Ga naar inhoud

Sjors1993 : 21 december 2012 : Dr. Tan : Contourkliniek


Aanbevolen berichten

Hee allemaal,

Ik ben Sjors(1993) en ondertussen bijna 19 jaar. Ik ben "altijd" al ontevreden geweest met mn borsten, vanaf mijn 15e ben ik me wel echt zorgen gaan maken of ze nog wel op zouden komen dagen, maar werd altijd gerust gesteld door moeder en tantes enzo. "jouw borsten komen nog wel meid!" Ja, niet dus. haha.

Sinds een jaar denk ik serieus na over een borstvergroting, ik heb al veel onderzoek gedaan enzo en donderdag ContourKliniek gebeld voor een consult. Ik vond hun site namelijk het fijnste overkomen.. Ik kan daar morgen om half 2 terecht voor een afspraak, ben echt enorm nerveus en twijfel ook echt wel. Aan de ene kant wil ik ook gewoon mooie borsten zoals vele vrouwen, maar dat klinkt ook zo verwent (toch?) IK WIL TIETEN! Het is niet dat ik ze nodig heb om te overleven, maar ik denk dat ik echt 100x beter in mn vel zit met een redelijk paar borsten.

Ik heb nu namelijk amper genoeg om een 70A te vullen.. Van die bh's met enorm opvulling en dan prop ik meestal vulling uit een andere bh erbij of draag er 2. En dat ben ik ondertussen wel een beetje zat, maar zonder de vulling voel ik me echt niet vrouwelijk.

Graag zou ik een mooie b of bescheiden C willen hebben.. Dus hoef geen grote borsten, maar een formaatje dat bij mn slanke figuur past.

Ik ben 1,70 lang, heb best heupen en een goede kont ;) Ook vrij brede schouders een weeg (maar) 53 kg. Ik eet echt als een bouwvakker hoor!!! Zou graag een paar kilo'tjes meer willen, maar dat lukt gewoon niet, net als dat ik dus geen borsten krijg....

Tot een paar maanden terug wilde ik het heel graag, toen ging ik twijfelen en dacht; ik heb geen borsten nodig om mooi of gelukkig te zijn met mezelf, maar nu gaat het toch alweer aan me knagen en ik weet zeker dat het als het zomer wordt alleen maar weer erger wordt! Want in zomerjurkjes of bikini kan ik mijn (gebrek aan) borsten niet verbergen....

Hebben jullie tips voor me (in het algemeen )? En is hier iemand met ervaring bij de contour kliniek?

bij voorbaat dank :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom om dit forum Sjors :D

Jouw gedachte zijn heel normaal, ik denk zelfs dat bijna alle vrouwen twijfelen en vinden dat ze tevreden moeten zijn met wat ze hebben. Echter, als je ontevreden bent dan zal je dat ook blijven en elke zomer er weer mee te maken krijgen. Of wanneer je een mooi topje/jurkje aantrekt.

Als je rechts boven bij de zoekfuntie de naam van de kliniek of arts intikt krijg je meer informatie. Heel veel succes met je consult en bedenk dat er nog meerdere klinieken zijn. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is morgen alweer een week geleden dat ik mijn consult had, maar ik heb het zo mega-druk gehad met mijn opleiding.. Dus vandaar dat het update'tje nu pas komt.

Ik ben dus vorige week bij de contour kliniek in Bussum geweest voor een consult, meteen dat ik er binnen kwam hing er al een fijne sfeer. De receptionistes waren ook al heel aardig en behulpzaam (na het consult nog een half uur met hun nagekletst). Tijdens het gesprek met de assistente van de Dr. Tan was ik al helemaal op mijn gemak. Ik heb alle vragen kunnen stellen die ik had, ze nam echt de tijd voor me. Ze liet op de computer ook foto's zien van een operatie, hoe het in z'n werk gaat (wist ik allemaal al, maar toch wel fijn). Voor het passen nam ze wat foto's van me, van alle kanten.. Toen kreeg ik zo'n prachtige (ahum, niet dus!!) pasBH aan en stopte ze een Natrelle maatje 7 aan de ene kant en een maat 8 aan de andere. (300CC en 350CC) Mijn mond viel open en ik heb echt 5 minuten geroepen "DIT IS TE GROOOT". Toen was ik aan de 300cc wel gewent, de 350cc kon ik qua maat echt niet aan wennen omdat die pasprotese ook heel breed is, te breed voor mijn lijf, dus dat ziet er enorm raar uit! Maar qua profiel (dikte, zeg maar) past 350 ook wel bij mij ben ik nu achter. Omdat ik daar echt niet mijn beslissing kon maken mocht ik de pasproteses mee naar huis, om lekker thuis te passen en ook met verschillende kleding enzo. (wel €20 borg p.s. betaald)

Dinsdagavond heb ik dus zowat mijn hele garderobe over mijn "tits-to-be" getrokken... Ik was zo blij! Ik heb staan dansen, staan springen (en ja "ze" bounce'de lekker mee! :D ) en ook staan huilen van geluk.

Tijdens het gesprek werd me de datum 21 december aangeboden, dat komt voor mij PERFECT uit, zo vlak voor de kerstvakantie.. zat tijd om te herstellen en na de vakantie is het ook niet meteen zo druk met mn opleiding.. Ik heb niet meteen ja gezegd, maar woensdagavond toch maar opgebeld om het vast te zetten...! Ik wilde namelijk thuis nog even kleding passen met pasproteses en met mijn huidige borsten om echt duidelijk het verschil te kunnen zien en 100% zeker te weten dat dit is wat ik wil.

Ik wist het zeker toen ik wist dat ik het zeker weten niet wilde! Er was nog wat twijfel in mijn hoofd, maar toen ik dus nadacht over de zomer.. en dan de keuze te kunnen hebben om vanaf nu elke zomer met een prachtig stel borsten of het zielige excuus voor borsten dat ik nu heb, naja dan is de keuze niet zo moeilijk meer toch?!

Ik heb nu het geld, de kans en de tijd ervoor. Bovendien ben ik nu jong en best een mooie meid :67: , dus NU kan ik er van genieten. Iedereen uit mijn omgeving die het weet staat achter me en zegt dat ik helemaal gelijk heb om het nu te doen. Dat geeft mij ook wel het vertrouwen erin dat ik de goede keuze heb gemaakt nu.

21 DECEMBER is dus mijn grote dag!!

(nog een kleine 6 weken afwachten in heel veel spanning! :D)

23 november heb ik nog een meting met de PC geplant staan, dan bepalen we hoeveel erin gaat aan elke kant. Ik denk zelf dat het tussen de 300 en 350 gaat worden, ben bang dat ik er later spijt van krijg als ik nu 'settle' voor 300.. ik blijf waarschijnlijk niet altijd zo'n slanke jongedame hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeeeeej een datum-genootje !!

Super voor je dat de consult goed is meegevallen! En dat je de pasprothese hebt meegekregen. Zo kan je tenminste zien aan wat je u kan verwachten.

Ik heb helemaal niets gepast, wat ik precies wel spijtig vind.

Ik ben ook 1m70, weeg ook 53kg en heb ook wel bredere heupen :)! Welke cupmaat heb je nu? Of heb ik erover gelezen hihi.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik inderdaad het meest spannende, want hoe ongelukkig ik ook met deze borsten ben, ik weet wel waar ik aantoe ben. Het is nog maar afwachten of mijn nieuwe borsten echt bij me passen enzo. Ben ook bang dat ze te groot uit zullen pakken, dat het te groot is voor mijn lichaam. Maar aan de andere kant wil ik ook niet settelen voor minder, want ben bang dat ik dan straks denk had ik toch maar 30cc meer gedaan ofzo.. En dat zou ook zonde zijn. Naja ik wacht 23 november even af, dan weet ik al meer! :D

Weet jij al hoeveel en hoe het erin gaat?

Leuk dat we op de zelfde dag zijn! Kunnen we ook ons herstel vergelijken, samen klagen over wat we allemaal niet kunnen enzo.. Gezellig! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik inderdaad het meest spannende, want hoe ongelukkig ik ook met deze borsten ben, ik weet wel waar ik aantoe ben. Het is nog maar afwachten of mijn nieuwe borsten echt bij me passen enzo. Ben ook bang dat ze te groot uit zullen pakken, dat het te groot is voor mijn lichaam. Maar aan de andere kant wil ik ook niet settelen voor minder, want ben bang dat ik dan straks denk had ik toch maar 30cc meer gedaan ofzo.. En dat zou ook zonde zijn. Naja ik wacht 23 november even af, dan weet ik al meer! :D

Weet jij al hoeveel en hoe het erin gaat?

Leuk dat we op de zelfde dag zijn! Kunnen we ook ons herstel vergelijken, samen klagen over wat we allemaal niet kunnen enzo.. Gezellig! Haha

Tijdens mijn operatie beslissen ze pas hoeveel cc er gaat ingaan. Dus dat is nog extra spannend :). Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze weten wat bij mijn lichaam past. Het gaat toch zo wennen zijn denk ik.

Ik vind het echt super dat er nog iemand is op dezelfde dag. Kunnen we idd samen klagen over de pijn enz :). Wat hopelijk niet nodig is ;) .

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je ook niet ongeveer wat erin gaat of waar je op uitkomt ongeveer?

Ik heb er nu zoveel zin in! Ik hoop dat die maand snel voorbij is.. De ene dag ben ik heel nerveus en heb ik echt zoiets van "waar ben ik aan begonnen"... En de volgende dag is het alles waar ik over wil praten en vind ik een maand nog veels te lang wachten! haha

Lekker wisselvallig, maar dat komt denk ik gewoon omdat ik zenuwachtig ben.

ZIN IN!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sjors,

Leuk dat je de 21e je boobies krijgt. Ik ook! Ik las over het probleem dat je bang bent dat ze misschien te groot zullen worden voor je lichaam, maar aan de andere kant ook niet te klein wil gaan. Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij mij zal het ongeveer 300cc worden. Misschien ietsje minder omdat ze tijdens de operatie gaan kijken wat het mooist zal zijn. Ik ben zelf niet erg groot, 1.63 en weeg 51 kilo dus ik heb liever niet dat mensen straks zeggen: daar komt tiet, ohnee dat is lisa. Ik heb ook aangegeven dat ik niet niet een te opvallende maat

wil, maar dat ik er ook geen spijt van wil krijgen dat ik het achteraf toch te klein vind. Wat fijn dat jij de pasprothesen mee mocht nemen, kun je mooi alles passen met boobies eronder!

Ben heel benieuwd naar je resultaat.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je ook niet ongeveer wat erin gaat of waar je op uitkomt ongeveer?

Ik heb er nu zoveel zin in! Ik hoop dat die maand snel voorbij is.. De ene dag ben ik heel nerveus en heb ik echt zoiets van "waar ben ik aan begonnen"... En de volgende dag is het alles waar ik over wil praten en vind ik een maand nog veels te lang wachten! haha

Lekker wisselvallig, maar dat komt denk ik gewoon omdat ik zenuwachtig ben.

ZIN IN!

Tussen de 330 en 400 cc zal het zijn. Ik wil uitkomen op een (kleine) D. Omdat ze toch altijd iets kleiner tonen dan een echte D cup.

Ik ben ook zo wisselvallig. Zeker als ik 's nachts gedroomd heb dat het helemaal misloopt! Mijn vriend wordt er al helemaal gek van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke.. Kan je figuur ook wel hebben denk ik ;)

Ik had laatst ook naar gedroomt erover, werd helemaal wakker in stress. Haha

En bij gebrek aan een vriend maak ik mn moeder gek! Maar ze kan het wel aan denk ik. Ze staat nogsteeds achter me en vind me heel stoer dat ik dit wil doen.

De lieverd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal, ik dacht laat ik weer eens wat laten horen hier. It's been a while!

Heb mijn pas-sessie met de PC inmiddels gehad en hij streeft naar 320CC, maar als dat niet mooi past wordt het 280cc.. Vind ik ook goed, want daarmee zou ik alsnog op een mooie C-cup uitkomen, wat ik eigenlijk ook wou. De breedte van mijn huidige borsten is eigenlijk een halve cm te krap voor de 320cc, dus dr Tan probeert die wel, maar beslist uiteindelijk tijdens de operatie of het kan of dat de 280cc beter zijn. Ik heb eigenlijk zelf nu zoiets van; doe maar lekker de 280, die passen tenminste en vind ik groot zat. Maar ik wil niet achteraf spijt hebben daarvan, dus laat het maar aan de vakman over denk ik. Ik hoor namelijk van alle kanten dat vrouwen blij zijn met hun borstvergroting alleen wel een maatje groter hadden willen hebben. Dus "tank maar vol" dan toch? Betaal er zat voor :P

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met mijn 3weekse arnica-kuur. Ik moet al 2 weken voor de operatie beginnen met arnnica-druppels te nemen, tegen blauwe plekken en pijn van verrekkingen. (die er in mijn geval nog niet zijn, maar al wel "in bestelling") Ik moet 3x per dag 10druppeltjes in een beetje water doen en dat dan opdrinken. Het is net alsof ik 3x per dag een shotje vodka neem, wat een ranzig spul. Maar heb er alles voor over, haha.

Vrijdag ben ik begonnen met aftellen... vandaag nog 12 dagen :o

Eerlijk gezegd komen nu de zenuwen al wel een beetje, het is toch een echte operatie. De "ernst" daarvan gaat wel steeds meer doordringen. Maar het is gezonde spanning denk ik :) Bovendien heb ik al betaald en ben ik begonnen met de druppels, dus ik kan en WIL er ook echt NIET onderuit!

Volgend weekend is mijn laatste boobless weekend... wat een heerlijk vooruitzicht! Denk dat ik als protest dan maar geen BH ga dragen ofzo... Nog genieten van het feit dat ik plat op mn buik kan liggen en dingen uit mn handen kan laten vallen die dan recht onder me terecht komen. hahaha.

ooh en even iets heel anders dan borsten; ik heb een hele leuke jongen ontmoed... eigenlijk kende we elkaar al een tijd maar sinds een tijdje zijn we behoorlijk aan het flirten! haha. We hebben nu 2 dates gehad en heb hem verteld van mijn BV, hij reageerde er heel normaal op en vond het goed van me dat ik het durfde. "Als jij je daar beter bij voelt, DOEN" Hij heeft ook aangeboden om me een paar daagjes te komen vergezellen met het niks doen... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk Sjors

En haha, tank maar vol! Die had ik nog niet gehoord :45:

Lekker aftellen nu, duurt idd niet lang meer!

Als je wilt, wil ik wel kijken of er veel verschil in projectie is tussen beide prothesen? Dan hoef je het maar te zeggen... Ik vind (met mijn ervaring met een te brede prothese) dat als het zich niet loont, qua projectie, dat je misschien dan dat risico niet moet nemen.. Maar het is uiteindelijk natuurlijk aan je pc te bepalen :)

Ik zou dan wel even moeten weten of de prothese rond of anatomisch is, en welk merk (liefst ook welk profiel, maar als je dat niet hebt, kan ik wel zoeken in de catalogus, misschien dat ik het dan toch vind. )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sjors!

Volgende week is het al zover :) :). Ik begin het nu zo pas te beseffen dat dit het laatste weekend is met kleine borsten.

Spannend he!

Wat leuk dat je iemand ontmoet hebt en dat hij zo goed reageert! Dan kan je uw zinnen een beetje verzetten als je niet veel kan doen na de operatie.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sjors,

Spannend, nog maar 4 dagen!! Hoe gaat het met de zenuwen?

Ik ben erg benieuwd naar je verhaal straks! Ik heb namelijk op 3 januari een intake gesprek bij de Contour Kliniek in Bussum!

Wat heb je nu en hoeveel cc krijg je? En welke implantaten neem je? (Sorry voor alle vragen, gewoon nieuwsgierigheid!) :68:

Alvast veel succes/sterkte en hoop dat je helemaal happy bent vrijdag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

sorry voor mijn afwezigheid, mijn studie is echt ff killing nu! Allemaal toetsen en beoordelingen nu nog even dus het stressniveau is hoog, maar mn hoofd is al helemaal bij mn operatie! Ik ben echt al supernerveus en kan (met de gene die het weten) alleen nog maar over mijn operatie en nieuwe borsten praten. haha.

Gisteren heb ik 2 sportbh's gekocht. Een 70D shockabsorber van €54! Echt duur, maar het voelde wel echt goed strak en stevig aan, dus wel echt kwaliteit ook. En een 75C bij de hema, voor als ik weer eens wil ademen :P Die zal iets minder strak zitten en dan kan ik het een beetje afwisselen en evt in die slapen als ik dat prettiger vind. Ik ga er trouwens van uit dat die goed gaat zitten en anders kan mn moeder hem ff ruilen vrijdagmiddag.

Nog even voor de info; Ik krijg natrelle cohesieve gel, anatomische 320 of 280cc. De pc probeert de 320 maar als dat er onnatuurlijk uitziet kiest hij voor de 280.

Het daten gaat heel goed. We doen nog rustig aan, zijn nog niet aan een officiele relatie begonnen, maar weten wel dat we elkaar heeeeeel leuk vinden. Ik ben verliefd :36: haha... Hij komt van het weekend ook nog even langs (om voor me te zorgen), de schat!

Ik heb trouwens mn tijd te horen gekregen; half 9 moet ik me melden!!!! dus om 9 uur word ik geopereerd, echt heel vroeg.. Maar dan heb ik tenminste geen tijd om nerveus te worden. haha. Ik vind het prima! Normaal ben ik echt iemand die van spanning moet overgeven, hopelijk gaat dat vrijdag niet gebeuren! Ik kwam er inderdaad van het weekend achter dat dat mijn laatste weekend met kleine borsten was.. En vandaag mijn laatste dinsdag. Gek idee eigenlijk. Maar ik heb er echt SUPERveel zin in!

Ik moet het helaas hierbij houden voor nu.. mijn laptop heeft nog 2% batterij over :o

Ik zal nu wat vaker kijken of er al iemand heeft gereageerd en niet weer zo lang niks van me laten horen.

@Lindi; Nog maar 3 daagjes!!! Hoe gaat t met jou spanningen?

@Yoki 22: ik heb alleen nog maar goede ervaringen met de contour kliniek, vooral de receptionisten zijn superlief. De ene heeft zelf een bv daar laten doen afgelopen maart, zij heeft ze aan mij laten zien en het zag er zooo mooi uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindi; Nog maar 3 daagjes!!! Hoe gaat t met jou spanningen?

Sjors, ik heb al heel veel zenuwen :). Ik kan aan niets anders meer denken hihi.

Heb je u al op iets speciaal voorbereid of iets voorzien?

En super dat het daten zo goed gaat :) Zo lief dat hij je even komt bezoeken in het weekend. Hopelijk gaat het dan al een beetje goed met ons!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooooi,

Zo, nu kan de "tietenstress" echt beginnen. Vandaag had mijn laatste beoordelingen op school, dus mijn hoofd is nu helemaal vrij om alleen nog maar aan de operatie te denken. Ik ben echt zo benieuwd naar hoe ze eruit zien straks, kan echt niet meer wachten nu. Vanavond voor het laatst met kleine borsten uit eten, haha, zo zit ik bij alles "voor de laatste keer dit, voor de laatste keer dat met kleine borsten" te verzinnen..

Ik zal voor de operatie nog even Voor-foto's maken en die op mijn pagina zetten. En een paar dagen na de operatie dan ook de eerste Na-foto's

Qua voorbereiding zit ik helemaal goed volgens mij. Ik heb al mijn medicijnen opgehaald (hele boodschappentas vol), maandag had ik al sportbh's gekocht en mijn moeder heeft vrijdag vrij om met me mee te gaan. Ik ben er helemaal klaar voor, dus KOM MAAR OP!!!

Tot snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest wel een beetje lachen dat je bij alles denkt dat dat het laatste was wat je tietloos gedaan hebt. Dat zeg ik zelf ook constant, iedereen hier thuis wordt er een beetje gek van. Mam is blij als ik ze eindelijk heb, hoeft ze dat tietloze gezeur niet meer steeds aan te horen. Ik heb er echt enorm veel zin in. Ben ook vrijdag aan de beurt! 07.15 moet ik me melden. Hoe staat het met jouw zenuwen? Ik heb nog nergens last van op het moment, dat zal nog wel komen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wouw jij moet vroeg zeg! Ik moet me half 9 melden, dat vond ik al vroeg... Wij moeten al om 7:15 vertrekken trouwens..*zucht*

Mijn moeder wordt ook wel een beetje gek van me geloof ik, maar zij vind het ook spannend, dus ik neem het dr niet kwalijk.

Ik was helemaal vergeten om kerstkado's te kopen! Dat kan ik straks niet meer doen natuurlijk. Dus ik heb even wat besteld via internet en ga vanavond nog met mn vader even het centrum in voor wat kleine dingetjes.

Ik ben al helemaal panisch hoor! haha.. Kan nu echt niet meer wachten!!!!! En mn lichaam moet eronder lijden, onder mijn zenuwen bedoel ik dus. Ik was al een beetje verkouden, maar heb nu ook steeds hoofdpijn van alle stress en zenuwen. Hopelijk heb ik morgen geen koorts ofzo en dat ze de operatie uit willen stellen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.