Ga naar inhoud

Sieb23 : 27 november 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast Sieb23

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

Ik weet niet zo goed hoe dit allemaal werkt, maar ik heb al een aantal berichten van jullie gelezen en dat heeft me al ontzettend gerust gesteld! Ik moet even zeggen, een heel fijn forum!!

Ik ben al een lange tijd aan het twijfelen over een borstvergroting (ik heb namelijk helemaal niks, hypoplasie) en na twee gesprekken te hebben gehad bij Bergman Kliniek en Genk Welness kliniek heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Op 27 november 2012 krijg ik eindelijk borsten en ik heb gekozen voor de Welness kliniek.

Dit voelde heel goed en iedereen was super vriendelijk en dit had ik totaal niet bij de Bergman kliniek.

De zenuwen beginnen nu aardig toe te slaan, ik ben al gestopt met roken op advies van mijn pc. Zijn er meerdere mensen geheel gestopt met roken of is dat niet 'echt' nodig? (natuurlijk wel goed voor mijn gezondheid :) )

Ik twijf alleen enorm over mijn maat..mijn pc zei dat 275cc prima bij mijn postuur staat, ik ben 1.64 lang en ik weeg 61 kg. Maar ik ben zo bang dat ze toch te klein worden, omdat ze voor een deel achter mijn borstspier worden geplaatst. Toch maar 300 cc? Tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sieb.....

welkome hiero!

heel gezellig dat je erbij bent!

ik had 350CC genomen (zie onderaan dit bericht)....

ben heel tevreden met het resultaat.

ik ben flink gaan minderen met roken. een week van te voren niet meer dan 3 st. per dag.

1 week helemaal gestopt geweest, maar helaas daarna toch weer 3 per dag en nu zit ik toch weer op die 10 st. van voorheen.!

maar alles is goed gegaan. ben heel tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sieb!

Welkom op het forum :viannen_01:

Je hebt gewoon al een datum!! Super!!!

Om te zoeken op plastisch chirurg of op kliniek, kun je rechtsboven (boven 'bekijk nieuwe inhoud') de zoekfunctie gebruiken!

Over Verdonck (de pc van je keuze zoals ik in de chat vernam) zijn een heleboel verhalen te lezen hier!

Mag ik vragen welke cupmaat je nu hebt? Dat is soms handig om te weten :)

Of een aantal cc past, ligt aan de breedte van je eigen borst... Elke prothese heeft een bepaalde breedte en deze moet passen binnen de breedte van je eigen borst, om het meest natuurlijke resultaat te verkrijgen :)

Dat je gestopt bent met roken, is super!! :35:

Er zijn uiteraard meiden die doorroken, maar voor het herstel van wonden, is het over het algemeen genomen, beter om te stoppen :) Ben zelf een ex-roker en uiteindelijk ga je je ook echt beter voelen zonder die stinkstaven ;)

Daarnaast is de kans op complicaties bij rokers groter dan bij niet-rokers, waarmee ik niet zeg dat je sowieso complicaties krijgt, als je rookt (voordat ik dadelijk al die rokers over me heen krijg hier ;) )

Veel lees en forumplezier!!

En als je vragen hebt, stel ze gerust in dit topic :)

xx BB

ps: en omdat je al een datum hebt, heb ik je meteen bij de operatieverslagen gezet en je titel aangepast. Dan hoor je er helemaal bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief zijn jullie allemaal! Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb nu vrijwel niks dus AA cup, de 300 cc past prima in mijn lichaam zijn mijn pc, dus dat is het probleem niet.

Ik wil graag een mooie b/c cup, maar echt niet te overdreven..

Verder heb ik morgen een echografie van mijn borsten in het ziekenhuis, dit wilde mijn pc. Is dat normaal, hebben jullie dat ook moeten doen? Dit om te kijken of ik geen rare hobbels of knobbels heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sieb

Dr. Verdonck is een van de weinige artsen die wil dat zijn patienten een echografie doen. Van de ene kant is dit natuurlijk wel goed, want zo heb je meteen even een controle gehad :)

Met 300 cc en waarschijnlijk extra high profile (want daar werkt Verdonck meestal mee) Ga jij zeker wel een C cup halen! Ik zal binnenkort, als ik het niet vergeet, nog eens in de catalogus van Monobloc kijken, maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb gisteren mijn echografie en mammografie gehad, zeer pijlijk! Ze wilde me geen kopie meegeven van de uitslag dus ik hoop dat het goed aankomt in België. Heeft één van jullie ook een mammografie gehad? Het ziekenhuis deed echt heel moeilijk voor alleen een echografie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi BB,

Bedankt! Hier al flink de zenuwen, tasje al gepakt!

Vannacht zal ik waarschijnlijk geen oog dicht doen, maar we moeten toch al om half 6 gaan rijden dus dat scheelt.

Ik zal z.s.m. mijn verslagje typen en foto's uploaden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier dan mijn verslagje over mijn nieuwe boobies!!

Gisterochtend ben ik om half 6 vertrokken naar de welness kliniek en zijn om 7.45 aangekomen. Ik moest me melden om 8.10 melden dus waren netjes op tijd.

Ik heb tot 8.30 zitten wachten en toen mocht ik mee naar een eigen kamer.

Ik moet zeggen personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn super relaxed.

Op mijn kamer kreeg ik uitleg van de zuster en moest ik me uitkleden voor foto's en me schort aan te doen. Ik kreeg later nog een zedpil en een kalmeringstablet en daar werd ik heerlijk rustig van want ik was ontzettend nerveus.

Ik werd die dag geopereerd door dokter Damen maar had die vent nog nooit gezien, omdat ik eigenlijk door dokter Verdonck geopereerd zou worden, maar die had een incidentje gehad.

Nou ik gezegd dat ik dokter Damen dus nog van te voren wilde zien! Nou niet gebeurd alleen even in de operatiekamer. Ik legde voor dat ik twijfelde over de maat. Dokter Verdonck had mij 275 cc aangeraden en ik wilde zelf 300 cc maar ik wilde graag dokter Damen zijn advies nog even horen en die zei ja 300 cc gaat extra high profiel worden maar je bent breed (en dat is echt zo) dus ik denk niet dat het heel natuurlijk staat! Dus toen zei ik oke wat dan? Hij zei ja 275 of 330 en toen heb ik met mijn stomme hoofd 275 cc genomen en ik moet zeggen dat ik ze nu erg klein vind zo in het verband!!!! Ik hoop op een grote B of kleine C. Daar zou ik volgens de pc wel op komen nou dat mag ik hopen!

Verder is alles goed gegaan hoor! Ik heb niks meegekregen van de operatie, ik was nog in gesprek met de dokter toen ik volgens mij wegviel, ik zei ik vertrouw uw advies volledig haha.

Ik werd wakker ergens in een andere kamer, maar kreeg echt mijn ogen niet open. Toen kwam er een hele lieve zuster en die zei mevrouw alles is goed gegaan ik breng u naar uw kamer. Nou ik was zo slaperig dat het me allemaal niks boeide. Eenmaal op mijn kamer heeft het echt nog twee uur geduurd voordat ik een beetje bijkwam. Ik heb daarna niet veel pijn gehad en ben heel lief behandeld! Ik ben alleen helemaal vergeten een sportBH en borstband te kopen!! Iemand tips waar ik die het beste kan halen?

Verder ben ik nu dus 1 dag PO en heb ik best veel pijn. Slapen gaat eigenlijk prima maar het opstaan enzo doet echt zeer! Ik kan nog helemaal niks, maar ik word heel goed verzorgd!! Foto's volgen nog! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je Boobs!

Maar wat naar dat je de pc niet even GOED heb kunnen spreken voor de operatie!

Ik vind je heel stoer dat je zo op de operatie tafel heb gekozen wat je wilde.

Ben van mening dat dit een heel mooi maatje is:) over 6 weekjes zie je het resultaat en denk dat t heel natuurlijk is:)

Komt allemaal goed. ben je niet tevreden vraag je een second opinion aan!

Ik heb zelf 325 cc, midden hoog profiel, dual plane. vond ze eerst ook te klein. maar nu na 5 dagen ben ik erg tevreden. is even wennen allemaal :)

Veel beterschap en laat je lekker verzorgen! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid....nu lekker herstellen...en wie weet wordt je nog verrast met de cup maat...trouwens je had ook in de wellness je sportbeha en band kunnen kopen...maar oke, daar heb je nu niks aan...kijk eens op het net...vind je het gegarandeerd...succes verder met het herstel...;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps...geef mij ook maar liever Dr Verdonck...Ik moest mijn knoopjes laten verwijderen door DR Damen omdat Dr Verdonck naar een congres was...ik heb bijna 2 uur moeten wachten..en werdt binnen een paar minuten afgescheept...ik kon zelfs totaal geen vragen stellen...neeej voor mij geen DAMEN meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linnie

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Wat rot dat je niet even met de opererend arts kon praten voor je operatie en dus min of meer ff vlug moest beslissen op de tafel.... Ik vind het eigenlijk niet kunnen... geen manier van doen, maarja... wie ben ik he?

Als je een bh zoekt, kijk dan eens op: www.kiesdejuistesportbh.nl

Ze hebben daar, dacht ik, ook van die banden!

Een goed herstel en goed je pijnstillers nemen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bedankt voor jullie lieve berichten! Ik wilde ook een sportbh daar kopen maar ze zeiden we weten niet wat voor maat je hebt enzo en ik was te slaperig om er tegen in te gaan. Beetje slordig!! Maar goed beetje herstellen nu, al ben ik het zat om steeds dingen aan iedereen te vragen, ik kan echt niks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een klaagzang vandaag! Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht van de pijn, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest omdat het ook naar me rug is getrokken pff! Kotsmisselijk en me hechtingen trekken enorm. Ik ben dat verband ook beu, ik kan bijna niet ademen omdat het zo strak zit.

Maar alles voor de boobies!! Zal blij zijn als ik me sportbh aan mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop voor jou dat de pijn snel wat minder is!! Bij mij vroegen ze op voorhand of ik een sportbh wilde kopen. Ik heb deze toen betaald en na de operatie had ik hem al direct aan, met een verband erover. Ik vind het raar dat ze jou geen sportbh hebben gegeven. Ze hebben toch alle maten in voorraad dus Dr Damen heeft er toch maar 1 uit te kiezen en jou aan te doen terwijl je nog onder verdoving bent. Rare werkwijze is dat.

Het slapen lukt binnen een dag wel beter en de pijn gaat ook snel verminderen.

Veel succes met het herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het ook apart dat ze bij iedereen iets anders doen, ik heb gebeld vandaag maar ik hoef geen borstband om? Verder moet ik echt het verband om houden!! Ik heb wel bloed op mijn pleisters is dat normaal? Het is wel opgedroogd bloed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn, ik heb het verband 2 dagen aangehouden, het zat mij ook veeel te straks, en voelde me mij benauwd. Het was ook verkleurd onder mijn oksels, ik voelde me er erg vies in! Ben gewoon naar een lingeriewinkel gegaan, en heb daar een stevige sportbh gekocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.