Ga naar inhoud

Zoveel vragen...


Aanbevolen berichten

Hoi,

aangezien ik nu eindelijk wel eens wil overgaan tot actie en niet wil blijven klagen over mijn gebrek aan borsten, maar ook effectief een BV wil laten uitvoeren, heb ik nu wel tal van vragen. Niet in het minste of iemand me een richtprijs kan geven? Of loopt dat zo ver uiteen dat dat onmogelijk is?

Er zijn blijkbaar ook verschillende technieken enz. Daar kan ik hier vast meer informatie over vinden. Wie toch ergens een favoriet heeft, of net het tegendeel, altijd interessant om horen.

Bijna 14j geleden heb ik een ongeval gehad. Mijn neus was toen zo gescheurd dat hij er half af was. Dr. Cambier heeft dat toen gefixt, als dokter van wacht, op een hete zondag in augustus en ik was er super tevreden van. Nog steeds, je ziet echt amper iets aan mijn neus. Voor een BV zou ik dus eigenlijk ook geneigd zijn om ook voor een BV naar deze chirurg te gaan. Op dit forum zag ik echter al verschillende negatieve reacties, al dateerden deze wel van enkele jaren terug? Ik weet ook dat hij meewerkt aan de borstkliniek in D'monde en dus betrokken is bij borstreconstructies, dus ergens heb ik precies wel vertrouwen in hem. Al dan niet terecht?

Ook over andere klinieken en dokters hoor ik graag positieve en negatieve ervaringen. Ik ben 174 cm groot en weeg zo'n 56 kilo. Ik ben dus niet zwaar en ik wil ook geen gigantische borsten, maar te klein wil ik ze ook niet nemen. Een C is eigenlijk ongeveer wel wat ik wil, zeker niet kleiner, maar hoewel mijn echtgenoot een D ook wel ziet zitten lijkt me dat niet meer in proportie met mijn figuur. Maar ik vermoed dat er binnen een C-cup ook een hele reikwijdte is? En hoe zet je de gewenste cup om in CC? Of doet zo'n dokter dat zelf?

Na 6 weken pijnvrij heb ik hier gelezen, maar hoe lang moet je dan best thuisblijven van je werk? en is zo'n operatie eigenlijk wel te doen met 2 kleine kindjes? Vooral de jongste, 6m, kan nog lang niet stappen dus blijft er heel wat te liften op een dag. Is dat mogelijk? Een dag of 2-3 kan ik dat eventueel wel vermijden, maar ik kan niet zeggen dat ik 6 weken mijn zoon niet opneem hé. En wat als? Heb ik dan meer pijn? Of loop ik nog andere risico's. Pijn kan verbeten worden natuurlijk! Maar ik zou niet willen dat er een wonde opengaat of iets dergelijks?!

Alvast bedankt voor alle informatie.

Groetjes,

Lienteke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey welkom op het forum..

dat zijn wel vele vragen :-) rechtsboven in het zoekvenster kun

je heel wat opzoeken. de grote van prothese hangt ook van de breedte

van je borst af, en de pc kan je vertellen wat de projectie is....

ik zou zeker niet te vroeg heffen voor geen complicaties op

te lopen bv : overmatig kapsel en litteken dat niet dicht groeit

enz... hoop dat je hier nog veel info vind !

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ben het wel met _ikketje eens. Het is misschien goed om eens in het zoekvenster op trefwoorden te zoeken...

Verder is het zo, dat je de eerste twee weken zeker niet je kindje mag tillen!! Dit ivm de kans op overmatig kapselvorming en in een later stadium eventueel kapselcontractie! Met alle gevolgen van dien.

Als je kiest voor een borstvergroting zul je er serieus rekening mee moeten houden dat je een paar weken, zeker wat betreft je kindjes, afhankelijk zult zijn van anderen.

Lees maar eens wat verhalen hier van anderen :)

Ik wil het je niet afraden, maar bereidt je wel goed voor :)

Over het aantal cc, daar kijkt de pc meestal als eerste eens naar, naar aanleiding van je wens en wat in je lichaam zou kunnen passen.... Elke aantal cc heeft een eigen breedte, en de breedte van je eigen borst, bepaalt welke breedte prothese erin past :)

Heel veel succes met nog een heleboel uitzoeken :)

We beantwoorden graag vragen, maar denk dat het eerst belangrijk is dat je je iets meer inleest, dan wordt het voor jezelf al iets gemakkelijker ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.