Ga naar inhoud

Pascallesamantha : 1 november 2012


Aanbevolen berichten

hallo, Ik ben nu 9 dagen geleden geopereerd. Had een kleine b cup en heb 295cc erbij gekregen voor de spier. Ik voel en zie dat links groter is en een stuk ronder. En rechts kleiner en loopt bij mn hechting minder rond als bij de linkerborst. Ik vind het verschil wel aardig groot. En moet zeggen dat ik mn rechterborst (de kleinere) eigelijk al te klein vind. En ik ze liever beide zo groot en vol had als links. Nou is het pas 9 dagen geleden. Maar hebben jullie hier evaring mee??? Kan het zijn dat mn rechterborst (kleine) nog wat groter en voller gaat worden en ronder of niet? En wat nou als ik ze toch te klein vind, moet je dan opnieuw de operatie betalen!!?? Nou had ik altijd wel wat verschil maar de pc vond het niet nodig om met verschillende cc's te werken. Word gek van mezelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pascallesamantha,

misschien even een foto maken zodat we even kunnen "mee kijken"? als je dat op prijs stelt.

ikzelf had voor mijn bv ook een 1/4 verschil in mijn borsten. Na de bv is dit ook wel, maar zeker niet storend. de pc kon hier niet veel aan veranderen omdat het verschil "te klein" was om er een andere prothese in de andere te stoppen.

dus ik heb niet de ervaring als jij dat de ene een stuk groter is als de ander.

wat wel zou kunnen is dat je ene borst iets meer vocht vast houdt dan de andere?

Wat je zelf al zegt, het is nu 9 dgn... en het heeft echt de tijd nodig. ik zie nu na 3 mnd bijvoorbeeld een groot verschil met de foto's van 9 wkn die ik geplaatst heb op het forum (moet nog steeds de nieuwe maken ik weet het!)....

als je "gek" wordt van jezelf zoals je het zelf schrijft. gewoon naar je kliniek bellen!

moet je niet op controle binnenkort?

ik had bijv. controle na 7 dgn - 14 dng - 3 mnd.

dan kun je daar je vraag ook stellen, al ben ik bang dat de kliniek zal zeggen dat het nog iets te kort PO is om hier iets over te zeggen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja.. dat afwachten is meestal ... en dan het woord geduld.. je zult vast wel lezen hier op de site.. dat het woord geduld in ieder topic wel een keer voorkomt!

maar maak je vragen lijstje voor a.s. woensdag.

en helaas is het erg vaak toch geduld om het uiteindelijke resultaat te zien.

bij wie ben je geweest en waar? als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het,

Wat er mis zou zijn weet ik niet meer even een vraagje over de cc..

Ik je bent van een b gegaan..

Wat ben je bekomen met de 295cc?

Het is omdat ik ook b heb en er 255cc bij laat steken om een mooie c te bekomen?

Niet te opvallend.. Kan jij even zeggen wat je van jouw resultaat vind?

Aangezien ik soms twijfel dat het te groot gaat uitvallen, te opvallend.. :)

Alvast bedankt en hoop dat alles goed komt met je boobies...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Tegen mij had de PC gezegd dat hij er ongeveer 250cc zou bijsteken, bij mijn eerste bv, 11 jr geleden had ik maar 140cc, echt niet veel dus, maar mijn vel was zo strak en er kon niet meer bij! Zowiezo wist de pc dat ik een natuurlijk resultaat wou dus het was wel even schrikken toen hij me na de operatie vertelde dat het 350cc was geworden. Maar eerlijk gezegd ben ik wel blij, ik denk dat ze heel mooi gaan worden, ze moeten nog wat indalen en de juiste vorm krijgen, liever iets te veel dan te weinig denk ik dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een volle c kleine d krijgen. Maar ik denk dat ik een gewone of kleine c heb als het zo doorgaat. Dus ik hoop dat alles goed komt maar lijkt me sterk dat de kleinere borst ineens groter gaat worden toch? Ik ga er woensdag heem en kijken wat hij zegt en als dit t resultaat is wil ik echt opnieuw en er totaal 350/360 cc in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Even over het aantal cc. Ik heb het al heel vaak gezegd in verschillende topics. Staar jullie niet blind daar op!!! Het aantal cc zegt NIETS over welke maat borsten je krijgt!!!!

Het gaat om de breedte, de projectie, dus het profiel en de vorm van de prothese en het merk!!

Ieder merk heeft andere maten met bepaald aantal cc.

Over het verschil tussen je borsten.... 9 dagen po is heel kort po.... Geduld is echt de enige oplossing.. Ik had ook geen dozen geduld naast mijn bed staan en was in het begin ook sceptisch tov van dit woord, maar ik moet eerlijk bekennen, dat dit woord het enige is dat er uiteindelijk toe doet... :(

Mijn verschil in borsten was na 3 maanden po heel goed bijgetrokken en ik zie het nu niet meer!!! Ook het verschil in bolling is bijgetrokken. Ik had voor de operatie al een verschil tussen links en rechts en heb in beide borsten evenveel cc gekregen (zoals tietenpietje ook beschrijft bij haar) Dus dat verschil blijft aanwezig, maar de rest heeft tijd nodig om te herstellen.

Je borsten zijn op dit moment twee afzonderlijke wonden en die herstellen ook afzonderlijk en beide op hun eigen manier :)

Ik hoop dat je nog even wacht met gek van jezelf te worden en met jezelf afspreekt dat je probeert wat geduld te hebben :) Mocht je dat niet lukken, dan idd even bellen met je kliniek of je een en ander nog eens kunt bespreken met je pc :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!

Ik heb even de topics apart laten staan, normaal zou ik ze samengevoegd hebben, maar dit kan in een later stadium ook nog.. Ik merk namelijk dat er veel dezelfde soort topics geopend wordt, over verschil in hoogte van de borsten. Als ik de titel even laat staan, krijgen jullie misschien meer reacties.

Maar probeer je niet te veel zorgen te maken ;) Je bent pas kort po en er gaat nog een heleboel veranderen....!! Je huid en spier staan nog strak, en de prothese is nog niet zacht! Na 6 weken en dan na 3 maanden ziet alles er echt heel anders uit :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hella,

Ik word aanstaande woensdag 22 :) en moet nog wachten tot 7 november voor mijn bv.

Maar wat ik wel weet is dat je na 9 dagen PO toch niet heel veel kan zeggen he.

Het duurt enkele tijd tegen dat alles op zen plooi valt.

Ik ben alvast blij dat ik nu eens een jonger meisje zie spreken en dat ik niet de enige ben.

Er zitten er hier wel nog maar, ik kom ze niet tegen. :)

hella,

Ik word aanstaande woensdag 22 :) en moet nog wachten tot 7 november voor mijn bv.

Maar wat ik wel weet is dat je na 9 dagen PO toch niet heel veel kan zeggen he.

Het duurt enkele tijd tegen dat alles op zen plooi valt.

Ik ben alvast blij dat ik nu eens een jonger meisje zie spreken en dat ik niet de enige ben.

Er zitten er hier wel nog maar, ik kom ze niet tegen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo PAscalesamantha,

Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat?

Heb je de dokter gesproken? Wat zei die?

Hoe vind je je borsten nu, zijn ze al wat veranderd, in de goede zin?

Groetjes

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.