Ga naar inhoud

Beclinic


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben 19 jaar en ik heb een bescheiden a-cup. Ik ben helemaal niet blij met m'n boezem en voel me er heel erg onzeker door. Het liefst kijk ik er niet naar want ik zit er best wel over in... Ik weet daarom ook al heel lang zeker dat ik een borstvergroting wil, en het liefst zo snel mogelijk. Nu ben ik inmiddels al oud genoeg en ben ik gaan zoeken op het internet voor meer informatie. Het enige probleem is dat ik het echt nooit zou kunnen financieren! Ik studeer en woon op mezelf waardoor ik vrijwel niets over hou om apart te leggen en te sparen. Nu zag ik dat een bv in Belgie vele malen goedkoper is, maar alsnog ga ik het niet redden qua geld.

Nou en dan nu mijn vraag eindelijk haha. Ik zie dat er ook veel jonge meiden zijn die een bv hebben laten doen en ik vroeg mij af hoe jullie dit gefinancierd hebben? Hebben jullie misschien nog tips of zijn er in Belgie mogelijkheden om achteraf in termijnen te betalen? En waar kun je heel goedkoop maar ook goed een bv laten doen?

Ik hoop dat iemand me iets verder kan helpen! Ik ben namelijk heel onzeker over mijn borsten en zou er ondanks de hoge prijs echt wat aan willen laten doen.

Liefs, Isabelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Belletje,

Welkom op het forum!!!

ik heb er voor gespaard. Ja het duurt iets langer dan je wil maar als je het leent betaal je alsnog veel meer omdat je ook nog rente moet betalen.

Je zegt dat je niets over hebt om apart te leggen, dan kan je ook geen lening betalen lijkt mij.

Vat het niet verkeerd op hoor want zo bedoel ik het niet.

Maar als je opzij legt wat je anders in die lening moet stoppen heb je het eerder bij elkaar dan je denkt. Aangezien je geen rente erbij hoeft te betalen.

Ook heb je nog een website heb ik hier op het forum gelezen. Myfreeimplants. Ik weet niet meer wie daar aan meedoet. misschien dat je dat vind als je via de zoekfunctie rechts boven zoekt.