Ga naar inhoud

nicky328 : 23 oktober 2012 : Dr. Nolens : Groeninghe ziekenhuis : Kortrijk


Gast nicky328

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum. Weet nog niet goed hoe het werkt, maar ik hoop toch enkele reacties te krijgen.

Ik ben 41 jaar en heb 2.5 weken geleden een borstvergroting laten uitvoeren. MF 220 cc. Ik had vroeger een 75 b, maar de laatste maanden een 75 a. Ik worstel al jaaaaaren met het probleem dat ik mijn borsten te klein vond. Dus nu eindelijk de stap gezet. Na wat passen kwamen we dus op de maat 220 cc uit. Groter ging te groot zijn , dachten we (ben 1.60 m en weeg 50 kg). Ik droeg al jaren een gevulde bh onder kledij en die maat die ik ging hebben na de vergroting ging ietsjes groter zijn dan de gevulde bh. Dus toppie!

Nu is de operatie voorbij. Ze beginnen mooi te worden. Ze passen bij mijn lichaam, heb nu inderdaad een 75 c (kleine c), maar toch....ik had ze graag iets groter gehad. Zonder kledij zijn ze wel mooi en tamelijk groot , maar met kledij, vind ik ze zelfs iets kleiner dan met mijn gevulde bh!! Ik draag wel nog een sportbh. Ze zeggen dat dat wat plattrekt, maar ik vind het niet. Mijn borsten zijn nog hard, dus veel plattrekken kan niet, denk ik.

Ik voel me wat droevig. Heb zoveel geld betaald, moet de pijn uitzitten (valt best mee), kon nu eindelijk eens kiezen van grootte en ik heb ze te klein gekozen :-((.

Ik heb een vergroting laten uitvoeren en dan zie je het niet echt als ik kledij draag! Het is nu ook winter en draag je meer truis, in de zomer gaat het waarschijnlijk wel meer opvallen.

Nu is mijn vraag naar jullie : herkent iemand zich in mijn probleem?

Worden ze wat groter als je een andere bh mag dragen? Dragen jullie nog push-ups?

Groetjes,

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicky

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!!

Het gaat gek klinken wat ik zeg, denk ik, maar je moet nog wat geduld hebben :)

Na twee weken zie je nog niet het uiteindelijke resultaat. Meestal zie je dat pas vanaf een maand of drie.... Je boobs moeten eerst eens een stuk zachter worden en de tijd hebben om zich te vormen, pas dan (en dat is pas na 6 weken tot 3 maanden, want er gaat echt nog veel veranderen, dat zul je zien als je iedere week een foto maakt ervan) kun je spreken van een uiteindelijke maat en een uiteindelijk resultaat :)

Ik heb zelf bijna vijf maanden geleden een bv gehad (korte versie van het verhaal haha) en vond mijn borsten in het begin, toen ze nog hard waren, ook redelijk klein. Nu na 5 maanden, zitten ze prachtig in bh's en vind ik het heel mooi bij me staan! Ook ik heb soms het 'kleinetietensyndroom' hoor, maar wie niet als ie een bv gehad heeft ;)

Straks, als je een gewone bh aan mag, zul je zien dat het er al heel anders uit ziet :)

Mag ik vragen waar en door wie je geopereerd bent? En heb je je prothesen achter de spier??

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel teleurgesteld ben ik niet want het is een grote verbetering met ervoor, maar ik herken je verhaal wel voor een stukje. Regelmatig denk ik wel van "had ik het geweten dan was er toch wel wat meer in gegaan".

Volgens mij gaat het zowieso met een 'echte' bh stukken mooier (en groter?) uitzien, naakt vind ik ze echt mooi en groot maar met kledij is het 'maar' gewoon

Niemand ziet nu het verschil voor en na omdat ik een bh met veeel vulling droeg en alhoewel ik ervoor wou dat het helemaal niet zou opvallen, vind ik het nu soms een beetje jammer.

Nu ja, ik herinner mezelf er dan wel aan dat ik vroeger altijd dacht 'had ik al maar gewoon een volle B dan was ik al gelukkig' :76:

Oer 4 weken kan ik een bh vullen met tiet en zwemmen zonder plat te zijn in bikini :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii welkom!!!

Hahaha dat is BB lievelingswoord:geduld!!!!maar ze heeft natuurlijk gelijk,

Bij mij is het bijna 2 maanden geleden en had een aa nu een E of F en vond ze in het begin veeeeelste klein.

Maar nu 2 maanden verder zijn ze zo veranderd en gaan ze nog meer veranderen dus.Ik had ze ook toch wel groter gewild maar dat heeft bijna iedereen joh! als ze zachter worden lijken ze ook groter en die sportbh drukt t wel plat hoor.Ziet straks in een normale bh veel beter uit.een push up mag je eerst maar niet dragen ,ik geloof een jaar niet.

Vind je ze gewoon te klein omdat je voorstelling groter was of omdat je ze met fotos van hier op t forum vergelijkt?

Misschien kan je wat fotos plaatsen van voor en na?kan je zien wat de anderen er van vinden.

Veel plezier hier nog,

groetjes P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

welkom hier.

ik denk zelf ook nog dat je geduld moet hebben. en die sportbeha is natuurlijk ook niet iets, wat je boobs een mooie vorm geeft. Die is voor de stevigheid.

Ik zelf ben nu 1 jaar po en bij mij is het ook niet zichtbaar voor anderen omdat ik voorheen ook van die maximizers droeg. Naakt zijn ze natuurlijk wel veel groter dan voor mijn operatie.

ik zou zeggen, wacht even die weken met sportbeha af en als je dan gaat shoppen voor een bh, kom je vaak toch groter uit dan je gedacht had.

ik draag nu zelf ook weer push-ups, maar dan die minimale ( als je die zo mag noemen :38:) Het zijn die van Sapph en die hebben wel vulling maar niet zoals die van de hunkemoller. En zelfs ik ben aan mijn maat gewend geraakt en zie het verschil niet eens meer.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi,

Wat leuk al zo snel reacties te hebben ;-)

BB : thx voor de bemoedigende woorden.

van welke maat kom je en welke heb je nu? Worden je borsten groter met een gewone bh?

ik ben geopereerd door Dr Nolens te KOrtrijk. 220 cc MF (ken de volledige naam niet) achter de spier

Mus : ik herken me volledig in je verhaal! We hebben onszelf bedrogen met onze opvulbh ;-) Als we een gewone hadden gedragen waren we nu wel tevreden geweest he? Maarja, ....

Mijn borsten zijn ongeveer zoals die van jou. Ik wil wel enkele foto's plaatsen maar weet niet hoe?

Het is wel jammer dat we nog na een bv een push-up moeten dragen... Was toch niet echt de bedoeling.

Pety : ja, geduld... dat is nu net wat ik niet heb ;-) Maarja, ik ga niet anders kunnen he?

Mijn voorstelling was groter. Ik heb prothesen moeten passen en die die groter was dan degene die ik gekozen heb, vonden we eigenlijk te groot voor mij . Maarja, had toch beter die grotere gekozen.

Pety,draag jij een gewone bh of een lichtje voorgevormde? (wist ik niet van die push-up)

Ik hoop echt dat ze wat groter gaan lijken als ze wat zachter worden en ik een andere bh mag dragen ;-)

Ik ben nog aan het zoeken hoe je foto's erop plaatst. Mijn dochter, man en ma vinden het heel mooi en groot genoeg.

Ik heb nog een vraagje. Ik vond de pijn te dragen. Ik dacht dat het erger ging zijn maar het wordt wel maar heeeeel geleidelijk beter... is het normaal dat mijn borsten stekken als ik eraan kom? Net alsof ze verbrand zijn door de zon en je ze aanraakt.

Groetjes,

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lucky,

Had je er geen probleem mee dat ze met kledij niet groter leken?

Ik vond mijn opgevulde bh van vroeger groot genoeg dus ik dacht er geen probleem mee te hebben als ze even groot zouden worden. Ik vind ze dus zelfs iets kleiner :-( maar voel me wat onzeker als de mensen, die het wel wisten dat ik een bv ging ondergaan, nu naar mijn boops kijken en zien dat ze niet veranderd zijn (en ze zelfs iets kleiner lijken dan voorheen. Ze denken mss dat ik de operatie niet heb laten doorgaan. haha. niet dat veel mensen het weten hoor, maar toch enkelen).

Nog een vraagje : mocht je ook het eerste jaar geen push-ups dragen?

Is het beter naar een echte lingerie winkel te gaan ipv hunckmuller of L&L?

Groetjes,

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicky

De 220cc MF is van Natrelle. Dit is een anatomische (druppelvormige) prothese.

Ik had zelf een 75b'tje en heb 450 cc van Mentor gekregen, ook rond. Draag nu een 75F :) Ben er echt heel blij mee, aangezien ik voor een grote D gevraagd had haha. Maar je went zooooooooo snel aan de grootte ;)

De anatomische prothesen, hebben met minder cc meer projectie, omdat de bovenkant van de prothese minder gevuld hoeft te worden dan de ronde. Dus er meer volume in de onderkant van de prothese zit...

Dat branderige gevoel aan je borsten is heel normaal als je je huid aanraakt. De zenuwen, als ze weer hun 'werk' beginnen te doen, nadat ze een optater hebben gekregen door het snijden in je borsten, 'voelen' als eerste weer pijn. Dat toont zich in dat branderige gevoel. Dit gaat na verloop van tijd vanzelf over. Bij de een duurt het een paar dagen en bij de ander een paar maanden. NIet om je bang te maken hoor haha, maar een herstel is bij iedereen, en bij iedere borst anders. Zelfs tussen je eigen twee borsten, zal het herstel bij de een anders lopen dan bij de andere boob :)

Ik denk trouwens, dat jij met die prothese die je gekregen hebt, in een gewone bh straks toch zeker op een grote C zou moeten uitkomen, maar denk zelfs eerder dat je een Dcup zou moeten kunnen passen!

Het is natuurlijk afhankelijk van je voor-situatie, maar die zullen we dadelijk misschien nog wel zien in de galerij.

Ik voeg even de link toe, waarmee je kunt kijken hoe je een album in de galerij maakt en verander je titel en verhuis je naar de operatieverslagen. Dan sta je op de goede plek :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nicky!

Welkom! Ik heb 3 wk geleden ook een borstvergroting gehad en kwam van een 75aa. Draag nu een sportbh 75c. Ben heeeeeeel erg tevreden en naakt vind ik ze zelfs groot (behalve op m'n foto's) maar in kleding heb ik wel hetzelfde als jij hoor.

Ik zie natuurlijk wel verschil met eerst maar had ze heel eerlijk gezegd echt nog wel wat groter gewild hoor. (mijn pc gevraagd en er kon echt niks meer bij, dit was max dus kan me er ook wel bij neerleggen hoor)

Maar idd in deze winterkleding valt het nog minder op dus hoop dadelijk ook in de zomer te kunnen gaan pronken!

Dat gevoel herken ik ook helemaal!! Ik noem het "huidpijn" het voelt alsof ze verband zijn of heel erg geschaafd ofzo. En als je dan kippenvel krijg....auw..! Hihi

Schijnt normaal te zijn en gaat weer over!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi BB,

oef, ik schrok al dat ik één van de kleinste prothesen had gekozen. Iedereen spreekt hier maar van 375 cc en 495 cc en ik .... 220 cc (snif snif) . Verstond het niet zo goed want uiteindelijk zagen ze er soms groter uit dan iemand die 250 cc gekozen had. Maar inderdaad, je hebt gelijk. Het zijn druppelvormige, vandaar. Thx ;-)

Haha, zou ik een D-cup kunnen krijgen, denk je? ik hoop het maar geloof het niet hoor ;-) Zou al tevreden zijn met een grote C...

En jij ging naar een F! Je schrijft dat je er snel aan went. Mocht je het herdoen, zou je dan nog groter gaan?

Ik ga eens proberen of het me lukt die foto's erop te plaatsen.

bye bye

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nicky,

Bij mij is dat dus ook, ze zijn qua grootte nu hetzelfde als eerst met die mega push-up bh's.

Maar...ik ben zo blij dat ik mijn bh's niet meer hoef op te vullen en dat ik gewoon een mooie bikini aan kan zonder die dikke vulling.

Het eerste jaar heb ik gewone bh's gekocht. Van die mooie kanten gevalletjes die ik eerst nooit had omdat ik dan mijn boobs te klein vond. Nu draag ik sinds kort die push up van sapph, maar het is beter om daar een tijd mee te wachten, al weet ik niet wat het advies was van mijn pc. Ik was in het begin al zo blij dat ik geen panty's meer in mijn bh's hoefde te stoppen omdat het cup theezak was ;)

Maar velen hier vinden de hunkemoller geweldig, maar voor mij..ik weet niet, die 75e daar valt volgens mij kleiner uit als van de merken Marie jo. En als je dan een 75f moet nemen krijg je die degelijke bh's, vandaar dat ik er niet kom en kan slagen.

Wel jammer, want zij hebben leuke betaalbare bh's.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah zoooooo noemen ze die maat :45:

(was ik ook de 'trotste eigenaar van' pré op :141: )

:152:

Gelukkig hebben we nu weer mooie ronde ballen..geen slappe hap meer ;)

En dat is voor mij het allerbelangrijkste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm... groter? IK?

Soms zeg ik JA en soms zeg ik NEE!

Weet je wat het is... Nu pas ik een 75F, als ik nog groter ga, dan wordt het ook steeds moeilijker om passende bh's en bikini's te vinden. Ook daar is wel weer een mouw aan te passen hoor, maar voor mij vind ik het op het moment goed :)

Het past bij mijn lichaam en het is een mega verbetering met wat ik van te voren had (maar dat vergeet je heel gauw haha)

Voorlopig houdt ik het op mijn F en ben ik er heel blij mee :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

het is me eindelijk gelukt om foto's erop te plaatsen. Maar in het echt zijn mijn boops toch wel mooier hoor ;-)

BB : Denk je dat ze nu nog wat groter gaan worden? Ze tonen zelfs nog geen C, alhoewel ik nu wel een kleine C heb.

Ik denk ook dat je met een F wel goed zit! Té groot is ook niet mooi.

Ik ben wel blij met jullie reacties en het doet me goed te weten dat ik niet alleen sta met mijn 'probleem'.

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je dat je ze al gezien had??

Ik ben op 23/10 geopereerd geweest in AZ Groeninge Kortrijk.

Ik begreep al niet goed hoe ik dat naar operatieverslagen moest verplaatsen. Nogal een moeilijke site hier vind ik .

Ik zou eigenlijk liefst mijn foto's verwijderen. Voel me er niet echt goed bij, vind ze niet mooi, maar ik wilde ze je eens laten zien.

Groetjes,

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ze al tegen gekomen in de galerij, nadat je ze geplaatst had ;)

En ik zie dat ik je datum en je ziekenhuis ook goed geraden had haha

Zelf een topic verplaatsen, dat gaat niet. Daar zijn wij, moderatoren, voor :)

Als je je foto's wilt verwijderen, moet je even naar je album gaan en ze weghalen via delete. Als het niet lukt, dan laat me maar iets weten, kan ook via pb, dan zal ik even voor je kijken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

ik heb de foto's kunnen weghalen. Ik voelde me er niet goed bij.

Maar als je nu heel eerlijk bent...denk je dat ze na enkele maanden wat groter gaan lijken??

Ik heb al gedacht om mijn arts te bellen en te vragen of ze er nog iets kan aan doen, mits een opleg, maarja.... Mss moet ik toch beter afwachten... Ik denk niet dat ze veel groter gaan worden. Die ene borst is al aan het indalen en ik vind hem zelfs kleiner! ;-(

Groetjes

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had je nog een pb gestuurd.....

Maar, ik kan je gewoon niks beloven....

Heeft de arts tegen je gezegd dat dit het maximaal haalbare was? Of heeft ze dit aantal cc geplaatst naar aanleiding van jouw vraag?

Had je een foto bij je op het consult?

Ik wil nog even het volgende zeggen, misschien dat het je wat gerust stelt.... Ik heb twee operaties gehad, en de eerste is niet helemaal goed gegaan.. lang verhaal, maar ik had na die operatie al een bh maat 75E gekocht, die zo ongeveer paste...

Na mijn wissel heb ik die bh na een week of drie gepast en toen paste deze bh. Echter!!! Na 7-8 weken, toen ik het nog eens probeerde, was hij te klein....

Wat ik hiermee wil zeggen, is dat er wel degelijk nog dingen veranderen... Hoe het bij jou zal veranderen, kan ik niet beloven..

Uiteindelijk is het echt een kwestie van afwachten.. en ik ben zelf ook geen persoon die dozen vol geduld naast zn bed heeft staan, maar of je het nu wel of niet hebt... het kost geduld.....

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hoi,

Ik heb een 9-tal maanden geleden een borstvergroting ondergaan (anatomisch, achter de spier). Na de operatie viel de pijn heel goed mee. Nu, na 9 maanden, zijn mijn borsten nog altijd niet helemaal pijnloos. Het is niet heel erg maar toch, wel wat vervelend. Momenteel geeft het me een branderig gevoel 1.5 cm rondom de tepel. Onderaan is het nog wat ongevoelig maar dat komt wel terug. De pijn vermindert wel maar heel erg langzaam. Graag had ik vernomen of dat normaal is. Naar het schijnt kan het wel tot een jaar duren voordat alle pijn verdwenen is.

Mocht ik het opnieuw doen, dan doe ik het zeker terug want het is de beste beslissing van mijn leven geweest!! Die pijn valt best wel mee maar duurt wel heel erg lang voordat ze 100 % pijnloos zijn.

Herkent iemand zich hierin?

Alvast bedankt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Yep!! Heel normaal!!

Ik heb zelfs nu (14 maanden po) nog wel eens een overgevoelige tepel links.. Men zegt dat het uiteindelijk weggaat, dus komt goed :)

Het zijn de zenuwen die weer gevoel door moeten gaan geven en die geven nou eenmaal eerst de sterkste gevoelens door ;) (pijn dus )

Het gaat bij de een langzamer dan bij de ander en bij sommigen duurt het zelfs wel nog langer dan een jaar... Maar in principe wordt het steeds beter :)

Heel fijn dat je zo blij bent met je boobs!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi BB,

Bedankt voor je reactie . Ik ben blij te horen dat ik niet alleen ben :-)) Weet je, niemand schrijft hierover. De meesten schrijven dat ze na enkele weken nog pijn voelen, wat nog heel normaal is, maar ik ben eigenlijk niemand tegenkomen hier op de site waarbij het wel enkele maanden kon duren. De arts vertelt je wel dat het normaal is , maar je wilt het graag eens van iemand horen die het zelf meemaakt, niet?

In ieder geval : thx !!

een ander vraagje : vroeger had ik heel veel lustgevoelens in mijn borsten. Die zijn nu echt heel veel verminderd (maar ik heb het er voor over :-) Herken jij dat ook en komen die gevoelens ook terug?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.