Ga naar inhoud

vlindertje : 16 oktober 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi lieve meiden..ik kom me ff voorstellen.

ik ben vlindertje, getrouwd en moeder van 2 zonen.

ik heb 16 oktober jongsleden mijn borsten laten vergroten

in het wellneskliniek door dokter verdonk..ik heb me altijd geschaamd

voor mn kleine borsten a tot kleine b cubje , en het heeft dan ook jaren geduurd voordat ik

eindelijk de knoop door hakte..komt ook mede door dat ik er achter kwam dat ze in het wellneskliniek

je een roesje geven en je niet machinaal in slaap houden, zoals de gebruikelijke narcose..voor mij was dit

de oplossing voor mijn angst...ik moet zeggen dat ik er heel erg tegen op zag,maar achteraf gezien viel het me heel erg mee..

ik heb niet veel pijn gehad, nu ook nog steeds niet, af en toe wat steken en trekken in mn borsten..het enigste wat ik heel erg vervelend vind is dat ik al 4 weken op mijn rug lig..kan dan niet echt slapen grrrr...hoop dan ook dat ik weer snel op mijn zij kan liggen...ik heb monobloc softone implantaten van 380 cc achter de borstspier geplaats gekregen..ik merk wel dat mijn rechterimplantaat hoger zit..(rechtshandig)ik hoop natuurlijk dat dit nog goed komt..ook draag ik nu al 4 weken een borstband..en soms voel ik mn implantaat over de spier bewegen..voelt vreemd..ik had en hoop nog steeds dat mn borsten een volle c of kleine d cup gaan halen, want ik zelf vond ze direct na het verwijderen van het verband(na 10 dagen) (te) klein... ik kreeg een sportbeha van hun met de maat 85 b.. was ik al niet blij mee..ik dacht.. een B???? zit zelfs niet strak... ooooh ja voordat ik het vergeet...ik vind deze forum super...ik haal hier zo veel informatie..geweldig gewoon.. ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen ivm met de uiteindelijke grote van de borsten en eventueel het indalen van mn rechterborst... thanks alvast....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlindertje

Welkom!

Gefeliciteerd met je boobs!!!

En moet jij van dr. Verdonck 6 weken op je rug?? Heb volgens mij vaker gelezen dat het Verdonck niet uitmaakt hoe je slaapt haha ;) Maar misschien is hij van mening veranderd, of ik vergis me.... :106:

Over je maat!

Een 85B sportbh is te vergelijken met een 80C en een 75D en een 70E

Ik weet niet welke omvangsmaat je voor de operatie had?? Straks bij gewone bh's zal het zich dus uitwijzen welke maat je echt hebt ;)

Heel veel succes met je verdere herstel :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lieve BB,

bedankt voor je reactie...

even reageren op de vraag of ik van dr.verdonk op mn rug moet slapen....neen, dat moet voor mijn gevoel ;) ..ik kan op het moment niet anders liggen dan op mijn rug..ik probeer het steeds wel maarrrr... zodra ik mijn benen al naar een kant leg,terwijl ik op mn rug lig, voelt het niet prettig..trekt en steekt het.....hopelijk komt er snel een dag wanneer ik het wel kan :) moet nu nog ff door de zure appel heen bijten he.. gr vlindertje :*

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallooootjes... :106: ik zit met een probleempje,dat misschien niet eens een probleempje hoef te zijn :44:

ik ben om precies te zijn vanaf gister 4 weken po, en heb vanaf het begin al last van het voelen van implantaat in mn rechterborst..(ik moet wel zeggen dat ik rechtshandig ben).. hij zit ook hoger dan mn linkerborst..en is in die twee weken tijd niet verder gedaald..(eerste twee weken in verband gezeten)dus zodra ik ook maar wat doe maakt niet uit wat,dan voel ik het..is niet pijnlijk, maar maak me toch zorgen...ook voel ik af en toe (in de zelfde borst) net alsof er iets vladdert(misschien een vlindertje hihih :45: ) ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren, maar vreemd voelt het wel... ik zal mijn man eens vragen om een foto te plaatsen zodat het wat makkelijker te beoordelen is..mijn borsten zijn zo wie zo niet gelijk(zijn ze ook nooit geweest) ik hoop maar dat mn implantaat nog verder gaat zakken, anders ben ik bang dat het een kleine ingreep wordt... hoop het van niet.... :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... moeilijk te beoordelen zo idd hihi....

Houdt het goed in de gaten, met die boob die niet gezakt lijkt..... En foto's zouden helpen bij de beeldvorming idd :)

Hoop dat ie gaat zakken.

Dat vladderen en de prothese voelen... Hm... geen idee wat je bedoelt hihi. Voel je de prothese als je aan de buitenkant voelt, of voel je hem aan de binnenkant en wat voel je dan... Zal lastig uit te leggen zijn idd, maar ik kan me er niet echt een beeld bij vormen nu, sorry :(

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallootjes ...lieve meiden.... damens..... ladies....

ik wil ook mijn operatie verslag met jullie delen

aangezien ik hier wel dagelijk te vinden ben...

16 oktober was mijn B day...

ik zou om 08.10 binnen zijn

om 08.00 waren mijn man en ik

aanwezig...

ik moest nog ff plaatsnemen in de wachtkamer..

nou ik vond het niet ff..duurde na mijn mening nog vrij

lang voordat ze me kwamen halen....(tuurlijk...zenuwachtig he) geen oog dicht gedaan :44:

............

eindelijk kwam er een zustertje me halen, en nam me mee naar boven..

ik kreeg een bed toegewezen, en ze vertelde me dat ik mijn boven lichaam even vrij moest maken ivm het maken van een foto..

na het maken van de foto moest ik me omkleden(kreeg een papieren schortje en papieren slippertjes) en of ik ff een zetpil wou opstoppen.. (uhm..ben niet zo van de zetpillekes) en ja natuurlijk...ik kreeg me na het opstoppen uh (druk/drang).. ff nog een vragenlijst ingevuld...handtekening eronder en ik was er klaar voor....

gelukkig duurde het niet lang voor dat ze me kwamen halen....

ik was net klaar met mijn handtekening te zetten, toen een lief zusterje me verzocht om met haar mee te lopen...

ik weet nog tot ik tegen haar zei...uh ik heb het gevoel alsof ik hoge nood heb..en zei...komt door de zetpil mevr...u mag nu echt niet naar ( hoe ga ik het nu zeggen hier...gewoon zoals het is...WC of het een beetje netjes houden en het toilet noemen,.) oooh..ik hou het simpel....u mag nu niet naar de WC mevr... ooh oke...

...............................

na 20 meter gelopen te hebben, kwamen we aan bij de OK...

kreeg er een beetje de kriebels van(en dat kwam niet van de kou)...

...ik vroeg waarom het zo koud was(stomme vraag eigenlijk als je bedenkt dat ik alleen een papieren schortje voor had ) ze vertelde mij, dat dat noodzakelijk was ivm bacterien...oooja ....logies toch!!,,, hihihihi....(ff er bij zeggen..ikuh zijn blond :44: ) ..............

ik mocht gaan liggen op de tafel, moest mijn armen strekken terwijl het zustertje me met plakkers beplakte...onder tussen kwam er een 2e zustertje, en zij bracht mij het naaldje in...(ik moet zeggen dat ik ondanks ik geregeld bloed moet laten prikken ivm schildklier, dat ik dit een heel vervelend en branderig gevoel vond...ik zou bijna zeggen...het deed een beetje auwa.. hihihihih...

.............................

het zustertje vroeg aan mij of ik nog vragen had voor Dr Verdonck...zo nee..dan kon zei mij iets kalmerends geven..ikuh zo van..neeee ik hoef niks meer te vragen...kom maar op met het goedje hihihihi....

.........................

ondertussen kwam Dr verdonck en zei ''goede morgen JONGE DAMEN'' ....(ik dacht ooh oh als dat maar goed gaat)... :107:

kort daarop kwam ook de anathesist...hij zei gelukkig alleen "goede morgen"....

..................................

toen werd het een beetje eng....voor dat ik er erg in had, zei een zuster tegen mij..

ik breng u naar uw man...ikuh zo van ???????.... is er iets niet goed???? ff gauw onder de lakens gekeken, en jawel hoor..ik zag verband...dus ik ben toch geholpen....maar waarom weet ik daar niks van????

ik bedoel...ik ben er niet van op de hoogte gebracht van..ik ga u nu in slaap brengen .. of bv de pc..die je gaat bekliederen met een stift..niks nada niejente .....nu achteraf ben ik er wel blij mee..op dat moment was het niet echt leuk...

het heeft nog geen klein uurtje geduurd....

toen ik weer terug gebracht werdt naar mijn man.. had ik het koud zeg....

ik rilde over mijn hele lichaam...ik zei tegen mijn man....trek me ff gauw mn sokken aan...(echt een aanrader voor diegene die nog geopereerd worden..neem hele dikke sokken mee)...

kreeg een paar lakkens over me heen...heeft toch nog aardig lang geduurd eer ik weer iets op temperatuur was....kort nadat ik weer op de afdeling was, moest ik heel nodig (plassen) ik uit bed..lopend als een ouwe..(ik dacht WTF) naar de wc...

ik zonder er bij na te denken(komt tie weer..ikuh zijn blond) trek die deur open...en toen was het ff oooh auwts ooh ja... sjips...ik was ff vergeten waarom ik in de kliniek was whoehoehahahahah... zegt dat zustertje ook nog zo mooi....'jaaaaa u moet het niet onderschatten zo'n operatie'.... (ik dacht..had dan die deur voor mij open gedaan moppie :44: ) die deuren zijn dan best wel zwaar...en vooral als jij je spieren niet mag belasten...dat zijn van die deuren met die veren...die kunnen jullie wel he damens!!...tuurlijk wel...niet iedereen is blond *vlindertje*......

......................................

in ieder geval..zit ik me op de wc...kan ik niet plassen..terwijl ik hele hoge nood had...zoooo vervelend joh...

terug in mijn bed gestompeld..lig ik er net in..en jaaaaawel hoor....ik moest weer heel nodig plassen...

vroeg de zuster aan mij of ik misschien een PO wou...ja dat wou dit vrouwtje wel..ik zag het niet zitten om om de 2 min mijn bed uit te kruipen om vervolgens als een oud vrouwtje naar de wc te strompelen...echt niet!!!...

ik die Po onder mijn bibs, half liggend in bed..ik zeg je...dat was het ook niet...druppeld en een uur verder mocht het zustertje de Po weer verwijderen...ik bleef het gevoel houden alsof ik heel nodig moest...zo vervelend joh...ik geloof dat ik 2 uurtjes nadat ik mijn BV gehad had alweer naar huis mocht....

een zuster vroeg aan mij of ik pijn had..ik had totaal geen pijn, en voelde me eigenlijk heel goed

ik had nergens last van..uitgezonderd dat ik zo moest (zeiken?) sorrie voor mijn woordkeuze..klink leuker dan plassen hihihi...

nou naaldje uit mijn arm gehaald...de zuster hielp me met aankleden...kreeg recept mee en een nieuwe afspraak voor na controle en mocht naar huis....yehoe...ik mocht naar huis.....

......................................................

al met al is me de operatie mee gevallen, en is alles naar wens verlopen.....alleen vond ik al direckt toen ik onder de lakens keek of ik wel een BV gehad had... ik teleurgesteld was qwa grote...en nu nog vind ik ze te klein.....jammer.....maaaaaaar ik heb eindelijk boobies en ben er och wat.....toch een beetje blij mee......ja ja blond he... :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu dat jij nooit een mooie titel gekregen hebt en dat je hier nog tussen de voorsteltopics stond.. sorry, heb dat over het hoofd gezien.. Heb nu je voorsteltopic en operatieverslag samengevoegd, zodat je maar 1 topic bij hoeft te houden :)

Een goed herstel verder, en trouwens: leuk operatieverslag!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

op de moment zelf voelde het zo wss niet, maar achteraf gezien is het wel grappig allemaal (vooral hoe jij het uitlegt) :)

Ik heb binnen 2 weken mijn consultatie in de Wellnesskliniek.

Zal mijn dikke sokken maar meenemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.