Ga naar inhoud

Sjors1993 : 21 december 2012 : Dr. Tan : Contourkliniek


Aanbevolen berichten

Haha ja vroeg he. Achja, heb ik dat ook weer snel gehad. Ja mijn moeder is ook op van de zenuwen, iedereen hier behalve ikzelf.

Hopelijk kun je nog wat leuke kadootjes vinden! Denk je natuurlijk ook niet echt bij na dat je straks niet zomaar even wat kunt gaan halen.

Wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Ik hoop dat morgen alles goed is! Komt vast wel goed, maak je niet te druk. Morgen hebben we eindelijk ons kerstkado. Of kerstkado's beter gezegd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Voor mij is het eigenlijk een verlaat verjaardagskado :) Ik was paar weken geleden jarig..

Maar natuurlijk ook wel een beetje een kerstkado, haha. Ik heb trouwens via internet wat kado's kunnen bestellen, dus moet ik alleen even vragen of mn moeder de kado's voor mn vader in wilt pakken en andersom. Haha.

Ik loop de hele tijd te ijsberen in de woonkamer, weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet. Dat jij daar geen last van hebt, goed man!

@BB : DANKJE! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee..

Ik kon nog niet slapen (met mn nerveuse kop :P ) dus stuur nog even een berichtje voor t slapen gaan.. Nog maar 9 uurtjesmet mn kleine borsten, morgen heb ik gewoon een mooie C of D-cup!! Hoe leuk is dat?! Ben zo enthousiast en benieuwd naar het resultaat nu..

Misschien dat ik onderweg naar de kliniek nog een berichtje stuur, maar denk het eerlijk gezegt niet. Dus dit is de laatste keer dat ik een bericht plaats met deze borsten (waarschijnlijk). Ook de laatste keer naar bed gaan, morgen de laatste keer douchen en afdrogen en de laatste keer de deur uit "zonder" borsten.

Byebye old life, hello boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meiden,

Sorry voor mijn super-late reactie.. de eerste dagen voelde ik me echt niet in staat om achter de laptop te kruipen en toen was het kerst, gister had ik geen internetverbinding en heb ik heel veel geslapen..... MAAR HIER BEN IK DAN :) Met boobs!!!

De operatie was helemaal goedgegaan, dr. Tan heeft de 320 geprobeerd maar vond dat veel te groot voor mn lichaam. Het is dus 280 geworden, maar dat vind ik groot zat! Meteen na de operatie ging ik gluren onder mijn deken om een glimps van mijn nieuwe borsten te vangen. Wat was ik blij!! Ik moest bijna huilen (ook van alle narcose en pijnstillers denk ik), maar ik werd heel emotioneel. Dus toen werd mijn moeder even bij me gezet.. Ik gooi meteen mijn deken van mn lichaam en zeg:"Kijk mam!!!" hahaa.. Een uur nadat ik de O.K. uit was had ik al gegeten en geplast dus mocht ik naar huis...

Die dag voelde ik me best goed.. Ik moest natuurlijk iedereen bellen en whatsappen dat alles goed was gegaan, verder veel geslapen. 'S nachts sliep mn moeder bij me om op me te letten en om me overeind te helpen als ik medicijnen moest of even wou plassen.

Zaterdag kwam die jongen waar ik het steeds over had.. Heel lief dat hij voor me langs wou komen, maar erg handig was het niet. Hij wou me steeds knuffelen omdat ik er zo zielig uit zag, maar dat kon niet. Dat hij bij me sliep was helemaal geen succes. Hij bleef letterlijk naar me staren tot ik in slaap viel, waardoor ik me erg ongemakkelijk ging voelen.. Maar het was lief bedoeld (denk ik) haha. Het is echt een lieverd hoor, maar ik denk dat ik nog niet toe ben aan (weer ) een relatie. Misschien moet ik gewoon even tijd voor mezelf en mn mooie boobies nemen. Ze waren vandaag enorm gezwollen! Echt niet normaal!! Het stukje tussen mijn borsten stond ook helemaal strak gespannen, 3cm hoger dan normaal ofzo. Het leek wel 1 brede tiet ipv 2 losse.

Zondag heb ik erg rustig aan gedaan, elke keer; "Pappie...." -"Ja, wat wil je nou weer? :P " -"Een dekentje??? (A)"

en: "Pap, heb je zin om thee te zetten voor me?"

haha, dat soort dingen. Mijn moeder moest even een paar uurtjes werken, maar mn vader was erg lief en zorgzaam.. Klokslag 1 uur stond hij naast me met mijn paracetamol, dat soort dingen.

Maandag was douche-dag. GEEN SUCCES. Ik ging douchen met de grote pleisters er nog op, in de hoop dat de douche ze een beetje zou losweken en dat ze er makkelijker af zouden komen. Maar dat viel erg tegen. Het was zo benauwd in de badkamer, en de pleisters gingen er erg lastig af waardoor ik zooo naar werd. Helemaal licht in mijn hoofd en duizelig. Dus ik ben op de grond gaan zitten en zei tegen mn moeder dat ik dacht dat ik flauw zou vallen, toen werd ik ineens supermisselijk en moest spontaan overgeven. Over mezelf dus! Zat ik daar in de badkamer, net gedouched... BAH! Mn moeder heeft me met een washand maar even gewassen want ik kon echt niet nog eens de douche onder. Daarna de hele middag geslapen en 's avonds voelde ik me alweer een stuk beter en kon ik lekker kado'tjes uitpakken :D

De zwelling was al een beetje weggetrokken nu, maar het stukje tussen mijn borsten stond nog wel erg strak.

Dinsdag en Woensdag was het kerst. Gelukkig kwam er geen familie langs... We hebben lekker veel kerstfilms gekeken en kerstkoekjes gebakken (mama bakte, ik keek toe. haha) Het was dus een lekkere rustige kerst. Gelukkig niet meer hoeven overgeven. Het gourmetten was niet heel erg succes, aangezien je armen dan zo hoog moeten. Dus ik heb niet veel zelf gebakken.

Gister moesten allebei mijn ouders weer werken, dus kwam mijn oma langs rond de lunchtijd om te kijken hoe het ging en even de hond uit te laten. Ik heb mijn eigen broodje kunnen smeren, dat voelde echt als een hele prestatie! haha!! Helaas kwamen mijn andere opa en oma toen ook spontaan langs.. Lief bedoeld hoor, maar t werd me wel even teveel.

Vannacht werd ik ineens wakker op mijn zij. Echt op mijn zij.. Het deed niet echt pijn, maar ik ben toch maar weer op mijn rug gedraaid voor de zekerheid. Vanochtend hebben mijn moeder en ik heerlijk uitgeslapen tot 11 uur ofzo! Daarna maar even foto's gemaakt, want het is nu al precies een week geleden :D Ze zijn erg mooi, maar ik vind ze persoonlijk wel erg groot hoor. Mijn moeder zegt dat t juist mooi is. Maar stiekem hoop ik dat het nog een beetje zwelling is dat wegtrekt. Ik ben het natuurlijk ook niet gewend om zulke borsten op mijn lijfje te zien. Ik ben best tenger en smal, dus het lijkt heeeel wat.

Ik zal meteen even proberen om de foto's erop te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! En een heel leuk uitgebreid verslag!

Wat lief zeg dat je papa en mama zo voor je zorgen....heerlijk.

Wel vervelend dat je niet lekker werd na het douchen. Die warmte kun je erg naar van worden.

Maar gelukkig gaat het dus steeds beter en beter en kun je wat meer zelf doen.

Haha, grappig dat je ze zelf erg HUGE vindt, dat hoor je niet al te vaak. Het is natuurlijk ook wennen als je nooit iets hebt gehad daar he?!

Ben benieuwd naar je foto's en nog een heel goed herstel, laat je maar lekker verzorgen door paps en mams! ;-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooi uitgebreid verslag.. En je vriendje zo lief haha...

Ik denk dat het nog wat vocht is Tussen je borsten omdat je nog maar 1wk PO bent. Ze zullen vast ook nog wel slinken door alle vocht wat er nu nog inzit.

Maar wat een luxe heerlijk door je paps en mams verzorgt te worden hihi..

Ben ook wel benieuwd na je foto's.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sjors,

Ik miste je al haha! Fijn dat alles goed is gegaan en dat ze thuis zo goed voor je zorgen.

De dokter heeft bij mij ook de 320 geprobeerd maar vond ze te groot, nu heb ik 285 maar ik ben er heel blij mee. Gelukkig dat jij er ook zo blij mee bent. Ik moest ook gelijk huilen nadat ik wakker werd, zo gelukkig was ik met ze. De zuster dacht dat ik aan het hyperventileren was:p

Laat je nog maar lekker verwennen meid en ik ben heel benieuwd naar je foto's. Moet ze zelf er nog opzetten, maar dat doe ik als mn verdomde drains er eindelijk eens uit zijn.

En natuurlijk heel veel plezier met je boobies!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve reactie's! :D

Ik heb vandaag weer voor het eerst een spijkerbroek aan en een leuk bloesje, voel me meteen ook fitter doordat ik weer normale kleren aan heb ipv een joggingbroek met slobbertrui..

Voel me ook een stuk vrouwelijker. Dit bloesje staat nu met borst-plettende sportBH al 100x beter dan met mijn kleine borsten in een push-upBH eerst.. Ik ben ZO blij dat ik het gedaan heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sjors,

Een dikke proficiat met je nieuwe boobies!

Geniet ervan!

Wat fijn dat je ouders je zo goed meehelpen! Laat je maar eens goed verwennen!

Leuk verslag!

Ik wens je een leuk einde van het jaar!

Groetjes,

N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.