Ga naar inhoud

blauwe plekken na een BV


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben nu ongeveer 10 dagen PO en mijn rechterborst ziet helemaal bont en blauw, zelfs de tepel ziet blauw. Tevens is mijn rechterborst iets groter en zit ze ook nog iets hoger dan de linkse.

Nu weet ik wel dat die borst meer heeft ondergaan dan de linkse dus is wellicht daarvan

Heeft er nog iemand dit meegemaakt?

Wellicht maak ik me zorgen om niks en moet ik geduld hebben, heb ook schrik,voor kapselvorming, had dat wel niet bij mijn eerste BV

Zou je trouwens met meer CC sneller kapselvorming kunnen krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tuuntje

Is jouw borst nu pas blauw geworden?? Of is dit vanaf het begin? Het eerste dat in me opkomt is dat je een kleine nabloeding gehad hebt.....

Misschien dat je eens een foto kunt plaatsen hier op het forum, in de galerij? Graag zou ik even bekijken of je niet beter even contact op kunt nemen met je pc namelijk!

Een foto kun je plaatsen in de galerij en de volgende link kan je daarbij helpen:

Je mag me ook een foto sturen via pb, als je dat liever doet! Ik ben geen arts, maar heb er misschien wel een beetje kijk op

Een groter aantal cc zorgt niet voor extra kapselvorming of een verhoogde kans op kapselcontractie, voor zover ik weet!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best Boobie,

gelukkig is het aan het beteren, heb twee foto's in mijn galerij gezet, je moet maar eens gaan kijken en zeggen wat je ervan vindt. voor had ik dus 140cc (11 j geleden) en nu dus 350. Zoals je ziet is mijn rechterborst nog hoger en dikker, ik hoop,dat die snel zakt!

Zou ik ook jouw foto's mogen zien? Jij bent ook bij Artemedis geweest en zo hen ik wat vergelijkingsmateriaal :-))

Grts,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.