Ga naar inhoud

Beclinic


Aanbevolen berichten

ja je moet foto's van je gezicht en borsten voor de bv posten, en bij genoeg geld ben je verplicht de borstvergroting met gezicht dan te posten, heb er ook al tegengekomen van op het forum :) myfreeimplants

Klopt! het hoeft niet naakt, gewoon ik kleding! maar mannen kunnen dan jou kiezen en jou geld doneren. Je kan met ze chatten klinkt erg leuk

ik kwam er te laat achter mijn bv kostte 4750

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mn borsten ook op myfreeimplants verdient :)

Tis niet zomaar fototje plaatsen en doneren maar !

Heeft mij echt dagen bezig gehouden , mega verl foto sessies gedaan .

Super veel gechat en denk wel duizenden berichten verstuurd .

Als ik het zo mag zeggen moet je je inleven in de americaanse cultuur .

Means being very happy joy joy .

Annyhow ik heb het daar in 6 maanden gehaald .

Ben tot playboy/ artestiek naakt gegaan.

Heeft me bloed zweet en tranen gekost ( ook heel veel fun gehad)

Maar ik heb ze !!!!

P.s

Heb alleen mn acount niet meer openstaan daar sta nog wel met een foto op de voorpagina

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan hoor.

dit is zeker niet te vergelijken met de prijzen in Nederland.

ik had hier en daar ook wat prijzen opgevraagd in Nederland, maar via dit forum kwam ik op Plovier uit.

zelf kom ik uit Friesland, dus wel 3,5 uur rijden naar Belgie, maar het is zeker de moeite waard.

persoonlijk vind ik Plovier een hele goede arts, en ben enorm blij met mijn nieuwe Boobies.

maar let op...hahahahaha...als jij bijvoorbeeld een D cup wilt en dit bij Plovier wil laten doen, dan eindig je zeker een cupmaat groter uit dan een D.

lol....je kunt dit aan iedereen vragen die bij Plovier is geweest.

O echt? haha, wel handig om te weten, wil namelijk niet veel groter dan een d-cup eindigen. Dankje voor de tip! Wat was jou gewenste cupmaat en wat is het werkelijk geworden? ben wel benieuwd nu.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

O echt? haha, wel handig om te weten, wil namelijk niet veel groter dan een d-cup eindigen. Dankje voor de tip! Wat was jou gewenste cupmaat en wat is het werkelijk geworden? ben wel benieuwd nu.

liefs

ja dat wilde ik ook een D cup, ik heb geen idee wat het gaat worden ( zeker groter dan een D) , ben nog maar 12 dagen PO.

ik ben alleen heel erg blij met wat ik nu heb !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat wilde ik ook een D cup, ik heb geen idee wat het gaat worden ( zeker groter dan een D) , ben nog maar 12 dagen PO.

ik ben alleen heel erg blij met wat ik nu heb !!!

O wat fijn zeg! Echt super dat alles goed is gegaan. En hoe is het met de littekens? verdwijnen die snel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Ik heb tot mijn grote vreugde gebeld naar beclinic om een afspraak te maken voor een consult en 26 november ben ik welkom! Ik ben super blij maar ook wel heel zenuwachtig. Ik heb alleen nog een probleempje en ik dacht, misschien weten jullie daar wel raad mee. Ik kom uit Nederland en ik zou met het openbaar vervoer moeten gaan. Volgens mij moet ik met de trein tot Brussel zuid alleen vanaf daar weet ik het niet verder. Is er iemand die weet hoe de kliniek van dokter Plovier het best bereikbaar is met het openbaar vervoer? Of een site waarop ik dat kan zien? Ik hoop het!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.belgianrail.be/nl

Gewoon je woonplaats van in Nederland zetten, dan Overijse.

ik geef deze site omdat deze ook bus berekent en ook wandeltijd.

Probeer gewoon eens :)

Ik heb Amsterdam ingevuld en het was 3uur, met 1 bus dacht ik en soms paar minuten stappen

Hee, ik heb het even geprobeerd door Utrecht in te vullen en het adres van beclinic in Overijse maar het werkt niet helemaal. Wat heb jij precies gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zitten we hier met 3 blondjes? :P

Heb nog is geprobeerd, dus Amsterdam vond het wel, maar Utrecht inderdaad niet.

Dus moet je bij internationale reizen gaan, dan Utrecht en dan naar Brussel Centraal in België.

En dan kan je via die site die ik gaf zo een aansluiting zoeken :)

dus op die site die ik gaf dan van Brussel Centraal (station) naar Overijse (Terrest) denk ik.

Wordt moeilijk, even tijd insteken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi belletje,

Ik zit bij praktijk Gabriels en heb 2600 euro betaald. Hoe je daar behandeld wordt is echt super nemen alle tijd voor je en ik heb zelfs drie afspraken gehad om te passen omdat ik zo een twijfelkont ben en wordt niks in rekening gebracht. voor die 2600 euro krijg je twee afspraken voor je bv een kliniek beha de operatie en dan nog 2 of 3 nacontroles. de bv zelf krijg ik pas over een week dus kan ik je nog niks over zeggen maar mijn vriendin heeft ook via hun een bv ondergaan en ziet er echt super mooi uit!

Oja je kan eventueel via hun ook een financiering aanvragen! maar als je even door bikkelt met sparen heb je het zo.

je moe tuiterlijk tien dagen van te voren betalen. dus even op je tanden bijten sparen en dan heb je het zo!

Xx Zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi , ik heb er ook voor gespaard met hele kleine beetjes , ik heb het financieel ook niet breed , maar zo zette ik toch iedere maand 20 euro opzij , lukte dat niet een beetje minder of zelfs niets , in totaal heeft mij dat wel vier jaar geduurd om de centjes bij elkaar te krijgen eigenlijk . De eerste borstvergroting heb ik kunnen betalen door mijn erfenis , mja , daar moet je helemaal niet op zitten wachten natuurlijk :103: ...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi meiden,

Voor een bekend tv programma voor jongeren, kom ik graag in contact met een vrouw die borstvergroting heeft gehad d.m.v. de website myfreeimplants.com. Ik ben op zoek naar meer informatie: hoe werkt het, hoeveel geld kan je binnenkrijgen, hoe lang ben je bezig met geld bij elkaar krijgen?

Als iemand hier meer over weet: ik hoor het graag!

Groetjes,

Linn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.