Ga naar inhoud

even voorstellen..


alidapop

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik overweeg al een tijdje een borstvergroting.

Na 1 zwangerschap en veel sporten, is er niet zoveel meer over van mijn borsten.

Ik heb ze altijd al wel wat groter gewild, maar nu helemaal.. ze zijn wat leeg geworden, heb

denk ik nu 75B (kleine B) Verder ben ik best wel gespierd, omdat ik veel sport.

Ik ben 1.74m en weeg 59 kg.

Ik heb al een consult gehad bij van Onselen, alleen hij was er zelf niet. Er zijn wel foto's gemaakt en we hebben

gepast. Maat 5 vond ik wel mooi. Op basis van de foto's raadde van Onselen mij amh 380cc aan. Weet niet precies wat dat betekend.

Maar op aanraden van een vriendin, die zelf bij de bergman kliniek in Heerenveen is geholpen, heb ik nu ook morgen daar een afspraak gemaakt!

Wat ik daar prettig vind, is dat ik met de chirurg een afspraak heb! (van Dam, een vrouwelijke chirurg )

Ik ben heel benieuwd wat zij mij gaat aanraden?!

Iemand tips, of ervaringen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alidapop

Welkom op het forum! Jammer dat je geen gesprek gehad hebt met de chirurg, komt helaas vaker voor bij ACCZ. Het advies dat je gekregen hebt: AMH 380 wil het volgende zeggen. In ACCZ werken ze met druppelvormige (anatomische) prothesen van Cereform. Deze specifieke prothese heeft een 'moderate height' en 'high profile' (hier staat dat amh voor) en heeft 380 cc, met een breedte van 12,2 cm en een hoogte van 12,4 cm. De projectie die deze prothese zal geven is 5,5 cm.

Ben benieuwd hoe je tweede consult gaat en wat ze daar adviseren!

Veel lees- en forumplezier! En als je vragen hebt: shoot :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wat grappig, ik had het net andersom. Ik ben eerst in H'veen Bergman geweest bij drs. v. Dam. Maar wilde na dat gesprek toch nog even ergens anders kijken. Ik heb toen ook een consult bij ACCZ Gron. aangevraagd en werd daar erg professioneel en vriendelijk ontvangen en behandeld.

Mijn bouw is vergelijkbaar met die van jou, ik sport ook graag en ben 1.79 en 61 kg. Had een 80A en ben twee weken geleden onder het mes gegaan bij v Onselen. Hij had me 430cc geadviseerd en dat is het ook geworden. Daar ben ik ook

blij mee want het valt me nog mee qua grootte. Bij de bergman adviseerden ze me 280 en 320 maar ben bij dat ik toch voor deze maat ben gegaan.

Heb je zelf inmiddels al een beslissing genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig!! Ik ben ook in Heereveen geweest.. en samen met de vriendin die met mij mee was, letterlijk de hele kliniek er onder gekotst :')

Hahaha.

Ik vond bergmankliniek heereveen heel goed, maar das mijn persoonlijke mening. De mensen waren ontzéttend aardig, mijn chirurg (dr cromheecke) heeft het geduld van een olifant, en vertelde alles wat ik wou weten.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.