Ga naar inhoud

Flowerr : 23 november 2012 : Dr. Kemler : Martini ziekenhuis Groningen


Aanbevolen berichten

Oeh lees je berichtje nu pas.. Heb het al geplaatst..

Hopelijk is dat een beetje duidelijk en ben k niks vergeten?

hallo,

ik ben nieuw hier en er zijn vast al meer topics over geopend, maar ik wil een borstvergroting ondergaan en ik twijfel nog steeds over het aamtal CC. Ik ben 1.64 en 66 kilo en heb van mezelf een 75A/ kleine B cup. Eigenlijk met een B cup BH vult het gewoon niet. en in geen een bikini zit me mooi in de zomer.. aarg! voel me zo walgelijk dan. Het klopt gewoon niet met de rest van mijn lichaam.

ik heb nu twee gesprekken gehad met de pc, en ik heb wat prothesen gepast. de prothesen waar zij mee werken zijn van Natrelle. en hij heeft onder mijn borst het aantal cm's gemeten. Aan de hand daarvan kan ik max. 255 hebben. Toch zie ik hier op het forum veel mensen die toch smaller zijn en er veel meer cc kunnen hebben. Ik wil eigenlijk gaan voor de 255 ronde prothesen extra full profile. maar vind het wel erg lastig om zo te kiezen. Hier lees ik veel dat je beter iets te groot kan hebben dan dat je straks zit dat ze toch tegenvallen.

Ik wil graag een mooie C. Ik denk dat dat het mooist bij mijn lichaam past, maar ik weet dus niet wat ik precies met 255 krijg. erg lastig.

Donderdag moet ik naar de anestesist.kan ik bij hem/haar nog wijzigingen doorgeven?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi flowerr

Welkom op het forum!!!

Hm.. idd vreemd, want als jij extra high profile neemt bij een ronde prothese, zou ik ook denken dat je meer cc zou kunnen hebben bij jouw lengte en gewicht.... De breedte van je borst is idd bepalend voor de max. breedte van je prothese, maar hoe komt jouw pc bij deze maat?

Weet jij toevallig wat hij aan borstbreedte gemeten heeft?

Bij welke pc ben je trouwens geweest? Misschien dat dat ook al iets meer zegt, want sommige pc's doen nou eenmaal niet aan grote borsten, om het zo maar te zeggen....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben bij Kemler geweest in het Martini ziekenhuis in Groningen. Kennis van me is ook geweest,en die is qua postuur net zoals mij.. Maar die heeft wel 300+ gehad, exacte hoeveelheid weet ik niet. Volgens mij 10 cm per borst heeft hij gemeten. Ik ben zo bang dat dat straks niet erg verschil maakt. en ik nog steeds ongelukkig ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Flower,

Ik heb 2,5 week geleden 255 cc gehad van Mentor. Ik had een AA cub. Ik ben zelf 1.64 en weeg 56 kg. Mijn borsten zullen nog wel iets veranderen maar ik moet zeggen dat het mij mee valt. ik las ook hier dat veel andere veel meer cc kregen en ik was bang dat 255 niet zo groot zou zijn. Nou.... ik moet zeggen dat ze niet groter hoeven hoor ;). Ik zou 255 (rechts) en 225 (links) krijgen of 295 en 255 maar het is toch beide 255 geworden.

Ik denk dat ik zeker op een c uitkom, moet nog gaan passen natuurlijk. Je kunt mijn foto's bekijken in mijn profiel.

En misschien moet je naar nog een paar artsen gaan om te kijken wat die zeggen. Dan kun je straks ook beter achter je keuze staan denk ik.

Groetjes,

Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.60 m en 53 kg en had een volle B en heb nu met 380 cc een E. Klinkt groot maar met een gewone trui aan valt het helemaal niet op. Ik denk dat 150 cc ongeveer 1 cupmaat is.

In jouw geval Boobies, maar dat kun je niet als regel stellen :)

Het is echt afhankelijk van de breedte van de prothese, het profiel, het merk, de vorm.... Geen peil te trekken op de cc's!!

Echt niet.....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij groter kan plaatsen bij de operatie zelf, kan je dit best vragen, je betaalt toch om iets van borst te zien xs

Ben zelf smal (draag zelfs nog steeds x small) en onder de borst 68 cm, heb 500cc gekregen, heb nu een E dat lijkt op een gewone C en een b in pulletje.

Ben 1m63 en 52kg

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij groter kan plaatsen bij de operatie zelf, kan je dit best vragen, je betaalt toch om iets van borst te zien xs

Ben zelf smal (draag zelfs nog steeds x small) en onder de borst 68 cm, heb 500cc gekregen, heb nu een E dat lijkt op een gewone C en een b in pulletje.

Ben 1m63 en 52kg

Groetjes

Ik heb even zitten zoeken in jouw topic, maar kan eigenlijk niet vinden welk merk prothese jij gekregen hebt, en welk profiel... Dan zoek ik even de maten op die bij jouw prothese horen. Is wat beter om te vergelijken :)

Als je me dat even wilt laten weten?

Alvast bedankt!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf smal (draag zelfs nog steeds x small) en onder de borst 68 cm, heb 500cc gekregen, heb nu een E dat lijkt op een gewone C en een b in pulletje.

Ben 1m63 en 52kg

Groetjes

Ik heb net hetzelfde gevoel en het verschil tussen een b cup met push up en een E cup is onder een trui amper te zien. Bij mij lijkt het onder een trui ook eerder een C cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net hetzelfde gevoel en het verschil tussen een b cup met push up en een E cup is onder een trui amper te zien. Bij mij lijkt het onder een trui ook eerder een C cup.

Dat is bij mij ook zo idd haha, maarja, een push up is ook niet representatief he... Daarmee vergroot je het zicht in een trui ook al :)

Het gaat erom dat ze bloot opeens ook groter zijn. En dames, het went zooooooooooo snel! Ook ik kijk wel eens naar beneden en denk: uhm... waren ze zo niet ook al voor mijn bv? haha

En dan leg ik er een hand op en is mijn hand te klein geworden.. :45:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee meid! Ik krijg ook 255 cc en word in december geopereerd. Ik heb nu ook een A. Ik weet niet wanneer je van plan bent om geopereerd te worden, maar ik word 6 december geopereerd. Dan kan je bij mij zien hoe het er ongeveer uit komt te zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties tot nu toe, super! WOuw,danique dat is wel heel mooi! Ik blijf het toch moeilijk vinden, heb gepast met die prothesen en eigenlijk wordt er ook geen grotere maat aangeraden bij 10 cm breedte borst. Ik heb dus eigenlijk de max gekozen. en ook extra high profile. vind het wel erg lastig hoor. hoor allemaal grotere maten. en ik weet dat dat niets te betekenen heeft,maar ben zo bang dat ze of heel erg rare vorm krijgen, of te klein. en dat is zonde, je betaald er tenslotte genoeg voor. ik ben best wel breed in de schouders, en mijn armen zijn best fors. dus ik wil niet dat dat te klein lijkt,want dan schiet ik er niet veel mee op. krijg trouwens wel gewoon ronde. en op de spier, is het dan zo dat je er meer van ziet dan onder of dual plane?

Wat zijn de voordelen van op de spier?

thnx:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo en dropje, ik heb vandaag gesprek bij de anestesist. en dan kan de tijd tot de operatie tot 3 maand zijn. Ik hoop zo dat het dit jaar nog wordt!

Hoe groot ben jij en hoe zwaar als ik vragen mag? Heb je ook fotos van hoe het er nu uit ziet? welk merk neem je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej ik had ook een kleine a en ik kon ook max maar 245 cc aan elke kant en ik geef eerlijk toe in het begin ik geoppereerd was w-dat h et me vrij klein leek ... nu 5 weke later zit ik aan een mooie 75 c erg natuurlijk lijken en ik vindt het de max !! ik heb een week na po aan plastisch chirurg gevraagt of er meer in had gekunen en hij zei dat dat niet mooi zou geweest zijn te onnatuurlijk en dat ik waarschijnlijk wel wat striempjes zou krijgen en dat is toch ook niet leuk e .. nu al met die 245 cc hebben mijn borsten zeker 2 weken heel hard op spanning gestaan ...

ik wil je ook wel laten snappen dat die andere borstvergrotingen hier op site soms niet te vergelijken zijn met ons *lichaamsbouw* het hangt er dus echtvanaf waar je voor kiest

een natuurlijke borstvergroting of liefst zo groot mogelijk maar de kans hebben dat het niet meer zo natuurlijker lijkt ...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wouw wat zijn ze mooi, en maar 245 cc? pfiew.. dan ben ik wel enigsinds gerust gesteld. wat mooi! heb je het op despier gedaan of?Ik heb mijn fotos van hoe ze er nu uit zien ook geplaatst.. bohh wat vreselijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo en dropje, ik heb vandaag gesprek bij de anestesist. en dan kan de tijd tot de operatie tot 3 maand zijn. Ik hoop zo dat het dit jaar nog wordt!

Hoe groot ben jij en hoe zwaar als ik vragen mag? Heb je ook fotos van hoe het er nu uit ziet? welk merk neem je?

Ik krijg 255 cc van het met natrelle, anatomisch. Ik ben 175cm en weeg 57kg. Ik heb nu ook een kleine A (maar nu groter, want me boobies hebben in 1 keer bedacht om precies nu te gaan groeien.......) maar ik wil ook heel graag een c

Hoop dat je er wat aan heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi allemaal,

zo bij deze open ik ook mijn operatie verslag.

Ik ben 24 jaar en ik mag mijn kleine borsten op 23 November ein-de-lijk gedag zeggen! :101:

Al zoveel jaar over nagedacht,maar nooit echt gedurfd.. schaamte, was het meer. en niemand die me snapte.

Vanaf mijn 15e al cup 75 A gehad(1.65-65kg), en nooit gegroeid, op den duur maar aan de pil gegaan, aangezien dat zou helpen. Maar helaas.. wel aangekomen op plekken waarvan ik het niet wou. verder moeder en zus met een mooie volle C cup, maar ik helaas niet. Best wat rotopmerkingen gehad op school en eigenlijk altijd mee blijven zitten. Voel(de) me overal een jongetje in. en vol afgrijnzen kijk ik in de spiegel. Het is gewoon niet het lichaam van een vrouw. :102:

Dus, uiteindelijk toch weer een keer gekeken naar een borstvergroting en nu toch besloten om gewoon ervoor te gaan!!

Brrr nog maar 18 dagen te gaan.. whoeeehoeeeee.. spannend!

Ik ben nu al best wel nerveus, meer omdat ik nog steeds twijfel of de Natrelle 255 cc extra high profile wel voldoende is en niet tegen gaat vallen.

moeilijkmoeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je niet nog ff passen voor de operatie? eventueel toch iets groter nemen, zal wel snel wennen zoals ik van vele lees op de site.

Koop een bh wat jij een mooie grootte vind, oefen thuis met zakjes water/rijst met gewenste aantal cc en doe er een truitje over... denk dat je aardig in de buurt komt...

Liefs Giselle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.