Ga naar inhoud

Flowerr : 23 november 2012 : Dr. Kemler : Martini ziekenhuis Groningen


Aanbevolen berichten

Hey BB,

sorry had niet gezien dat je nog een vraag had gesteld.

Heb 500 cc van Eurosilicone, onder de spier.

Maar het profile weet ik echt niet, staat niet op de stickertjes (uiteraard) en ook niet op de papieren en brief voor de huisarts.

xx

Haha flowerr, ik had ook de pil genomen en gehoord van 2 mensen dat hun borsten nog meer waren gegroeid.

Daar zat ik met hoop en uiteindelijk niks :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo, dan nu maar even een update, nu ik eindelijk weer een beetje op de wereld ben.

Vrijdag 23 november moest ik om 09.00 uur in het ziekenhuis zijn en daar kreeg ik een aantal tabletjes om rustig te worden en een zalfje voor op mn hand voor het infuus( aangezien ik nogal bang ben voor naalden). Om 11 uur zou mijn OK-opname tijd zijn. Tegen 10 uur werd ik al behoorlijk suf en ben ik in slaap gevallen. om iets voor 11 kwamen ze me halen voor het infuus en daar vernam ik niks meer van. gelukkig. Tegen een uur of 1 werd ik wakker op de uitslaapkamer en besefte ik niet waar ik was. Ik mocht vrij snel naar mijn kamer waar mn vriend en mn moeder zaten. Ik heb nog een tijdje wartaal gepraat volgens hun en regelmatig lachaanvallen gehad.(wat overigens erg pijnlijk was). Mijn borsten voelden pijnlijk en dik aan. als soort tennisballen. OOk mn ribben deden enorm zeer. Ik kon de vorm onder het verband zien en ik was zo blij! Naar een uur had ik erg veel pijn. Ik mocht wat paracetamol en moest toen ik moest plassen meteen op de wc(ipv de po,zoals op de uitslaapkamer) Kwam amper het bed uit,alles deed zo zeer. 4 uur verder was het echt niet meer te verdragen en uiteindelijk kwam de PC kijken. Hij drukte hard op mijn linkerborst die erg opgezet was door bloedingen. Hij zei tegen deverpleegsters dat de BH allang om had gemoeten,zodat de borst niet verder kon opzwellen. Ik kreeg de BH om en had erg veel pijn. Hij zei dat ik misschien moest blijven aangezien mijn borst aan het zwellen was. Het kon namelijk zijn dat er een slagader bloedde. In dat geval moest er opnieuw geopereerd worden. Ik was zo bang en probeerde zoveel mogelijk te slapen. Savonds hebben ze besloten me toch nog een nacht te houden om het in de gaten te houden aangezien de zwelling nog steeds behoorlijk aanwezig was.Na de trombose prik heb heb ik die nacht nog vaak wakker gelegen. was zo bang.. De borst voelde helemaal niet goed en hij klopte de hele tijd, ook had ik het gevoel dat de borst regelmatig keihard werd. Heel anders als de andere borst. Gelukkig mocht ik volgende middag naar huis. Thuis heb ik veel gehuild, ik voelde me letterlijk alsof er een trein over me heen was gereden. De dagen erop waren erg lang en pijnlijk. Maandag heb ik de PC gebeld voor extra pijnstilling, en deze zei dat ik de huisarts moest bellen. Hiervan heb ik diclofenac gekregen en maagbeschermers naast de paracetamol die ik al had. Savonds kreeg ik diarree en werd ik misselijk,werd duiselig en toen ik in bed lag kreeg ik hartkloppingen. Ik voelde me echt ellendig. Niks hielp om mijn hartslag weer normaal te krijgen. Ik was zo in paniek. Dus snel naar dokterspost. Daar bloed geprikt, een slagaderlijke prik, hartfilmpje en bloeddruk gemeten. 2 uur later kwam de uitslag dan eindelijk, allergie voor diclofenac.. dus gelukkig antistoffen gekregen. en andere paracetamol (codeine) meegekregen. Vandaag de hele dag geslapen. En ik voel me voor het eerst wat beter. wat ben ik blij! Pijn is er nog.. maar het gaat nu al zoveel beter. hopen dat het alleen nog maar beter gaat,dan kan ik het voor het eerst eens beseffen waarvoor ik dit gedaan heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn God Flowerr!! Ik zou bijna zeggen: wat een horror-bv-verhaal!!!

Niet alleen een bloeding, maar daarna ook nog een allergie voor diclofenac.... Wat heb jij enorm veel pech achter elkaar gehad zeg!!

Het positieve nieuws is dat je gelukkig niet meer opnieuw geopereerd hoefde worden, maar dat is dan ook echt het enige..... :(

Hoop dat je je snel een stuk beter gaat voelen meid en dat je kunt zien waar je dit allemaal voor doorstaan hebt! Heeeeeeel veel beterschap!!

En vanaf nu, een goed herstel gewenst!!

En had ik je al gefeliciteerd? Nou, bij deze in ieder geval: GEFELICITEEEEERD, want je hebt je: :1big_boobs: Het is wel niet zonder slag of stoot gegaan, maaaaarrrr toch heb je ze :) Hoop dat je er gauw van zult kunnen genieten!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee Flowerr, verschrikkelijk zeg!

Dat was helemaal geen leuke start en dan ook nog eens die ongekende allergie, pffff

Hopelijk gaat het nu elke dag beter en beter en kan je gauw 'genieten' van je boobs!

Veel beterschap en een dikke -voorzichtige- knuffel

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

die linkerborst is nog opgezet.. en hard af en toe.. ik merk wel dat het zachter word. maar die rechter voelt al echt ''eigen'' de linker nog niet.. gevoel dat ie nog steeds beetje verschuift.. weetnie of dat realistisch is maar zo voelt het wel. die rechter wordt echt iets kleiner al.. en ik hoop dat er nog wat van over blijft. maar goed. we zullen zien.

binnen hoeveel tijd mag je weer op je zij liggen? want dat rugliggen is echt zo pijnlijk!

Bedankt voor jullie lieve reacties!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Fijn dat 1 borst op zn minst wat lief voor je is :)

Wanneer je op je zij mag, is afhankelijk van de pc.... Misschien beter even bellen naar je pc, om te vragen wat van hem mag :) Beetje half-zittend met een kussen onder je knieholte is misschien beter? Ik lag toen best goed.

Mocht 6 weken niet op mijn zij, bij mijn eerste bv

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.