Ga naar inhoud

Loveley : 6 december 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben Loveley, en ga 6 december een bv krijgen.

Ik heb nu 75AA en ga naar een Ccup.

Dr Mooijen van de Velthuiskliniek in Hilversum gaat het doen.

Ik ben best benieuwd wat me allemaal te wachten staat!

Vooral hoe ik me zal voelen in de dagen/weken erna.

Ik zal blij zijn als het achter de rug is, kan ik eindelijk in de speigel kijken en een vrouw zien ipv een 12 jarig meisje..

Ik ben 31 jaar, moeder van 2 prachtige jongens (6 en 3jaar oud).

Hoe zat dat bij jullie? wanneer kon je weer gewoon je kinderen naar school brengen?

En hoe zit dat eigenlijk met de gewone dagelijkse dingen? ben je snel moe na zo'n operatie?

En 3 weken na de behandeling heb ik een feestje, zou ik daar heen kunnen?

Benieuwd naar de reacties!

Groet,

Loveley

:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee Loveley!

Ik word ook 6 december geopereerd en Ikketje ook! Ik ga naar Bergman clinics in Bilthoven. Ik krijg 255cc anatomisch, dualplane.. Hoeveel cc krijg jij? Heb je er lang over na moeten denken? Spannend allemaal hè.. Kan nu al niet meer slapen!!

Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik krijg 295cc ook anatomisch dual plane.

Ik wilde dit al heel lang, maar durfde eigenlijk niet..

Ik heb naaldangst..klinkt raar, maar voor de operatie ben ik dus niet bang, wel voor het infuus..

Pijn doet me ook niet zo veel gelukkig!

Slapen heb ik (nog) geen problemen mee, gelukkig, kan ik er niet bij hebben met 2 kids! die zijn al zo vroeg wakker haha!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaah ik heb hetzelfde!! Ik ben ook niet bang voor de operatie, maar het infuus!! Echt dood eng!

Hahah je twee kids zorgen wel voor afleiding! Maar voor je het weet is het zover! Nog maar 4 weken gewoon! Ik heb ook geen idee hoe het na de operatie zou gaan... Of je je kinderen naar school kan brengen enzo.. Ik weet wel dat bij de 1 het meer pijn doet als bij de ander... Dus we moeten afwachten.. Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat er dan toch mensen zijn die er hetzelfde over denken! infuus doodeng!

Heb jij het al veel mensen in je omgeving verteld?

Ik niet, mijn beste vriendinnen weten het, mijn ouders/schoonouders en mijn man natuurlijk!

Geen idee wanneer ik dat nou moet vertellen...

Misschien gooi ik het wel op facebook de dag ervoor, met een foto (netjes met shirt natuulijk) voor en en de dag erna met een na foto..moet toch duidelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lovely

Gefeliciteerd met je datum!!! vier weken zijn zo voorbij.

Ik herken je gevoel van eindelijk in de spiegel kunnen kijken en een vrouw zien ipv van een meisje.

Ik ben zelf 25 maar als vanaf mijn 15e bezig dat ik graag een bv wil ben gezegend met een cup aa...

Spannende tijden komen er aan, ik ben ook super benieuwd na de eerst paar dagen en ook naar het uiteindelijke resultaat

Liefs Zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brrrr infuus....

Ik heb het alleen aan mijn familie verteld, mijn vriend en mijn vriendin. Van mijn vriendin was echt toevallig! Zij wilde ook al heeeeel lang een borstvergroting.. We waren er allebei voor aan het sparen zonder dat we het van elkaar wisten.. Haha! En nu word zij dus 26 november geopereerd en ik 6 december! Allebei door dezelfde arts!

Ik vind het echt knap dat je het. Zo op fb durft te zetten! Zou ik nooit durven... Heel stoer van je! En waarom ook niet!

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lovely,

Welkom!

Ik ben precies 3 wk geleden geopereerd en heb 2 kindjes. 4 jaar en 1 jaar. Ik heb een heel voorspoedig herstel. Kon na 1 wk eigenlijk alles alweer zelf. En ben al veel weg geweest. Alleen m'n jongste til ik nog niet (13 kilo) m'n schoonouders zijn 3wk bij me ingetrokken zodat zij de zorg konden overnemen van de jongste. Vanaf maandag moet ik alles weer zelf doen.

Mijn oudste heb ik vanaf de 2e week weer zelf naar school gebracht,lopend, en dat ging prima. Daarna met de auto. Feestje heb ik a.s zaterdag en dat zal ook gaan lukken. (al zal ik niet op de dansvloer te vinden zijn dit keer) gewoon braaf op een stoel/kruk ;-)

Dit is in heeeel kort mijn ervaring met het herstel maar dat is voor iedereen echt heeeel verschillend! Lees hier 3 operatieverslagen en je hebt 3 verschillende ervaringen. Ik gmg maar van het ergste uit en is me 100% meegevallen.

Mocht je nog vragen hebben.....ik hoor het wel!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loveley welkom op het forum :D

Veel plezier met de voorpret en je zal hier op het forum vast nog veel informatie vinden en krijgen.

Ik heb je topic vast verplaatst naar operatie verslagen en je titel aangepast. Hier kan je nu verder gaan schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee wanneer ik dat nou moet vertellen...

Misschien gooi ik het wel op facebook de dag ervoor, met een foto (netjes met shirt natuulijk) voor en en de dag erna met een na foto..moet toch duidelijk zijn.

Geweldig dit :45:

Welkom op het forum!!!

Je hebt al aardig wat antwoorden gehad, zie ik, en over kinderen naar school brengen, kan ik je niks vertellen haha... Over naar dat feestje gaan, 3 weken po. Ik principe denk ik dat dat wel kan, tenzij je helemaal los wil op de dansvloer?? :4:

Denk er wel aan, dat je je kleding wat uitzoekt op de bh die je aan moet van de kliniek... Sportbh's kunnen nog wel eens onder een jurk uit piepen aan de bovenkant, en dat is niet echt supercharmant ;) Zeker niet bij een mooie jurk :)

Dat is wel iets om rekening mee te houden.

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal!

Bedankt voor alle leuke reacties!

Ik zal er zeker aan denken bij mijn kledingkeuze dat de bh nogal groot is!

Ik zal zowiezo wel een berg nieuwe kleding moeten aanschaffen..alles wat ik nu heb is niet zo..hoe zal ik het zeggen, vrouwelijk!

:44:

Groetjes Loveley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lovely,

Spannend zeg!!Ik vind het ook allemaal erg spannend hoor!Ook de narcose, en dan vooral het infuus ook..al heb ik dat wel vaker gehad bij mijn bevallingen, toen vond ik dat niet eng uiteindelijk , dus gaat vast weer meevallen (positief denken!)

Ik heb drie kinderen (meisjes) van net 5, 3,5 en net 1 jaar. Mijn man is 4 weken thuis, ik ga 13 december geopereerd worden en vanaf dan is hij dus thuis, erg fijn!!

Ik ga in ieder geval maar een hoop leesvoer in huis halen haha. Ben ik niet gewend, nu heb ik altijd wel iets te doen, ook het huishouden enzo,maarkja, dan moet ik dan echt even laten (nu dus bezig met soort van nestdrang haha, het is hier altijd al netjes maar wil extra dingetjes af hebben, keuken ga ik bijv nog van binnen en buiten uitgebreid schoonmaken haha.

Ik zit dan ook met de kleding, vooral rond kerst! Ik moet dus nog even iets vinden wat makkelijk aan te trekken is en hoog aansluit.

Nieuwe kleding shoppen als je straks nieuwe boobies hebt is wel harstikke leuk!!

Ik heb eigenlijk best veel dingen die met wat grotere borsten heel mooi zouden staan! Heb dat nu niet altijd aan (of met een maximizer) maar kan nie wachten om sommige dingen eindelijk aan te kunnen met mijn boobies straks!!

Zo ook bijv strapless kleding, dat vind ik erg mooi maar heb het nooit gekocht omdat ik het niet mooi vind met kleine borsten en dat de strapless bh's niet mooi zitten (tijdens mijn eerste zwangerschap wel getrouwd in strapless jurk, die zat gelukkig toen wel mooi,maarja, was toen 23 weken en het was mijn eerste zwangerschap dus had toen iets groter dan een 75B)

lekker uitkijken naar DE Datum!!En idd knap als je het op fb durft te zetten, ik vertel het bijna niemand eigenlijk.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Mijn schoonouders passen de eerste 4 dagen op de kids, en daarna heb ik een vriendin die me gaat helpen waar het kan.

Helaas kan mijn man geen vrij krijgen in de 1e 2 wk na de operatie, maar dan is ie rond kerst wel 2 weken thuis!

Maar dat infuus..daar zit ik wel erg tegenop.

Het is bij mij geen lichte naaldangst..het is echt totale paniek, hyperventilatie e.d.

Maar ik heb de mensen van de kliniek al ingelicht en ze zouden er alles aan doen om het goed te laten gaan :106: .

Misschien een beetje lachgas ofzo..?!

Ik ga binnenkort maar eens een "voor" foto maken, en de dag voor de behandeling zet ik hem op FB, met de tekst: voor..

En dan zodra ik weer normaal kan staan e.d de nieuwe foto met: na

Dat is natuurlijk dan alleen zichtbaar voor vrienden op fb, niet de hele wereld! haha!

Ik heb geen zin om steeds weer vragen te krijgen, of om uit te leggen waarom ik een bv heb gedaan.

Ik ben namelijk iemand die erg zelfverzekerd en gelukkig overkom. (dat ben ik trouwens ook hoor!)

Nou goed, dat was weer een stukje van mijn verhaal!

Groet, Loveley

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Dames!

Afgelopen donderdag ben ik bij de fysio geweest en een lijst met oefeningen (lees deurpost hangen) meegekregen.

Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden!

Ik maakte me een beetje zorgen hoe de borsten na de ingreep zouden voelen.

Ik dacht dat je ze misschien de hele dag zou voelen, net zoals ik heb gehad na de bevalling van mijn 2e kindje, toen had ik een borstontsteking en dacht bij alles wat ik deed aan mijn borsten.

De fysio heeft mij volledig gerust gesteld en vergeleek het met het dragen van een ring of horloge, in het begin denk je er de hele dag aan, later is het gewoon een deel van jezelf.

Ik weer blij! :35:

Nu nog een paar dagen aftellen, en dan is het zover!!

Groetjes,

Loveley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes !! Heb deze week ook een intake bij dr mooijen ben benieuwd hoe dat zal gaan en hoe snel ik al een datum krijg , zit ook met 2 kinderen en weet eigenlijk nog steeds niet hoe ik Het ga doen want niemand behalve mijn man weet ervan! En hij werkt veel dus hopelijk valt de pijn mee zal toch het meest zelf doen ik ben benieuwd na je operatie verslag en hopelijk herstel je snel.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Am

Heel veel succes !! Heb deze week ook een intake bij dr mooijen ben benieuwd hoe dat zal gaan en hoe snel ik al een datum krijg , zit ook met 2 kinderen en weet eigenlijk nog steeds niet hoe ik Het ga doen want niemand behalve mijn man weet ervan! En hij werkt veel dus hopelijk valt de pijn mee zal toch het meest zelf doen ik ben benieuwd na je operatie verslag en hopelijk herstel je snel.

Succes!

Nou zo zit ik dus ook.. Help haha..

Omdat ik op me werk geen vakantie kan opnemen zit ik ook nog in twijfel of k me misschien ziek moet melden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Het is gebeurd hoor! ik heb borsten!

Ik heb weinig pijn, erg blij mee!

ik zal je een kort verslagje geven:

5.45u opstaan, vandaag is de dag!! pillen innemen en aankleden.

7.00u moeders komt me ophalen

7.15u in de kliniek, foto's maken en dan ff wachten.

7.50 ik mag mee! dag mam! uitkleden en op bed liggen...

7.55u dokter Mooijen aan m'n bed, aftekenen e.d. nu word het echt spannend!

8.05 ik mag mee de ok in, dan het infuus...ieieieie ff huilen alle stress komt er natuurlijk uit op het grote moment. niets van hele infuus gevoeld.

ik ben zo weg, en ben zo weer wakker.

9.20u ong..ik word wakker, en voel geen pijn, echt niets!! ff onder de dekens kijken...ja ze zitten er toch echt! yes!

tussen 9.30en 12.u thee, beschuit, tukkie maar nog steeds weinig pijn, beetje beurs, maar niets engs.

12u aankleden en naar fysio, wat oefeningen gekregen en op naar huis, manlief was al aan het wachten.

thuis naar bed, om 16u uit bed, liggen is niets voor mij, krijg ik last van mijn rug. dus dan maar bankzitten!

wel op tijd de pijnstillers ingenomen!

22u naar bed, manlief heeft me neergelegd, want opstaan en gaan liggen is wel erg pijnlijk!

heerlijk geslapen tot 8.30u.

nog steeds weinig pijn, alleen het opstaan was geen pretje! snel pijnstillers, paracetamol en diclofenac ingenomen.

Nou en nu dus al achter comp berichtjes schrijven!

Groetjes Loveley :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.