Ga naar inhoud

pammie : 7 november 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi _ikketje,

Ik had nog even naar de Wellness kliniek gebeld, ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken het was allemaal heel normaal de pijn en het benauwde gevoel met ademen,

na het weekend moet het een heel eind weg zijn.

Dus nu wachten tot m'n verband eraf mag!

Groetjes, Pammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pammie

Ik zag jou net in de shoutbox en wil je langs deze weg nog even feliciteren met je boobs!!!

Heb meteen even je topic verplaatst naar de operatieverslagen (misschien wil je vertellen hoe alles gegaan is? ) en je topictitel aangepast :)

Nu hoor je er helemaal bij ;)

xx BB

Hoi BB,

Wat dom van mij!

Ik zie dit nu pas :69: :69: ..

Bedankt dat je het even aangepast hebt :35:

Ik zal nog even een verslagje typen..

Voor de operatie was ik natuurlijk heel zenuwachtig, de nacht ervoor heel slecht geslapen en we moesten om 06:00uur aanrijden naar belgie. We waren natuurlijk veel te vroeg maar mocht gelukkig al snel naar een kamer, Toen even een voor foto'tje gemaakt en toen moest ik een zetpil zetten en kreeg ik een kalmerings tabletje. Ik was even in slaap gevallen en voor ik het wist kwamen ze me al halen om naar de operatie kamer te gaan, infuus geprik en er werd iets ingespoten en voor de rest kan ik me niet meer herinneren.

Toen ik terug was op de kamer heb ik volgens mijn vriend nog wat war taal uitgesproken en gezegt dat me boobs veel te klein leken met dat verband, ik heb ook heel de uitleg niet mee gekregen dus gelukkig was mijn vriend erbij.

Even later hebben ze mij netjes naar de auto gebracht en m'n gordel omgedaan enzo, van heel de terug reis naar huis kan ik me ook niet veel herinneren.

Eenmaal thuis dacht ik dat het redelijk goed ging totdat ik ineens moest overgeven, daarna lekker op de bank gaan liggen en lekker in slaap gevallen.

Volgende dag was het wat minder, we kwamen beneden en ik zat al aan tafel met m'n bakje koffie en ineens werd ik niet goed en m'n oren begonnen te suizen en te doen, gelukkig kon ik mijn vriend nog op tijd roepen,

hij wilde me naar de bank brengen en toen ging het mis, ik viel flauw en zakte zo in zijn armen weg.

Gelukkig heb ik er daarna geen last meer van gehad maar wat heb ik de eerste dagen pijn gehad zeg!

Ik ben nu 2 weken po en redelijk pijn vrij, smorgen is het nog wel even lastig om uit bed te komen, maar het gaat allemaal de goede kant op. :D

Ik ben blij dat ik hier veel informatie kan vinden anders was ik al overspannen denk ik :P

Groetjes Pammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh Pammie, wat akelig zeg! (dat flauwvallen)

De pijn zal nu steeds minder en minder worden en komen er zelfs pijnvrije dagen :126:

Oh ja, voor ik het vergeet: proficiat met je boobs!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, dat dat niet handig is, maar heel rechtuit gezegd: dat wist je van te voren haha... Bedoel het niet verkeerd hoor :)

Ja daar heb je gelijk in bb!

Maar het gaat steeds beter allemaal :D

Ik zal deze week wel is foto's plaatsen, ben benieuwd wat jullie er van vinden! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pammie!

Ook nog gefeliciteerd met je boobs! 425cc wauw, dat worden mooie boobs!

Heb je jonge kindjes trouwens? Mijn kinderen zijn 4 en 1 en het valt inderdaad niet mee om je dan rustig te houden.

X

Thnx Stones!

Ik ben heel benieuwd hoe het word!

In de sport bh vind ik het nogal klein ogen maar voor de spiegel is het dan weer anders!

Mijn oudste is 6 en de jongste is 2.

De oudste kan redelijk zelf al wat qua aankleden enzo maar de kleine vraagt nog veel en daar moet je nog alles voor doen, Maar het gaat me steeds beter af, haha!

Groetjes, Pammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pammie!

Allereerst gefeliciteerd met je boobs :D wat een heftig verhaal zeg!

Ik heb de eerste 3 dagen ook flink veel pijn gehad, maar niet zo erg dat ik flauw viel gelukkig! Ook was ik na de operatie gewoon volledig bij en kan me alles ook nog herinneren (de reis naar huis ed.).

Had je ook wel een recept voor goede pijnstillers gekregen (diclofenac)? Die helpen bij mij erg goed! ik heb ze nu eigenlijk niet echt meer nodig omdat de pijn minimaal is, maar in het boekje staat dat ik de kuur moet afmaken dus doe ik dat maar..

Verder heb ik wel net als jou wat pijn bij het opstaan, maar verder niet echt meer :)..

Ben benieuwd naar je foto's!!

x Gwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pammie!

Allereerst gefeliciteerd met je boobs :D wat een heftig verhaal zeg!

Ik heb de eerste 3 dagen ook flink veel pijn gehad, maar niet zo erg dat ik flauw viel gelukkig! Ook was ik na de operatie gewoon volledig bij en kan me alles ook nog herinneren (de reis naar huis ed.).

Had je ook wel een recept voor goede pijnstillers gekregen (diclofenac)? Die helpen bij mij erg goed! ik heb ze nu eigenlijk niet echt meer nodig omdat de pijn minimaal is, maar in het boekje staat dat ik de kuur moet afmaken dus doe ik dat maar..

Verder heb ik wel net als jou wat pijn bij het opstaan, maar verder niet echt meer :)..

Ben benieuwd naar je foto's!!

x Gwen

Thnx Gwen!

Ja die diclofenac had ik ook gekregen maar dat hielp bij mij niet echt, dus mocht ik er paracetemol bij pakken.

Ik gebruik nu alleen nog een paracetemol voor het slapen gaan verder niks meer.

Smorgen opstaan gaat steeds beter, vandaag gaan de hechtingen eruit, dus ben heel benieuwd :D

Gr, Pammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.