Ga naar inhoud

Sjors1993 : 21 december 2012 : Dr. Tan : Contourkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Sjors,

Fijn dat alles goed is gegaan! En ook lief dat iedereen zo goed voor je heeft gezorgt.

Het lijkt mij ook niet goed dat je littekens/hechtingen zo'n pijn doen.

Als ik mezelf na ga, had ik daar geen last van maarja ieder lijf is anders.

Ik heb zelf ook Natrelle anatomisch maar dan 245cc! Ik ben achteraf blij maar zou misschien net een klein beetje meer gewild hebben, 280cc zal je vast heel mooi en natuurlijk staan:)

Veel plezier en geniet inderdaad zelf eerst maar van je 'nieuwe' lijf voordat er weer een nieuwe man in je leven komt!;)

Hoop dat de pijn snel weg gaat.

Liefs

Kliniek: Sanavisie, Dr. Bauland

Natrelle, 245 cc Style 410 soft touch

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Shoppen was nog nooit zo leuk geweest! En inderdaad, laat die zomer maar komen nu!!!

@daf31

Ik heb inmiddels geen last meer van mijn littekens hoor. Was maar een of twee dagen dat mijn hechtingen jeukte, waarschijnlijk was dat het oplossen ervan. Mijn littekens zijn al mooi aan het genezen nu. Ik ben echt super tevreden met mijn 280, een maatje kleiner had ik ook goed gevonden maar dan had ik misschien achteraf ook wat meer gewild. Dus dit is gewoon perfect denk ik! Het had in elk geval niet meer moeten zijn. 70D vind ik wel een mooie maat voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De foto's van mijn nieuwe bh's en oude bikini staan er op!

Morgen ga ik even terug naar dr. Tan voor een extra controle. Er steekt namelijk een klein soort sprietje uit mijn linker litteken. Ik heb geen idee wat het is.. De receptioniste zei dat het misschien wel een stukje hechtdraad kon zijn wat niet opgelost is of iets in die richting. Het is vast niks ernstigs, maar toch maar eventjes langs voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het was hechtdraad dat had moeten oplossen, maar had het dus niet gedaan. Niks om me zorgen over te maken maar dr. Tan heeft het er toch uitgetrokken. Dat voelde niet fijn hoor, maar gelukkig was het maar 5mm ofzo. Hahaha. Kan me niet voorstellen dat ze een hechting zonder pijn kunnen verwijderen hoor. Daarom was ik zo superblij met zelfoplosbare. Scheelt weer.

Het shoppen was erg leuk, zoals altijd nu. Ik heb twee zomerjurkjes en een leuk topje van de Primark. Het topje loopt een beetje wijd uit, maar dat staat JUIST LEUK nu ik borsten heb :)

Voor de rest alleen accessoires gekocht. Van de week ga ik meteen uit school nog een keer langs de Primark en H&M met een vriendin om meer te shoppen! Al mn geld gaat nu op aan leuke boob-a-licious kleding. Hihi

Heeft iemand ervaring met littekencrème? Ik gebruik nu die van kruidvat eigen merk. Is tenminste betaalbaar. Dr. Tan had het over een sileconengel tegen littekens maar dat kost €40 per piep-klein tubbetje. Kent iemand dat? En werkt t ook echt heel goed? Want dan wil ik het wel gaan gebruiken, maar anders blijf ik braaf mijn kruidvat-crèmetje smeren en koop ik van die €40 wel leuk ondergoed!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Hoi sjors,

Was jij soms na mij aan de beurt de 21e?

Ik heb vorige week ook al iets uit mn litteken gehaald... Een gek klein wit ringetje!!

Dat konden ze niet plaatsen.. toch zat het er...

Hoe hersteld het bij jou? Ik heb nog veel grootte verschil.. nog lang niet tevreden...

Liefs. Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Romy

Ik moest me om half 9 melden, dus ging om 9 uur de O.K. in. Toen ik binnen kwam in de slaapzaal lagen er geen mensen, dus volgens mij heb ik je niet gezien. Voor het meisje dat na mij was heb ik nog een smsje verstuurd, was jij dat soms? Haha.

Misschien was het bij jou ook wel een stukje hechtdraad. Dat van mij was ook wit namelijk. Het herstel gaat hartstikke goed bij mij. Ik ben echt al zo tevreden. Ik begin trouwens al wel erg aan de maat te wennen, maar ik weet dat groter gewoon niet kon. Dus hoef ik ook niet te denken; aah, had ik maar groter genomen. Af en toe moet ik weet even naar mijn voor foto's kijken om mezelf op de feiten te drukken. En elke keer als ik in de badkamer kom trek ik even mn shirt omhoog (mezelf ff flashen, haha) en dan word ik toch wel weer heel erg blij hoor.!!!

@BB

Ik heb een witte littekencrème, het is praktisch hetzelfde als de littekencrème van biodermal, maar dan 10euro goedkoper ofzo. Er zit inderdaad vitamine E in. Ik had al ergens gelezen dat dat heel goed was, dus dan blijf ik gewoon dit gebruiken hoor. De bio-oil heb ik ook al in huis, maar daar wacht ik nog een tijdje mee. Tot de littekens wat beter genezen zijn. Die bio-oil heb ik ook gewoon van kruidvat eigen merk hoor, maar die heb ik ook gebruikt voor straie op mn billen (die waren ineens van simpele billen naar lekkere fat-ass gegaan, haha, wat blijkbaar mijn huid niet aankon). Daar heeft het heel goed geholpen, dus dat ga ik straks ook smeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Ik was de eerste operatie die dag... Kwart over 8 geopereerd..

Toen ik wakker werd zat er een meisje op bed naast mij klaar om geopereerd te worden.. denk dat jij op dat moment in operatie was... Ik was in linker operatie-kamer.. jij rechts?

Ik gebruik al vanaf tweede week bio-oil.. wordt mooi... Alleen sinds een week is laatste stukje huid pas dicht.. waar dat ringetje uitkwam.. ik heb foto's gemaild bant ringetje.. dr tan kan het niet plaatsen als iets uit zijn ok... Maja.. het zat er toch echt al die tijd...

Ik had aa/a en nu waarschijnlijk een c.. hopen dat mn borsten snel gelijker worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook Bio Oil, na een jaar smeer ik het nog steeds haha :)

Denk dat het de huid sowieso versoepeld waardoor het litteken niet zo strak staat en daardoor minder geirriteerd eruit ziet.

Ik zweer erbij;)


Kliniek: Sanavisie, Dr. Bauland

Natrelle, 245 cc, style 410 soft touch


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dan inderdaad dat ik jou niet heb gezien Romy, wel grappig dat we op dezelfde dag waren. Zelfs tegelijk daar. haha

Gek dat ringetje.. En ook raar dat hij niet weet wat het is. Maar gelukkig is het eruit! ;)

Ik gebruik nu nog littekencreme van de kruidvat.. Ik heb daar toch een beter gevoel bij aangezien het litteken in de naam heeft. Slaat nergens op ik weet het... T is een gevoelskwestie. Sowieso vind ik creme altijd fijner dan olie, dus ik blijf voorlopig nog ff met mn cremetje aan de smeer en ga hierna nog wel biooil doen.

Ik ga dinsdag met wat vrienden carnavallen en heb besloten om als "bunny" verkleed te gaan. Gewoon een strak lichtroze jurkje met oortjes een een staartje en een strikje om mijn nek. Het liefst zou ik echt zo'n pakje aanhebben als de playboy-bunnies maar het is carnaval, geen sletfestijn. Dus ik houd me een beetje gedeisd. Mijn moeder zei voor de grap dat ik verkleed kon gaan als een victoria secred model, of te wel gewoon in je lingerie met feeenvleugeltjes. Ook wel leuk natuurlijk, maar denk dat ik dan de verkeerde "vibe" uitzend naar de mannelijke carnavallers. Dus ik hou het iets braver.

Gaan jullie nog carnaval vieren? Share alsjeblieft je outfit! :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Nu kunnen we onze borsten showen ja! Echt super tof dat je zo gekleed gaat! Ik heb erg gelachen met het lezen van je bericht! :P Hihihihi.. je weet het mooi te vertellen! Victoria secret's angels zullen trouwens bevriezen met dit weer! Heb je het leuk gehad vannacht? Nog leuke reacties van leuke jongens misschien? ;) wij vieren in almere (helaas) geen carnaval.. zou er anders ook helemaal op los gaan.. ben leerkracht op basisschool en elke gelegenheid om te verkleden grijp ik.. love it..

Vrijdag trouwens bij Nelly.com twee mooie jurkjes voor 9,95 per stik gekocht.. speciale actie (loopt nog wel maar jurkjes zijn bijna op).. nu als ik ze vd week krijg hopen dar ze mooi zitten bij mn borsten... Wel gewoon s besteld.. moet lukken met 75c?! (hoop ik)

Ik smeer nog elke dag fanatiek met bio-oil.. maar geloof dat littekencreme net zo hoed zal zijn.. je moet doen wat je het fijnst vind.. toch!

Liefs, Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn carnaval was erg leuk, ondanks dat waar wij het vierde er vooral volwassen mensen waren. Van de paar jongere jongens in de bar wel betekenisvolle blikken gekregen, maar niemand heeft me aangesproken. (of durven aan te spreken, haha) Ik had trouwens wel met BH gedragen..

Leuk van die jurkjes Romy, denk wel dat dat past hoor.. Leuk dat we op dezelfde maat uit zijn gekomen. Hoeveel cc had jij gekregen.? Misschien kunnen we beter verder kletsen in een PBtje.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

heb je topic ff gelezen

goed dat alles goed gegaan is en dat je herstel goed is gegaan

mooie maat 280 cc goed toch! mag je zker trots op zijn meid

haha en laat die jongens ma lekker kijken hihi

veel plezier met je boobs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.