Ga naar inhoud

Sjors1993 : 21 december 2012 : Dr. Tan : Contourkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie
Bedankt voor jullie lieve reactie's! :D

Ik heb vandaag weer voor het eerst een spijkerbroek aan en een leuk bloesje, voel me meteen ook fitter doordat ik weer normale kleren aan heb ipv een joggingbroek met slobbertrui..

Voel me ook een stuk vrouwelijker. Dit bloesje staat nu met borst-plettende sportBH al 100x beter dan met mijn kleine borsten in een push-upBH eerst.. Ik ben ZO blij dat ik het gedaan heb!

Hi Sjors,

Wat ben ik nu jaloers op jou zeg, haha! Superleuk dat je je helemaal lekker voelt met je nieuwe boobs! :126: Ben zo benieuwd naar de foto's! Had je ze al geplaatst? En hoe gaat het met de pijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, irritant inderdaad, die pijn! Maar goed, het is voor het goede doel!

Vind je het goed als ik je een vriendjes-uitnodiging stuur? Ik ben bij jou natuurlijk extra nieuwsgierig omdat ik waarschijnlijk bij dezelfde arts geopereerd wordt. Hoor het wel!

Sterkte met de pijn en veel plezier met je nieuwe vriendinnen! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee allemaal,

Het gaat redelijk, maar mijn litteken gaat echt pijn doen nu. Ik neem nog 8paracetamol per dag. (4x2 stuks) Die heb ik echt nodig! want ik merk gewoon rond een uur of 1 's middags dat het echt weer tijd wordt voor mijn pijnstillers..

@Bella22: Ik heb trouwens natrelle anatomisch gevormde 280cc. (cohesieve gel). Superveel succes alvast met je intake. Je komt waarschijnlijk bij Karin terecht, ze is echt heel lief en behulpzaam. Dus komt goed!

Fijne jaarwisseling allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm als jij nu nog zoveel pijn hebt he... dan moet je toch morgen even je kliniek bellen, want duurt nu toch wel echt lang... Ik vind dat ze er even naar moeten kijken en de knoopjes eruit moeten halen. Misschien dat de hechtingen gewoon wat hard trekken en dat dat de pijn veroorzaakt!

Dus, morgen even bellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb oplosbare hechtingen, dus dat zou helemaal niet hoeven dan toch.. Opzich valt de pijn inmiddels wel weer mee. Misschien was het juist het oplossen van de hechtingen dat zo jeukte en pijn deed. Ik moet dinsdag terug voor controle, dus wacht t nu wel even af.

Ik merk trouwens al heel erg dat ze zachter aan het worden zijn, dat is echt heel fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Ladies,

Het was gisteren 2 weken geleden sinds mijn operatie, ik heb daarom weer foto's gemaakt. Zal ze er zo (of morgen) opzetten. Ze zijn voor mijn idee wel een stuk kleiner geworden, maar ben echt superblij nogsteeds hoor! Ze passen echt bij mijn lichaam, ik voel me zo vrouwelijk nu :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister moest ik terug naar de kliniek voor controle, de kleine pleisters die op de hechtingen zaten zijn weggehaald en de hechtingen waren al opgelost. Ik vond het er zelf nog wel een beetje naar uitzien, maar Karin (die daar dus werkt) vond dat de littekens er al heel goed uitzagen.

Dus nu nog even 4weken overleven in mijn sportBH, zonder te sporten :(

EN DAN MAG IK EINDELIJK SHOPPEN!!!!!!!

Ik ben inmiddels mijn pijnstillers maar aan het afbouwen, heb er wat langer mee gewacht omdat ik ooknog een griep erbij had. Maar nu dat een beetje weg is leek het me wel slim om te minderen op de paracetamol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het al beter met je gaat. Wat een zooi dat je ook nog de griep erbij kreeg.. Hopelijk gaat het goed met het minderen van je paracetamol. Over 4 weken kunnen we eeeeiiindelijk mooie setjes gaan shoppen, ik kan ook echt niet meer wachten! Ik heb trouwens gisteren eindelijk mijn foto's erop gezet. Heb jij alweer nieuwe erop? Dan ga ik zo f spieken bij jou. Fijn ook dat alles goed was bij de controle:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee Lisa,

Ik heb vanochtend ook mijn oude bikini's gepast, waren wel en beetje te klein. Maar ik werd er zooooo blij van! De ene was een driehoekjes bikini zeg maar, die zat nog wel redelijk goed. Die andere zo'n bandeau-bikini, daar paste mn borsten echt niet in! haha. Ze staken aan de boven en onderkant eruit. Dat vrolijkte me zo erg op!

Ik heb je foto's bekeken, erg mooi hoor! Ik zal vanavond mijn moeder weer nieuwe foto's laten maken, lukt me zelf echt niet.. haha.

Neem jij nog veel pijnstillers?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee Lisa,

Ik heb vanochtend ook mijn oude bikini's gepast, waren wel en beetje te klein. Maar ik werd er zooooo blij van! De ene was een driehoekjes bikini zeg maar, die zat nog wel redelijk goed. Die andere zo'n bandeau-bikini, daar paste mn borsten echt niet in! haha. Ze staken aan de boven en onderkant eruit. Dat vrolijkte me zo erg op!

Ik heb je foto's bekeken, erg mooi hoor! Ik zal vanavond mijn moeder weer nieuwe foto's laten maken, lukt me zelf echt niet.. haha.

Neem jij nog veel pijnstillers?

groetjes

Hee Sjors,

Leuk is dat hè, dat je nu nergens meer in past. Ik had ook van die strapless truitjes die ik in de zomer vaak droeg met zo'n dikke strapless push up eronder, zelf die krijg ik niet meer aan haha. Die driehoekbikini's zullen nu wel supermooi staan ofniet? Kan niet wachten tot ik ze kan kopen.

Dankjewel, hij hebt ook prachtige boobs gekregen! Wat zijn we toch gelukkig! Haha. Over die pijnstillers, die neem ik al zeker 1,5 week niet meer. Heb ik ook niet meer nodig. Ik heb geen pijn meer, wel een branderig gevoel vaak. Maar ik had al vernomen dat dat normaal is door die zenuwuiteinden ofzoiets.

Neem jij nog wel pijnstillers?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook nog even een jurkje aangehad vandaag, die ik normaal met een pushup heel mooi aankon, nu zonder bh was ie echt op t randje.. haha. Kan nog net!

Die driehoekbikini was echt heel mooi. Ik zal morgen die foto er op zetten.

Dat branderige gevoel heb ik ook veel hoor, maar dat is inderdaad normaal. Ik heb vandaag nog 4 paracetamol genomen, maar meer tegen hoofdpijn en koorts.. Echt vervelend dat ik nu die griep erbij heb. Breekt me echt op.

liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, nieuwe foto's staan erop.. Ik heb ze zaterdag gemaakt ipv vrijdag. Dus officieel 3 weken en 1 dag na de operatie. Haha. De foto in bikini moet ik van mijn telefoon afhalen, waar ik nog niet aan toegekomen ben, sorry. Die komen er dus nog aan.

Morgen ga ik voor het eerst weer terug naar school. Die griep heeft me echt flink tepakken gehad. Vandaag voelde ik me nog niet fit genoeg om te gaan en bovendien mis ik vandaag weinig, wat ik moet doen kan opzich ook vanuit huis, dus die keuze was snel gemaakt.

Morgen ga ik echt weer beginnen!

Nog even over de foto's, ik zie weinig verschil met vorige week en vind dat het er in het echt veel mooier uitziet dan op de foto. In het echt lijken ze groter en natuurlijker voor mijn gevoel. Voor de vrouwen die al geweest zijn; hebben/hadden jullie dat ook?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn foto's zien mijn borsten er ook heel anders uit, dan in het echt. Ik heb daarom de foto's op een gegeven moment in de spiegel gemaakt, want dan vind ik het al meer lijken op wat ik zelf zie ;)

Ik ga eens even kijken hoe de jouwe ervoor staan :D

Hm... die griep, bah.. schijnt een pittige te zijn.....

Gelukkig voel je je weer wat beter!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan weer nieuwe foto's op van na 4 weken dus.

In ander nieuws;

IK HEB GESHOPT! hahaha.. Ik was niet meer te houden. Dus mn moeder meegesleurd door de New Yorker, Hunkemoller en H&M! dit is de vangst;

3 bh's (75C en 70D) ze zitten zo mooi, ben gewoon jaloers op mezelf

2hemtjes, van die gewone met kant bovenaan, ze zitten enorm sexy met inkijk haha

een topje, die ik van de zomer evt zonder bh aan kan..

een kanten shirtje voor over zo;n hemtje

een strak shirtje met een hartje uitgesneden op de rug

een simpel rokje

een jurkje met rits aan de voorkant, leuk geplooit. Daarin lijken mijn borsten echt enorm!! haha

en dat alles voor nog geen €80!! :D

Ik ben echt supergelukkig nu... dacht ik deel mijn blijdschap even. haha

Ik zal wel foto's van die bh's (aan) erop zetten.. in de loop van de week ofzo en mn bikinifoto die ik een tijdje geleden al had belooft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.