Ga naar inhoud

Beclinic


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben 19 jaar en ik heb een bescheiden a-cup. Ik ben helemaal niet blij met m'n boezem en voel me er heel erg onzeker door. Het liefst kijk ik er niet naar want ik zit er best wel over in... Ik weet daarom ook al heel lang zeker dat ik een borstvergroting wil, en het liefst zo snel mogelijk. Nu ben ik inmiddels al oud genoeg en ben ik gaan zoeken op het internet voor meer informatie. Het enige probleem is dat ik het echt nooit zou kunnen financieren! Ik studeer en woon op mezelf waardoor ik vrijwel niets over hou om apart te leggen en te sparen. Nu zag ik dat een bv in Belgie vele malen goedkoper is, maar alsnog ga ik het niet redden qua geld.

Nou en dan nu mijn vraag eindelijk haha. Ik zie dat er ook veel jonge meiden zijn die een bv hebben laten doen en ik vroeg mij af hoe jullie dit gefinancierd hebben? Hebben jullie misschien nog tips of zijn er in Belgie mogelijkheden om achteraf in termijnen te betalen? En waar kun je heel goedkoop maar ook goed een bv laten doen?

Ik hoop dat iemand me iets verder kan helpen! Ik ben namelijk heel onzeker over mijn borsten en zou er ondanks de hoge prijs echt wat aan willen laten doen.

Liefs, Isabelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Belletje,

Welkom op het forum!!!

ik heb er voor gespaard. Ja het duurt iets langer dan je wil maar als je het leent betaal je alsnog veel meer omdat je ook nog rente moet betalen.

Je zegt dat je niets over hebt om apart te leggen, dan kan je ook geen lening betalen lijkt mij.

Vat het niet verkeerd op hoor want zo bedoel ik het niet.

Maar als je opzij legt wat je anders in die lening moet stoppen heb je het eerder bij elkaar dan je denkt. Aangezien je geen rente erbij hoeft te betalen.

Ook heb je nog een website heb ik hier op het forum gelezen. Myfreeimplants. Ik weet niet meer wie daar aan meedoet. misschien dat je dat vind als je via de zoekfunctie rechts boven zoekt.

Het is zo dat in belgie het vaak goedkoper is. Maar blijf wel opletten dat je niet op kwaliteit beknibbelt omdat het goedkoper is. Want het is wel je lijf en die implantaten moeten nog heel wat jaren mee als het goed is. Niets ten nadele van belgie want daar ben ik zelf ook geweest en heeeeeeeel tevreden.

Ik hoop dat je een goede oplossing vind waar je zelf helemaal achter staat.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meiske,

dankjewel voor je snelle reactie. Ja dat lenen zou inderdaad toch niet echt een oplossing zijn bij nader inzien. En kwaliteit gaat bij ook voor. Het is toch mijn lichaam en ik vind het al eng genoeg dus wil inderdaad wel zeker weten dat het goed gaat. Ik ben nu een beetje aan het zoeken naar belgische klinieken waar goede verhalen over zijn en weinig slechte ervaringen maar die ook niet te duur zijn. Tips?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha Pop. dan denken wij er het zelfde over ;)

Ik ben zelf bij Artemedis, dr. De Meijere geweest. Daar ben ik heel tevreden over. Mijn verslag ik je in mijn topic lezen.

Je kan ook rechtsbovenin de pagina zoeken op trefwoorden.

Er zijn er natuurlijk nog wel veel meer maar daar heb ik geen ervaring mee dus is het niet aan mij om daar iets over te zeggen.

Heb je al gekeken wat je mooi vind? En van welke chirurgen je het mooi vind maak je afspraken voor een consult. Elke arts heeft zijn voorkeur voor merk prothese, soort prothese en wijze van plaatsing. En mede aan de hand daarvan gaan ze dus ook advies geven. Dus als je daar iets van belangrijk vind kan je daar ook rekening mee houden tijdens het zoeken.

Volgens mij maak ik het nu alleen nog maar moeilijker voor je. Hier op het forum is al heel veel informatie te vinden.

Lekker lezen dus met deze druilerige herfstdagen... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf ook bij Dr. Demeyere geweest en ben zeer tevreden!

Meiske heeft het over: myfreeimplants. Ik weet dat Missboobymoon hiermee haar bv bij elkaar gespaard heeft. Er was er laatst nog 1 maar weet niet meer wie dat was. Misschien kun je missboobymoon een pb sturen om te vragen hoe het in zn werk gaat :)

Een bv met alles erop en eraan bij dr. Demeyere kost 3000 euro. Dan heb je ook meteen FDA goedgekeurde implantaten!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Giselle766 dat is een prijs zonder narcose enzo, volgens mij met totale prijs kom je dan uit op ong 3400, vriendin van mij heeft laatst naar ze gemaild met de totaalprijs en ect.

ohhh oke! ik dacht al.. koopje.. haha tanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Belletje, ik ben ook op me 19e begonnen met sparen.. Ik had toen een rekening geopend waar ik met me telefoon bij kon... Als ik dan bijvoorbeeld een leuk shirtje zag dacht ik neeeee ik heb liever boobies! En maakte ik die 30 euro over naar me spaarrekening. Ik deed het zelfs met broodjes op school... Dan nam ik maar wat brood van thuis mee... Klinkt misschien gek en dat het zo super lang duurt, maar alle kleine beetjes helpen! Ik ben in de zomervakantie fulltime gaan werken en binnen een jaar had ik 3000 euro gespaard! Die andere 2000 euro mag ik lenen van me ouders. Ik heb ze zo laten zien dat ik het echt super graag wil en dat ik best kan sparen! Ik hoop dat dit voor jou ook miss een oplossing is... En weetje... In dat jaar waarin je super hard spaar kan je goed info opzoeken van wat je wil en foto'sbekijken enzo... Het is natuurlijk niet niks!

Succes met sparen meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen vragen mij ook steeds of ik hiervoor ga lenen ofzo, maar dat zou ik dus nooit doen. Je kunt het toch makkelijk sparen? Ik woon ook al jaren op mezelf en verdien echt niet veel, maar als je het echt graag wil heb je het bedrag zo bij elkaar. Gewoon de broekriem aantrekken zoals ze hier zeggen :P haha. Leven op water en brood voor mijn part, ik zou er echt alles voor over hebben als ik het zo graag wilde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu kom ik met wat anders. Misschien ook een ideetje. Ik heb oud goud verkocht. Goud is nu veel waard. Rommel die je toch niet meer gaat dragen, in of om doen, doe ze weg. Je zal versteld staan hoeveel dat nu opleverd. Alle kleine beetjes helpen toch? Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik ben 19 jaar en ik heb een bescheiden a-cup. Ik ben helemaal niet blij met m'n boezem en voel me er heel erg onzeker door. Het liefst kijk ik er niet naar want ik zit er best wel over in... Ik weet daarom ook al heel lang zeker dat ik een borstvergroting wil, en het liefst zo snel mogelijk. Nu ben ik inmiddels al oud genoeg en ben ik gaan zoeken op het internet voor meer informatie. Het enige probleem is dat ik het echt nooit zou kunnen financieren! Ik studeer en woon op mezelf waardoor ik vrijwel niets over hou om apart te leggen en te sparen. Nu zag ik dat een bv in Belgie vele malen goedkoper is, maar alsnog ga ik het niet redden qua geld.

Nou en dan nu mijn vraag eindelijk haha. Ik zie dat er ook veel jonge meiden zijn die een bv hebben laten doen en ik vroeg mij af hoe jullie dit gefinancierd hebben? Hebben jullie misschien nog tips of zijn er in Belgie mogelijkheden om achteraf in termijnen te betalen? En waar kun je heel goedkoop maar ook goed een bv laten doen?

Ik hoop dat iemand me iets verder kan helpen! Ik ben namelijk heel onzeker over mijn borsten en zou er ondanks de hoge prijs echt wat aan willen laten doen.

Liefs, Isabelle

hey meid ik zelf ben ook 19 jaar en ik heb nu een lening bij de bank afgeslote ik heb een heel goedkoop adres daar ga ik nu ook in hasselt of antwerpen de hair and beauty clinic is momenteel een actie van 2250 inclusief alles ze vragen een aanbetetaling van 1000 euro en de andere rond de operatie de actie loopt tot eind november en trouwen ik leen 2500 was minumun... en ik betaal 120 euro rente erop .. hoop dat je er wat aan hebt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat missport zegt is ook een goeie, oude spullen verkopen kleding en ect wat je niet meer gebruikt op marktplaats verkopen.

Of een spaarpotje kopen die je niet kan openen alleen met een blikopener, en alle kleingeld steeds erin gooien van alle boodschappen of andere uitgaven. Desnoods een berekening maken wat je per maand ervoor kan sparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wooo bedankt voor alle tips en adviezen! ik ga voorlopig gewoon door met sparen, dan maar wat langer wachten. Ik vind het ook belangrijk dat het goed gebeurd. Ik heb veel mooie resultaten gezien van dokter Plovier, weet iemand hoe duur een borstvergroting daar is? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wooo bedankt voor alle tips en adviezen! ik ga voorlopig gewoon door met sparen, dan maar wat langer wachten. Ik vind het ook belangrijk dat het goed gebeurd. Ik heb veel mooie resultaten gezien van dokter Plovier, weet iemand hoe duur een borstvergroting daar is? xxx

hoi Belletje

ik ben 25 Oktober 2012 geopereerd door Dr Plovier.

mijn operatie kostte 2700,-

succes met sparen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee demis346,

dankje voor je snelle reactie. Maar dat is niet veel vergelijken met de bv prijzen in Nederland. Is het mooi gedaan? xxx

graag gedaan hoor.

dit is zeker niet te vergelijken met de prijzen in Nederland.

ik had hier en daar ook wat prijzen opgevraagd in Nederland, maar via dit forum kwam ik op Plovier uit.

zelf kom ik uit Friesland, dus wel 3,5 uur rijden naar Belgie, maar het is zeker de moeite waard.

persoonlijk vind ik Plovier een hele goede arts, en ben enorm blij met mijn nieuwe Boobies.

maar let op...hahahahaha...als jij bijvoorbeeld een D cup wilt en dit bij Plovier wil laten doen, dan eindig je zeker een cupmaat groter uit dan een D.

lol....je kunt dit aan iedereen vragen die bij Plovier is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook amerikaanse websites waar je foto's kunt posten. Mannen kunnen je dan geld doneren.

Ik weet niet meer precies hoe hij heet dan zou je moeten googlen. er is op dit moment nog iemand op het forum en die heeft al 1200 euro binnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook amerikaanse websites waar je foto's kunt posten. Mannen kunnen je dan geld doneren.

Ik weet niet meer precies hoe hij heet dan zou je moeten googlen. er is op dit moment nog iemand op het forum en die heeft al 1200 euro binnen..

foto's van ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.