Ga naar inhoud

Musje : 10 december 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Musje,

ik las in je andere topic dat je (nog) niet tevreden bent met het resultaat. Erg vervelend en ik hoop voor je dat het na het herstel meer is zoals je had verwacht. Goed dat je wel positief blijft, alles wat je nu wel hebt is inderdaad mooi meegenomen ;).

Succes met je herstel,

groetjes Logsta

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo, na al het dramagedoe in mijn andere topic moet ik het hier ook nog maar bijhouden, vind ik!

Mijn man heeft me vanmorgen uit bed beveeld, haha. Ik lag daar maar te simmen en alvast te denken wat ik op mijn werk moet doen in januari enz. enz. Stom he? I.p.v. dat ik nou eens ga genieten dat ik nog 2 weken thuis ben en lekker kerstfilms kan kijken enzo.

Maar goed, het is ook al met al een heftige maand bij ons. Ik heb 2 dagen voor de operatie nog examen gedaan voor een opleiding die ik voor mijn werk volg. Gelukkig kwam ik er gisteren achter dat ik geslaagd ben. (joehoe)

Verder is m'n man zijn baan voor de 4e keer kwijt. Alles bij elkaar hakken de spanningen er behoorlijk in.

Iemand nog tips om een beetje "zen" te worden??? (voor zover dat lukt met vier stuiterende kids om je heen......zucht....)

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Ik geloof je graag als de spanningen er allemaal uit komen, maar het is goed van je man dat hij je uit bed getrapt heeft. In bed wordt je er niet vrolijker op ;)

Je borsten zullen sowieso nog erg gaan veranderen de komende dagen, en zoals ik in je andere topic al schreef, als ik het me goed herinner, dan kom je zeker wel op een D uit, als je een 75 omtrek hebt. Kán gewoon niet anders! :)

En het is echt waar: als je straks, na 6 weken andere bh's aan mag, dan ziet het er opeens heeeeeeeeel anders uit, geloof me maar :) Ik heb er ervaring mee ;)

Dus hup: Borst vooruit, mondhoeken omhoog en genieten!!

Veel plezier met je kerstfilms :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB, dank voor je opbeurende talk! Ik voel me vandaag ook weer een stuk beter. Ben gewoon 's morgens uit bed gegaan en ga er straks pas weer in. Ben vandaag mee gegaan naar de supermarkt. Weliswaar in een joggingbroek, maar ach. (op een gegeven moment zag ik iemand kijken en toen ben ik voor de vorm maar een beetje mank gaan lopen in de hoop dat ze snapt dat ik er niet voor niets zo achterlijk bij loop, haha) Wel lekker hoor; beetje aangeven wat we nodig hebben en bij de lopende band gewoon wachten tot je man alles heeft ingepakt. Dit komt nooit meer terug!!

Net was er kerstfeest van de kids in de kerk en ook daar heb ik het volgehouden. Van tevoren nog ff gedouched, heerlijk! Wat kun je daar van opknappen zeg! Bij thuiskomst op de bank frietjes gegeten en als het goed is liggen alle kinders inmiddels al weer op bed.

Vanmiddag zagen m'n boobs er inderdaad al een stukkie beter uit. Het proces verloopt niet voor beide kanten gelijk, maar ik weet dat dat mag. De linkerborst geeft heel veel last en pijn met steken e.d. maar is wel het snelst aan het zakken.

BB, ik heb omtrek 85, dus het zal geen cup D worden. Nu maar hopen dat een C wel gaat lukken...

Ik begin echt benieuwd te worden naar andere bh's straks, dat wordt een feestje in het pashok! :-)

Fijn weekend verder allemaal!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weliswaar in een joggingbroek, maar ach. (op een gegeven moment zag ik iemand kijken en toen ben ik voor de vorm maar een beetje mank gaan lopen in de hoop dat ze snapt dat ik er niet voor niets zo achterlijk bij loop, haha)

:152: :152: Geweldig!!! :154:

En ik denk dat die C toch wel moet lukken bij jou dan... Ik heb weinig ervaring met 85-omtrek, dus kan daar weinig over zeggen, maar denk dat het best wel eens zou kunnen lukken hihi.

Fijn dat het beter met je gaat! Volhouden :)

En het is wat je zegt: Geniet er maar van, zolang het kan haha, straks mag je weer volledig aan de bak :D

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning ladies!

Zo..ik heb vannacht heerlijk geslapen! Ik was zo ontspannen dat ik me bijna eens lekker wilde uitrekken. Nog net op tijd dacht ik eraan dat ik m'n armen niet boven m'n hoofd mag houden. Maar ik voelde de boobzone dus even niet, heerlijk!

Ongelofelijk dat er al bijna een week voorbij is. Die eerste dagen zou ik niet graag overdoen, maar begin nu toch wel te wennen aan m'n balkonnetje. :1:

Straks maar eens even op bezoek bij de oma van m'n man. Eerst wilde ik het niet vertellen, maar ze vroeg van de week naar mij op een verjaardag. Toen zei m'n man maar dat ik ziek was. (anders zou meteen alle visite op de hoogte zijn geweest) Vervolgens belde ze een dag later hoe het met me ging. Zo lief! Dus toen heeft hij het toch maar verteld. En..........ze kon het heel goed begrijpen. Is dat niet geweldig: een vrouw van 95 jaar die het helemaal eens is met een borstvergroting! Ik vind het stoer. Zeker waard om me zo weer in kleren te hijsen en bij haar op de koffie te gaan! :116:

Fijne dag!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat fijn van je oma! Wat ik ik jaloers want ik mis de mijne dan zo :( Maar geniet er maar lekker van om ze straks te bezoeken! En het is idd heel erg stoer van haar dat ze zo over een bv denk!

Fijn dat het elke dag een beetje beter gaat trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah wat stoer! Haha zo zijn weinig oma's.

Fijn dat et weer wat beter gaat.

Moet wel eerlijk bkennen dat mij de moed flink in de schoenen zakt als ik jou vehalen en die van Nandaatje lees..gelukkig heb ik nog een aantl maand om tegen aan te hikken..

Maar wat ontzettend balen vn je man! kan me je emotie goed voorstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, m'n schoonvader en 'schoon'-oma waren erg lief. M'n schoonvader had ik er ook nog niet over gesproken. Hij zei "Nu hebben we allebei een cosmetische operatie ondergaan'. Hiermee doelde hij op zijn haartransplantatie een jaar of tien geleden. Ik dacht "Ja, da's waar ook!" Kun je nagaan, heb ik me al die tijd druk zitten maken om niks..

@ Moeder: ik zou me niet al te druk maken hoor. Ik had van tevoren ook van alles gelezen hier op dit forum en dacht toen dat ik het toch maar zelf moest zien. Als ik nu terugdenk aan die eerste paar dagen weet ik al niet eens meer hoe dat dan voelde. Ja, ik weet dat het pijn deed en dat ik niks kon, maar nu is dat al weer over. Beetje vergelijkbaar met een bevalling denk ik. Als dat onoverkomelijk zou zijn, zou niemand meer dan 1 kind krijgen.

En weet je, ieder ervaart pijn anders. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik wel iets stoerder zou zijn. Maar goed, dat viel een beetje tegen. Komt ook bij dat het gezin gewoon doordraait. Het had misschien anders geweest als er geen vier kids rondliepen hier. Dan kom je automatisch meer tot rust. Nu zat ik er als een soort vijfde kind bij, haha.

Kop op: je leeft er vanzelf naar toe en het wordt uiteindelijk fantastisch! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat steeds beter! Merk het vooral aan mijn armen, dat ze weer de kant op willen die ik ook wil, haha! Dat verschrikkelijk stijve, stramme lijf van vorige week is niet meer.

Hoewel mijn borstkas en buikspieren nog wel lichtelijk zwak te noemen zijn. Weet iemand hoe lang die mega-buik blijft?? Ik heb liever alleen mega-boobs!! Het lukt ook niet om m'n buik in te houden, daarvoor is mijn borstkas te beperkt. (die stomme band ook, perst alle lucht uit je longen...ppfffttt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het beter gaat!

Die mega pens duurde bij mij zeker wel een wk of 4-5... (nu heb ik van mezelf helaas sowieso een dikke buik vd zwangerschappen)

Maar bij mij was het best extreem omdat blijkbaar de slang in mn keel tijdens de operatie niet helemaal goed afsloot? Er kwam daardoor nog eens extra lucht in m'n maag :-(

Dus neem aan dat het met een normale dikke operatie buik toch wat sneller weg is!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dikke buik vd zwangerschappen helaas. Kan inderdaad wel aantal weken duren dat je buik weer normaal is. Verschilt per persoon.

Wat fijn dat je al wat meer kan gewegen. Geenpijn meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de pijn is goed te doen. Alleen nog maar bij bepaalde bewegingen en ben ook volledig gestopt met pijnstillers inmiddels. Voel me nog wel algemeen lamlendig zeg maar. Niet heel ziek, maar ook verre van fit. Ik hang een beetje de huisMUS uit, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, Stones ja die mega pens had ik ook van mezelf al en die vier zwangerschappen hebben daar ook geen goed aan gedaan. Wel fijn te horen dat ik blijkbaar niet de enige ben...

X Mus.

oooooooooh waar zat die megapens van je dan!! ze jokt hoor mensen.. niks van gezien.. vraag me zelfs af of die vier kinderen wel waar zijn :45::46: want hoe slank jij nog bent ;-) :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, Justme, jij bent me er een! Jij had het veel te druk na de operatie om op mij te letten joh en ik weet inmiddels hoe ik de boel moet verbloemen he... ;-) Enne. ik had ook een zwart t-shirt aan.

Maar toch thanks voor je complimenten hoor! Dat is wel eens lekker. Maar die buik zit er echt-echt-echt. Daarom was ik voor de operatie ook zo ongelukkig. Mijn buikomvang was veel breder en stak verder naar voren dan mijn boezem omdat ik daar niets meer had zitten. Straks ben ik eindelijk wat meer in verhouding, jeah!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha!! Jullie zijn komisch samen....

Ja, buik verbloemen ben ik ook een ster in of soms met wat (ondersteunende platdrukkende) hulp uit de lingeriezaak... ;-)

Mijn buik stak ook voor m'n boobs uit en nu is het beter in verhouding! Joehoe!

Dus nog even volhouden met die sportbh musje en daarna...lossss met de mooie bh's en dan borstjes vooruit! (en buikje naar binnen ;-))

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha!! Jullie zijn komisch samen....

Ja, buik verbloemen ben ik ook een ster in of soms met wat (ondersteunende platdrukkende) hulp uit de lingeriezaak... ;-)

Mijn buik stak ook voor m'n boobs uit en nu is het beter in verhouding! Joehoe!

Dus nog even volhouden met die sportbh musje en daarna...lossss met de mooie bh's en dan borstjes vooruit! (en buikje naar binnen ;-))

Xxx

hahaha, Stones!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.