Ga naar inhoud

bellie : 8 november 2012 : Dr. Fabré Gerd : Heilig Hart : Roeselare


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben pas lid sinds 5 November omdat ik mijn eerste borstvergroting zal krijgen op 8 November ;-)

Ik ben doorgestuurd via enkele vriendinnen op dit forum om nog zoveel mogelijk info en meningen op te zoeken...

Heel dikke borsten heb ik nooit gehad maar voor mijn zwangerschap waren ze toch iets meer gevuld, toen is mijn zoontje gekomen en zijn mijn iets of wat "dikkere" borsten ook mee weggegaan :-( heb nooit borstvoeding gegeven dus daar kan het niet aan liggen... Maar goed ik heb een super mooi ventje om de wereld gezet maar het heeft mijn zelfbeeld toch nog wel lager naar de grond getrokken. Ik heb hier zeer lang over nagedacht en uiteindelijk heb ik mijn afspraak gemaakt D-DAY =>>>> 8 November :-)

Ik heb een super goed gevoel over mijn pc maar zal pas echt blij zijn als alles achter de rug is.

Mijn grootste schrik is dat ik niet meer wakker zal worden en mijn zoontje nooit meer zal zien....klinkt mss heel melig maar toch :-(

Ben super blij dat ik dit forum heb leren kennen dus alle info is meer dan welkom!!! ps: alle duimen in de lucht op 8 November hé

Dikke zoen

Bellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bellie

Welkom op dit forum!!!

Leuk dat je al een datum hebt en dat je dus al heel snel aan de beurt bent!!

Over je arts en kliniek kun je waarschijnlijk wel wat info vinden hier, als je de zoekfunctie rechtsboven in het scherm gebruikt :)

Mag ik vragen wie je arts en kliniek zijn? Dan pas ik je titel aan en verhuis ik je naar de operatieverslagen. Dan hoor je er helemaal bij :)

Veel lees- en forumplezier!!

En bij vragen: shoot :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bellie!

Welkom! Zo, je mag morgen gewoon al! Spannend!!

Ik had dat ook heel erg hoor met die narcose! Vlak voordat ze het gingen inspuiten riep ik nog snel dat ik echt wel zeker wakker moest worden omdat ik 2 kleine kindjes heb! Hahaha! Achteraf kan ik er wel om lachen....

Maar komt helemaal goed meid! Je ziet...ik ben er ook nog MET mooie boobies, jij straks ook ;-)

Alvast heel veel succes voor morgen en hoop dat je je snel goed genoeg voelt voor een verslagje!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.