Ga naar inhoud

85% fill eurosilicone


Gast

Aanbevolen berichten

Dus deze geeft wel echt een mooi resultaat? Heb van de week een droom gehad dat het resultaat veel te klein was van wat ik me ervan had voorgesteld. Sinds die droom maak ik me zorgen of ik wel de juiste prothese en juiste hoeveelheid cc's heb gekozen/besproken met mijn pc... Dank je voor je antwoord BB!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb high profile, wel 100% filled, maar dat maakt aan de vorm niks uit.

High profile geeft een mooie bolling, zonder dat het overdreven of nep uitziet. :)

Wilde even kijken of ik voor-foto's van jou kon zien, maar het forum doet wat raar bij mij, dus kan even niet kijken..... Anders had ik wat specifieker kunnen zijn :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, je eindresultaat wordt dan ook vergelijkbaar met de mijne haha, al zou het bij jou nog wat meer kunnen zijn!. Ik heb een F'je, jij krijgt dan een volle F (als je omvang 75 is, want anders klopt deze info niet) En pin me er niet op vast he ;)

Je krijgt met een HP 5,8 cm projectie erbij (ik heb 5,2)en een zelfde breedte dan ik heb. 0,1 cm verschil.

Wordt heel mooi :)

Kreeg jij ze dual plane, of voor de spier? weet ik niet meer, als ik het geweten heb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh, ik blij! :D Hij had het over achter de spier, zou ook dual plane kunnen zijn. Had net nog even naar joiw foto's gekeken. Erg mooi idd! Kan nu helemaal niet meer wachten. En ik me maar zorgen maken of het wel genoeg zou zij. Die 500, na die nare droom van me... X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.