowieso al een maximizer van hier tot tokio, alleen heb ik dan geen spleet of iets..

Ik denk dat ik het morgen mijn oma ga vertellen wat ik echt enorm spannend vind, en binnenkort ook mijn vader denk ik maar.

Mja de andere kant van de familie laat ik mooi achterwege, die zie ik ook niet zo vaak..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ervaring is dat mensen het totaal niet door hebben en er anders niks van durven te zeggen. Ik ben midden in de zomer geholpen en heb met strakke topjes e.d. gelopen, niemand die er wat van zei. Dus lekker gaan met die banaan en schijt aan de wereld :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.